Goh, wat handig altijd, iemand die voor je praat, alleen jammer dat je er zo verschrikkelijk naast zit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Een man zonder haar op de billen als hij een string draagt (geen haar op de natuurlijke manier). En als hij net klaar is met douchen, zijn string aantrekt, gevolgd door de rest van de kleren dat hij over zijn verzorging 2 minuten doet (tandenpoetsen).
Ze heeft een allergie voor mannen die langer voor de spiegel staan dan haar.
Dat is inderdaad jammer, maar wil hij het ook niet als je zegt dat je het wel sexy vind of als je er één voor hem koopt? Kan me namelijk wel voorstellen dat sommige mannen het misschien in het begin moeilijk vinden om er één te kopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Het staat best leuk en sexy alleen ik kan helaas mijn vriend niet overhalen om zoiets te dragen best jammer
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik vind het al niks als een man zijn billen gaat scheren, ik hou niet van behaard maar ik hou ook niet mannen die overmatig met hun lijf bezig zijn, ik hou meer van de ouderwetse man-man met en stoppelbaardje van 3 dagen oud en een net-uit-bed kapsel en het liefst nog een peuk in zijn mondhoek ondanks dat het ongezond is.
[ afbeelding ]Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik een mannenhandtas en mannen make-up ook helemaal niks.
Ik vind strings helemaal niks, heeft niks met 'gay' te maken of wat dan ook (gay = prima!) - ik vind het voor vrouwen ook niks. Gelukkig is mijn vriend het helemaal met mij eens.
Maar, als mensen zich er happy in voelen, prima hoor.VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Ik vind het hélemaal niks die mannenstrings, sorry maar het zijn net nichten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef MrTorrini het volgende:
Veel vrouwen vinden het best wel wat hoor als ze naar de voorbeelden in dit topic kijken. De meeste vinden het alleen wel een pre dat je er dan wel de kont en lichaam voor moet hebben, en dat is nou net bij best veel mannen het probleem.
Ik moest ook lachen hoor!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, gelukkig jij snapt hem wel
Kun je aangeven waar je deze vandaan hebt?quote:
"ballenknijpers" zijn tegenwoordig best wel weer oké hoor. Een aantal jaren terug kon het ineens niet meer en moesten de boxers ineens zo ruim mogelijk zijn, maar nu zie je dat het langzaam weer terug gaat. Ook bij de zwembroeken zie je dat die strakke broekjes terugkomen. Maar goed, het blijft natuurlijk allemaal persoonlijke smaak.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:44 schreef Tchock het volgende:
Ik zou het zelf niet dragen. Afgezien van dat het me onhygiënisch en oncomfortabel lijkt vind ik het veel te vrouwelijk staan. Maar dat lijkt wel aardig de look te zijn waar TS voor gaat, dus wat dat betreft kan ik het me wel voorstellen.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat een ballenknijper zo ongelofelijk not-done is, en dat dit dan blijkbaar super hip en sexy moet zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |