Dat model met die voetballer is wel leuk. Ga eens kijken of ik die ergens kan vinden, want ik denk dat m'n dametje die ook wel leuk vindquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MrTorrini het volgende:
Haha, oké die laatste weer mét hoofd dan. Degenen die hem liever zonder hoofd zien kunnen op de vorige pagina kijken.
[ afbeelding ]
Vrouwentieten (zolang ze niet hangen) vind ik net als vrouwenbillen mooi om te zien, maar dikke mannentieten toch ook niet? Zelfde principe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:48 schreef Seven. het volgende:
Ik ben fan!! Super sexy en zo. Verder vind ik ook dat er niet gedramd moet worden over dat een man dan wel een mooie ass moet hebben om dit te kunnen dragen. Voor vrouwen is het ook al jaren maatschappelijk geaccepteerd en ik ken maar bar weinig stringdragende vrouwen die kunnen treffen aan de asses zoals ze hier gepost worden.
nichteslip jonge doe normal kill je ziet toch dat r hier veel mensne zijn die geen gay zijn en toch ene string drtagen het zit gewoon veel bter lolol bangepoperdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:59 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Geen grenzen wil niet zeggen dat je in een nichten slip gaat lopen...
Maar er is wel een duidelijk verschil tussen een gemiddelde vrouwenkont en een mannenkont.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:51 schreef MrTorrini het volgende:
We hebben het hier volgens mij over strings, niet over bh's. Tevens behoren tieten toe aan vrouwen net zoals een vagina terwijl een kont unisex is. Niet bepaalt hetzelfde principe dus.
Ja, de gemiddelde vrouwenkont is ook niet stringwaardig maar toch doen de meeste vrouwen er aan mee. Ik heb niet eens normale onderbroeken, maar om nou te zeggen dat de mijne prachtig uitkomt in een miniscuul stringetje.. mwoah, het kan er mee door en tóch wordt het geaccepteerd en mooi gevonden door mannen. Dus ik snap niet zo goed dat er hier vaak gezegd wordt dat mannen dan wel de perfect ass moeten hebben voor ze zich aan strings wagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar er is wel een duidelijk verschil tussen een gemiddelde vrouwenkont en een mannenkont.
Broekjes kunnen ook heel leuk zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Best mooie strings, maar toch blijf ik het niets voor mannen vinden, ik zal wel ouderwets zijn. Maar als je het lekker vindt zitten, gewoon doen.
en eerlijk gezegd draag ik, als vrouw, ook geen strings, het zit niet lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |