nee dankjequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, DML, Vanyel: willen jullie in het lijstje?
Dat overkomt mij zelfsquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat dacht ik al; Amélie stond er ook nooit in.
Heb jij ook dat je Elin wel eens Amélie noemt?
Wow Mrien, nog geen 2 maanden oud en 6805 gram en 61 cm?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:50 schreef mrien het volgende:
Wow da's wel heavy sugar!
Hopelijk heeft bientje snel baat bij de behandeling!
En slapen is toch ook lekker ilse!
Bij de kinderarts alles goed, longen klonken weer goed. Goed aangekomen gelukkig. Hij woog 6805 gram en was 61 cm. Over 6 weken nog een keer op controle komen om te zien hoe het dan gaat.
Maandag naar het cb, eigenlijk 1e prikken maar die stellen we denk ik even uit ivm het ziek zijn
ja inderdaad. Ik vind nu de 50 en 56 zo klein. Dat ze daar ingepast heeft. Ze past nog wel wat 62 hoor. Ik blijf in ontkenningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef Troeta het volgende:
Wat een leuke foto! Hoe vond ze het carnavalfestival??
Zwaar is dat he om half 5 met een wakkere baby, we hopen maar dat het een fase is!
Ilse ook al naar maat 68, had je dat ook in de zwangerschap dat je die kleertjes zo groot vond?
Netjes hoor mrien!
ja das leuk als je kindje ook daadwerkelijk wil drinken en je zelf niet ziek bent. Ik geloof het wel hoor, daar niet van, maar Elin laat zich lastig aanleggen als ze huilt en als ze geen honger heeft kun je op je kop gaan staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
Oh wat rottig, huup.Ik ben ook ziek.
Het ging in het borstvoedingstopic pas over ORS. Pessie vroeg ernaar. Er werd gezegd dat borstvoeding de beste ORS is.
goeie, thnx.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:03 schreef mrien het volgende:
Beterschap huup! Hou je je productie in de gaten? Die kan met ziek zijn ook achteruit gaan.
Ook voor jou claudia beterschap!
Vond ik ook! Gebruik het nu eigenlijk niet meer, maar heb hier nog 2 aangebroken flesjes staanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef huuphuup het volgende: Ik vind dat je er behoorlijk rap doorheen gaat nmlk
Leyla had gister een pyjama aan maat 80, dat was de kleinste die bij mijn mam lag. Ik hoefde de mouwen 1x terug te slaan en de pijpen ook, maar was hij niet te ruim in het midden ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weet je wat pas groot is, zomerkleertjes maat 80 kopen
Nog niet, dank je. Ik was geloof ik t topic een beetje kwijt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, DML, Vanyel: willen jullie in het lijstje?
Nee, maar deze wel.quote:
Ja, dat ook... soms heeft Soneal een paar keer aanhappen nodig om goed aan te happen, gewoon omdat de borst zo vol is dat hij geen goede hap kan nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Oh bij mij is die ochtendlijke ahhh dan van pijn. Hoe voller, hoe gevoeliger.
SST?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:Mama's
Ik meld me hier ook aan. Door SST Fok! ontdekt. Zit er toch nog een voordeel aan SST![]()
Mama van een prachtige kleine man van 5 maanden, dus hoor nog een kleine maand in dit topic
Ik word meestal om 4:45 uur wakker en maak Lena de laatste paar nachen dan maar wakker om bij me te drinken. Die drinkt één borst en valt als een blok in slaap. De andere borst kolf ik af. Dat doe ik eigenlijk vooral voor m'n productie. Ik zou het niet moeten doen, want het hoort zichzelf te reguleren. Maarja, ik vind het gewoon wat vroeg voor doorslapen. Eergister had ik de laatste voeding om 21:15 uur gegeven en sliep ze dus al 7,5 uur.quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:26 schreef Vanyel het volgende:
Kolf je nu om je borsten leeg te krijgen of omdat je graag wakker bent 's nachts?
Welkom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:
Mama's
Ik meld me hier ook aan. Door SST Fok! ontdekt. Zit er toch nog een voordeel aan SST![]()
Mama van een prachtige kleine man van 5 maanden, dus hoor nog een kleine maand in dit topic
Welkom!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:
Mama's
Hij is geboren met 42 weken en 1 dag. 54 cm en 8 pond. Maar hij is idd erg lang. Zijn gewicht is voor zijn lengte iets onder de curve. Maar hij zit ver boven het gemiddelde. En van wie hij het heeft, geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Fannetje het volgende:
Mooi lijntje Elin!
En praatpoeder, jij hebt ook een lange en zware baby zeg!Anne was met 4,5 maand 1,5 kilo lichter en 6 cm korter en ze is toch echt geen mini
Ja, maar bij zijn lengte moet zijn gewicht wel in verhouding blijven, toch. Dat regelt zichzelf wel een beetje lijkt mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef Fannetje het volgende:
Anne was ook 8 pond, dus dat zegt niet alles
oh maar ik vind haar ook niet klein hoor! Ze is gewoon een speklapjequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Die Elin heeft goeie curves!Fijn dat ze zo goed groeit.
En zo heel klein is ze niet, hè? Ze is maar net ondergemiddeld. Het is vooral dat ze voor haar gewicht wat aan de kleine kant is, maar dat is Ivan bijvoorbeeld ook.
Bij ons bezoek vorige week zei de verpleegkundige dat we al wel mochten beginnen, maar dat het we ook konden wachten. Wat we zelf wilden. We hadden inderdaad de plannen om te wachten tot 6 mnd na de uitgerekende datum. Ik ben eigenlijk wel tevreden met ons cb.quote:bij 1 van de laatste voedinsbijscholingen die ik had, riep een kinderarts ook al dat er gerust met 4 maanden gestart kan worden met bijvoeding en dat dat ook bij borstgevoede kinderen niet zoveel kwaad kan. Hij was juist voorstander van gaan bijvoeden met vier maanden. Noemde oa als argument dat hij eigenlijk gaan kinderen kende met een specifieke wortel-allergie of een peer-allergie bv. Is volgens mij al 2 jaar geleden dat ik die bijscholing had. Is trouwens wel een kinderarts met enorm veel deskundigheid op het gebied van allergieën bij kinderen.
En dan zijn er zoveel mensen die dan denken, dit gaat goed, ik ga de rest ook maar geven. Dan zitten kinderen met 6 maanden (of eerder) aan kiwi, mandarijn, appel en dan ook nog wat brood en liga.... Want ze vinden het zo lekker en ze kijken anders het eten uit de mond van paps of mams.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Pvoesss het volgende:
@huup op bv.com bij de curves staat
Tot slot is het onderzoek voor deze groeicurven in zes verschillende landen, op zes verschillende continenten uitgevoerd. En daarmee hebben de resultaten voor het eerst tot een internationale norm geleid![]()
Ja maar waarom met 4 maanden alleen wortel en peer geven?![]()
![]()
Als je rond de 6 maanden met veel meer kan starten.
mij gaat het niet alleen om een eventuele allergie maar vooral om de darmen.
Het zelf kunnen eten vind ik ook een heel belangrijk punt
Dat is inderdaad wel handig. Ilse weet ook nog echt niet dat ze wat met die handen kan. Ze heeft zo af en toe heel per ongeluk iets in dr handen, en dan kijkt ze heel verbaasd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Bientje heeft ook echt nog geen interesse in eten. En inderdaad wil ik ook wachten tot haar darmen wat meer ontwikkelt zijn. En we willen gaan rapleyen dus moet ze wel iets van motoriek hebben
Daarom wachten wij ook nog. iig nog tot 6 mnd na uitgerekende datum/quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mij lijkt het ook super leuk maar ik vindt het toch wel belangrijk dat haar darmpjes wat verder ontwikkelt zijn. En wat is nou 2 maanden wachten op de rest van der leven![]()
Ik had Ilse laatst van die sokjes aan met belletjes. Elke keer als ze dr voet bewoog zag je dr kijken! Huh? Wat is dat nou??? Hier gaat ook wel alles in dr mond. Maar ze pakt niet iets bewust op zeg maar.quote:Kaatje, opzich kan ze wel iets met der handjes, alles gaat in der mond maar je merkt goed dat links beter ontwikkelt is. Daarom moet ze ook naar de manueel therapeut en de fysio. Ze moet nu eigenlijk iets met der voetjes gaan doen maar daar heeft ze echt geen enkel besef voor.
hihihihi ik deed nog mijn best niet als de bv en rapley maffia te klinken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En dan zijn er zoveel mensen die dan denken, dit gaat goed, ik ga de rest ook maar geven. Dan zitten kinderen met 6 maanden (of eerder) aan kiwi, mandarijn, appel en dan ook nog wat brood en liga.... Want ze vinden het zo lekker en ze kijken anders het eten uit de mond van paps of mams.
Ik denk ook vaak dat vaders en moeders het gewoon heel leuk vinden om te gaan bijvoeden en dan maar hard roepen dat het mag...zonder zich verder in te lezen.
Mij lijkt het heerlijk, 6 maanden alleen maar bv en daarna op mijn gemak eens een boontje, wortel of stronkje broccoli te geven, zo bij onze maaltijd vandaan.
Ow, ik kom daar gewoon openlijk voor uit hoor. Ook nog draagdoek minded ook en samen slapen op een kamer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
hihihihi ik deed nog mijn best niet als de bv en rapley maffia te klinken.![]()
LOLquote:
Daar zie ik idd ook tegenop. Nu weet ik gewoon om de zoveel uur een fles, en dan wordt alles weer helemaal anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond bijvoeden vooral een hoop werk.
ja, weg is je tamagotchi ineensquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
niet alleen met ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind alleen het belerende toontje zo jammer. Al zou ik er bewust voor kiezen om nu al bij te voeden, dan is dat toch mijn keus?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Je kunt Juud en Dementor van alles verwijten, maar zeker niet dat ze geitenwollensokken hippies zijn![]()
Ik vond het lastig er tussen te krijgen bij voeden op verzoek. Soms had ik aan het eind van de dag zo van, shit dat "moet" ook nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ook idd pas poep na het stoppen met nutriton. Nu is het netjes om de dag een luier vol. Dat was het ook voor we met de nutriton begonnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat het goed gaat mte poepen nu kj. en vervelend van dat wennen en werken.
wij zijn gelijk weer gestopt met nutriton omdat het poepen minder ging (als in, helemaal geen poep meer). Gezien de geschiedenis van Amélie en het feit dat Elin al niet echt lekker poepte en de KA daar ook naar gaat kijken willen we geen enkel risico nemeneerst maar eens langs die kinderarts. De 10e mogen we.
Hopelijk vindt dottir de bykay lekker vanyel! Als je je zorgen maakt over het kreunen kun je altijd je huisarts bellen hè. Heeft ze verder wel voldoende poep/plasluiers en heeft ze geen koorts/verhoging? En is ze goed alert?
Wij leggen Elin soms ook in de box met het voedingskussen eromheen, zit ze toch rechtop maar ze kan niet omvallen of andere toestanden. Je kunt eventueel ook je voedingskussen in een soort U-vorm vouwen en er dan een verschoningskussenhoes omheen vouwen, je krijgt dan een soort relax-kussen. Amélie mocht er altijd graag op liggen.
Dottir is wild van de bykay. Ik wil zelf nog wel uitzoeken of ik m voor mij ideaal knoop (standaard volgens t boekje), maar van haar heb ik nog geen klachten gehoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef huuphuup het volgende:
Hopelijk vindt dottir de bykay lekker vanyel! Als je je zorgen maakt over het kreunen kun je altijd je huisarts bellen hè. Heeft ze verder wel voldoende poep/plasluiers en heeft ze geen koorts/verhoging? En is ze goed alert?
Mag ik puur uit interesse vragen waarom je dat doet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Leandra het volgende:
Als ik een fruitsalade eet en hij zit op m'n bovenbenen dan laat ik hem wel aan een stukje mango (dat aan een vorkje zit) likken en zuigen, en dat vindt hij heerlijk.
Hij krijgt hoogstens wat mango-sap binnen, meer dan een paar druppels zal het niet zijn.
Shoot me.
Ze spuugt niet overdreven veel hoor, het gaat vooral om het kreunen en piepen als we haar te snel na een voeding platleggen. Als ze eerst een uur oid rechtop blijft hoor je haar vrijwel niet bij het in bed leggen, niet kreunen maar ook nauwelijks slikken. Ik heb haar straks voor het eerst half rechtop in het voedingskussen geparkeerd en toen was ze ook helemaal tevreden, dus het gaat niet om het lichamelijk contact.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, spuugt ze veel? Mondjes teruggeven doen meer kinderen en Lena is ook best een tijd bezig met het verteren van haar voedsel. Ik hoor haar vaak nog lange tijd na de voeding slikken (zoals je bij verborgen reflux zou verwachten). Rond de 6 weken is geloof ik het krampjeshoogtepunt? Dat merk ik hier in ieder geval wel. Ik denk ook dat het drinken overdag daardoor wat slechter gaat. Anyhow, dit soort klachten zijn tot een bepaald punt normaal. Het lastige is alleen om te bepalen wat nog normaal en acceptabel is en wat buitensporig is.
Ivan is de oorzaak van mijn complex, he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef huuphuup het volgende:
Claudia waarom post je die van Ivan erbij?niet vergelijken! foei!
![]()
nee je hebt gelijk, als ik het zo zie dan zie ik helemaal niets raars en gewoon dat ze een eigen lijn aan het maken is die idd gelijk op lijkt te gaan met de gemiddelde lijn. Ziet er eerlijk gezegd gewoon keurig uit
Ik was nieuwsgierig hoe hij op de smaak zou reageren, het kon ook zijn dat hij het helemaal nog niet leuk, lekker en/of interessant zou vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef mrien het volgende:
[..]
Mag ik puur uit interesse vragen waarom je dat doet?
Dat vooral, de curve van Lena ziet er keurig uit, en ze lijkt idd gewoon haar eigen lijn te zoeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik mezelf een advies zou moeten geven zou ik zeggen: niet stressen, niet te veel waarde hechten aan individuele meetpunten maar the big picture voor ogen houden.
Ik vind Dottir juist heel hard gaan. Gemiddeld ongeveer 50gram per dag. Als ik zoveel wegklokte kreeg ik ws ook refluxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er hier trouwens andere kindjes die niet heel hard groeien? Ik ben namelijk wel benieuwd naar andere groeicurves.
Ik heb nog maar 1 ervaring met het cb, dus weet nog niet wat ik daarvan vind. Van de LK moet ik bellen als er iets is, dat kan natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Vanyel, dan is dit misschien interessant voor jou om te lezen (het gedeelte over hard groeien). Als het nou zo blijft dan zou het iets zijn wat ik even ter sprake zou brengen op het consultatiebureau of bij een lactatiekundige. Die hebben verstand van hyperlactatie, te veel voormelk binnenkrijgen en dat soort dingen. Of nou ja, in ieder geval heeft de lactatiekundige er verstand van; ik weet niet hoe tevreden je bent met je consultatiebureau.
Ik merk dat juist op een andere manier;quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er nooit zo concreet over nagedacht, maar kinderen die op een lagere lijn zitten 'hoeven' ook minder aan te komen omdat de curve sterker afgebogen is.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef Claudia_x het volgende:
En wauw, wat is 'ie veranderd, DML!Heerlijk mannetje. Vind je het wel een verademing dat je bent overgestapt op flesvoeding?
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig hoe hij op de smaak zou reageren, het kon ook zijn dat hij het helemaal nog niet leuk, lekker en/of interessant zou vinden.
En gezien zijn vader en ik uit de jaren 60 zijn en dus al met een week of 9 een ligakoekfruitprutje kregen, en zijn broer uit 1991 met 4 maanden gewoon een fruithapje kreeg ben ik er niet zo bang voor dat er een of andere allergie ontwikkeld wordt van een beetje likken aan een stukje mango.
Ik gok zomaar dat het veel meer van belang is dat alle generaties voor hem BV ipv KV hebben gehad.
Ik ben nieuwsgierig of voedselallergieën meer voorkomen bij kinderen waarvan een van de (groot)ouders KV heeft gehad ipv BV, het lijkt immers iets te zijn dat vooral voorkomt bij generaties vanaf de eerste KV-generatie.quote:
Oooh hij is echt spekjes aan het kwekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb me ook zorgen gemaakt of er hier sprake was van reflux en dan vooral omdat hij in bed nadien best kan liggen slikken en kreunen en piepen en er nog wel eens wat uit wil gooien maar hij heeft helemaal niet specifiek de behoefte om omhoog gehouden te worden dus het lijkt me dat dit het niet is.
Het gaat hier best aardig. Gisteren was weer een dagje dat hij veel huilde maar als hij eenmaal ligt slaapt hij best lang. Maar slapen overdag gaat beter dan 's nachts helaas![]()
Dan nog steeds het liefst dicht bij mama en alsof hij het ruikt dat ie die 40cm verderop wordt verplaatst naar zijn co-sleeper want diep in slaap zijn en na verplaatsing toch gaan piepen.
Het onrustig zijn heeft ie dus nog wel hier en daar maar toen ik hier laatst postte waren we net over op flesvoeding en dat was een flinke boosdoener denk ik.
Bewijs van spekkies kweken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of hij creëert een nieuw patroontje. Elke keer als ik denk dat Ilse een schema heeft, gooit ze het weer helemaal om.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Bolleke_666 het volgende:
Oh hij heeft idd gewoon wel z'n fles gehad hoor, wees daar maar niet bang voor.
Maar we hebben nooit van regeldagen gehoord, maar na wat jullie zeggen en wat google ons voorschoteld lijkt het er op dat Ayrton een regeldag heeft.
Hij is bijna 3 maanden, en dan kan het dus idd zijn dat hij een regeldag heeft.
Maar het maakt dus niet uit of hij dan meer honger heeft?
En hij keert wel weer terug naar z'n eigen patroontje op den duur?
Nee, en N. was op dat moment teveel verbouwereerd om er naar te vragen. Ik merk dat ik er echt boos over ben.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef mrien het volgende:
Schema, wat is dat?
Jeetje zeg kj, ik zou ook echt boos zijn! Hebben ze nog een reden gegeven waarom ze hem niet uit de les hebben gehaald?
Ik heb Lotte 1x even bij de creche op de sportschool gelaten omdat ik daar toen fysio had en het even niet anders kon. Gelukkig vond ze het wel oke daar, maar toen was ze wel heel wat ouder dan Ilse. Toch zou ik het zelf niet zo snel weer doen denk ik, nu ga ik ook niet naar de sportschool momenteel, scheelt ook
Ik vind het waanzin om te verwachten dat je kind elk dag precies op hetzelfde tijdstip eet of drinkt. Hij zit er nota bene maar één uur naast en je hebt over één dag! Dat is niks om je druk om te maken. Je kunt proberen een voeding wat te rekken zodat hij op het tijdstip drinkt dat je gewend bent, of je biedt hem twee keer een kleinere fles aan. Maar waarom zou je?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Bolleke_666 het volgende:
Oh hij heeft idd gewoon wel z'n fles gehad hoor, wees daar maar niet bang voor.
Maar we hebben nooit van regeldagen gehoord, maar na wat jullie zeggen en wat google ons voorschoteld lijkt het er op dat Ayrton een regeldag heeft.
Hij is bijna 3 maanden, en dan kan het dus idd zijn dat hij een regeldag heeft.
Maar het maakt dus niet uit of hij dan meer honger heeft?
En hij keert wel weer terug naar z'n eigen patroontje op den duur?
't opstaan ging wonderwel boven verwachting iigquote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
Welkom Djmo en Geert![]()
(wat zijn de reacties op de naam om je heen?)
Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat![]()
Probeer niet te veel op te zien tegen dat soort dingen meid dat voelt Jan ook![]()
Dan heb je alleen maar meer kans dat hij zal reageren waar jij voor vreest.
Hoe gaat het verder met Jan? Wat was zijn reactie? Jaloers? Blij?
Idd, dat slikken, het duurde zo lang voordat Eline het weer kwijt was en daarna was het alsnog brullen. Poepen deed ze al weinig, maar nu heeft het weer 6 dagen geduurd en ze had er vannacht echt last van. Wij zijn vrijdag ook gestopt met geven, het werkte toch geen zier.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef huuphuup het volgende:
Hè wat vervelend sugarsnapwij zijn heel snel alweer gestopt met de nutriton. Volgens mijn wvk die wilde dat we het probeerden zouden we gelijk na de eerste keer geven al moeten zien of het werkt voor ons of niet, dus niet eerst 2 weken ofzo "afwachten" en uitproberen. Als het niet werkt, gelijk weer stoppen.
En zodoende zijn we na twee dagen geven weer gestoptIdd kwam het nog steeds omhoog maar moest ze nu 8 keer zoveel moeite doen om het weg te slikken
en ik merkte diezelfde avond dat de luiers minder werden. Ze waren al karig maar ineens stopte het helemaal.
Ik heb gewoon echt geen trek in wéér gedoe en gehannes met ontlasting daar pas ik echt voor
Elin is vannacht tot half zes in de weer geweest, daarna heb ik haar overgedragen aan B. zodat ik ook nog even een uurtje kon slapen voor hij wegging.
wat een heerlijk bolletje!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef mrien het volgende:
Even snel 7315 gram en 61 cm![]()
Ze kon aan zijn lijntje niet zien dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft, hij zat helemaal bovenin
Maandag 1e prikjes
Zo, nu weer proberen bij te lezen
ohja gatverquote:
Zoutoplossing... Dan komt het makkelijker los.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef Noa24 het volgende:
Kan je nog wat doen aan het vastzittende slijm? Isabelle is ontzettend aan het hoesten, ze heeft een keelontsteking. Maar ze blijft half in die hoest zitten doordat ze het slijm moeilijk los krijgt. Of loopt het vanzelf wel los?
Valt nog meequote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Jelle een mooi kereltje! Je mag zo te zien wel overstappen op een grotere maat mrien, haha.
Ja daar leek het idd ook al op. Gewoon doorgaan met de zoutoplossing dus. Thanks!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Oh en tot een jaar kunnen kindjes nog echt niet goed genoeg doorhoesten om alles los te krijgen...
Meer kun je niet doen, als het langer dan een week duurt misschien ff langs de huisarts om naar de longen te laten luisteren en een andere neusspray... Maar meer dan dat kun je niet doen. Tijd voor de zomer!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:38 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Ja daar leek het idd ook al op. Gewoon doorgaan met de zoutoplossing dus. Thanks!
Nee, beter gewoon melk.. Je kan er niets anders aan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Troeta het volgende:
Wilde hier net vragen of ik wat tegen het hoesten van Mex kon geven, maar neusspray is dus voldoende?
Kan ik hem al wat anders drinken geven als melk? Misschien ook wel even lekker voor z'n keel, ik heb rooibosthee in huis.
Nou vooruit, zal ik het even voor je googelen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef Vanyel het volgende:
Waarom is dat gevaarlijk? (ja ik kan dat natuurlijk googlen, maar dat is stukken minder leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Pvoesss, ik vond het heerlijk om je posting te lezen. Fijn dat je zo geniet ondanks dat het zwaar is om in je eentje voor twee kinderen te zorgen en er ook nog naast te werken. Ik vind het super!
Leandra, prachtige curve! Je kleine groeit mooi en zijn lijn is heel duidelijk uit de grafiek af te leiden.
Noa, niet te lang door blijven lopen met dat gevoel, hoor. Misschien inderdaad nog eens bespreken? Ik zou een gesprek aanvragen en het niet even tussen neus en lippen door zeggen.
Leentje is d'r duim aan het zoeken! En het is zó lief, dat gesabbel en gespeur. Ik ben benieuwd welke vinger ze te pakken krijgt. Ik heb zelf altijd op mijn wijsvinger geduimd.
Oh, en:DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lief!
![]()
Ik vind het heerlijk als die kleintjes net gaan duimen het is echt een lief gezicht.![]()
Nu al weerjeetje dat is wel heel snel.
Vanmorgen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |