ja, Mr Torini, nu ben ik ook nieuwschierig gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:03 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
waarom heb je die laatste onthoofd..![]()
..was net zo lekker koppie + undie
die laatste 2 (foto)modellen zijn met toch net iets te veel gorilla....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MrTorrini het volgende:
Haha, oké die laatste weer mét hoofd dan. Degenen die hem liever zonder hoofd zien kunnen op de vorige pagina kijken.
[ afbeelding ]
En deze modellen vond ik ook wel gaaf
[ afbeelding ]
hoe kun jij dat zien? of heb je er zelf een?!?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:02 schreef Danbo het volgende:
Zou het nooit dragen omdat ik me dan teveel vrouwelijk zou voelen, maar dat is hoe ik er over denk.
Als ik zou moeten kiezen zou ik de bovenste van de foto's doen, dat is de enige die geen flosdraad in de naad heeft
Leer kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:32 schreef stringfan het volgende:
[..]
hoe kun jij dat zien? of heb je er zelf een?!?
mag jij me dit leren. Op de bovenste van de twee foto's (man met voetbal) zie ik alleen een voorkant. Hoe de achterkant eruit ziet kan ik niet weten......quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik vind het al niks als een man zijn billen gaat scheren, ik hou niet van behaard maar ik hou ook niet mannen die overmatig met hun lijf bezig zijn, ik hou meer van de ouderwetse man-man met en stoppelbaardje van 3 dagen oud en een net-uit-bed kapsel en het liefst nog een peuk in zijn mondhoek ondanks dat het ongezond is.
[ afbeelding ]je houd niet van haar maar als hij het heeft mag hij het niet weghalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik een mannenhandtas en mannen make-up ook helemaal niks.
Wat wil je nou eigenlijk?
Een man zonder haar op de billen als hij een string draagt (geen haar op de natuurlijke manier). En als hij net klaar is met douchen, zijn string aantrekt, gevolgd door de rest van de kleren dat hij over zijn verzorging 2 minuten doet (tandenpoetsen).quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef gold-rush het volgende:
[..]
je houd niet van haar maar als hij het heeft mag hij het niet weghalen.
Wat wil je nou eigenlijk?
Ik heb zelf ook niet zo'n zwaar gespierd figuur hoor (wel een beetje, maar niet zoals op de foto's). Het enige wat belangrijk is als je een string wilt aanschaffen, is dat je geen (niet al teveel) overgewicht hebt en dat je je lichaamshaar trimt of scheert. Als je daaraan voldoet en je koopt een leuk model herenstring kan het best leuk staanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb de foto's nog even bekeken, maar die strings zijn alleen voor mannen met een perfect figuur en ik ken ze niet. Ik blijf bij mijn eerste indruk: nee, ik vind het echt helemaal niets.
Ik vind het er vrij vrouwelijk uitzien, vandaar dat het me niet aanspreekt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef MrTorrini het volgende:
@hierboven
Dat is wel een beetje tegenstrijdig ja haha. Maar vind je het dan niet leuk om je vriend eens op z'n billen te tikken als ie zo net uit de badkamer komt? Dat vind die van mij namelijk juist zo leuk aan het model van de string.
Geen grenzen wil niet zeggen dat je in een nichten slip gaat lopen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef MrTorrini het volgende:
Past niet zo goed bij je "geen grenzen, dat scheelt" signature dan
Wat heeft een string met grenzen te maken? En ik vind het echt lelijk staan, daarom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef MrTorrini het volgende:
Past niet zo goed bij je "geen grenzen, dat scheelt" signature dan
Heb ik zelf eerlijk gezegd nog nooit last van gehad. Volgens mij hebben puisjtes ook meer te maken met de stof van je ondergoed en de luchtdoorlatendheid daarvan (ventilatie). Dat laatste zit wel goed bij de achterkant van een string, en helemaal als je er ook nog voor kiest om een katoenen variant te nemen. Volgens mij krijg je eerder puistjes als je bijvoorbeeld een lycra boxer zou dragen icm een zeer strakke broek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet dat ik zelf over peins zoiets aan te schaffen, maar krijg je daar geen puisten van op je kont? Dat zou het esthetisch effect immers behoorlijk teniet doen. Ik doe namelijk niet elke dag een schone broek aan, en je hebt dan veel contact tussen de toch wat vuil geworden stof en je huid door het zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |