abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93548736
Mrien, gelukkig maar dat hij toch wel goed drinkt. Ik snap overigens wel dat je hem nog niet alleen op zijn buik durft te laten slapen. Kom je zelf nog wel een beetje aan je slaap toe? En wat lief dat hij contact begint te maken met zijn zus :D

Ik mag denk ik wel met isabelle naar buiten, maar omdat ze zoveel spuugt durf ik het gewoon niet aan. Ze heeft vanochtend en vanmiddag haar hele voeding er weer uitgegooid. Het komt dan ook echt met een krachtige straal eruit en alles zit er dan ook onder. Ik draai dus veel wasjes.

Mijn moeder is trouwens de liefste, ze belde net dat ze de philips avent stomer/mixer heeft gekocht. Ik heb ff gegoogeld en het lijkt me een onzettend fijn ding. Het stoomt het eten klaar en je kan het zo fijn pureren als je wil. Kan niet wachten tot we beginnen met de bijvoeding O+
pi_93553342
Kom wel aan m'n slaap toe dan, slaap zelf best goed, 't is alleen niet echt lekker voor m'n rug merk ik.

Mm dan kan ik het wel voorstellen dat je liever niet naar buiten gaat ;)
En wat lief van je moeder!
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:57:29 #103
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93559170
Alle zieke mamas en kindjes beterschap!

Ik ben vandaag met Eline naar de kinderarts geweest en zij heeft mijn vermoeden bevestigd. Eline heeft verborgen reflux. We hebben nu een plan van aanpak waar we voor nu iets mee kunnen.
We moeten Eline nu na elke voeding wat afgekolfde melk met nutriton geven en over 2 weken weer terug naar de ka. We kijken eerst of dit iets helpt voordat we met medicijnen gaan beginnen.
Maar wat een gedoe is dat zeg! Eerst iets afkolven, voeden, papje klaarmaken en met een 3/standen speen geven. En kolven gaat bij mij nog niet zo makkelijk met mijn avent-handkolfje. Morgen maar even contact opnemen met de thuiszorgwinkel hoeveel het is om een electrische te huren. Ik hoop niet dat er veel borg op staat, want dat heb ik nu ff niet :@
pi_93562839
Wij betalen er 2,50 per dag voor..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93566322
Hier vond ik het borg bedrag best wel hoog ja :'(
Ik heb dus ook maar gekocht. :)

Ik ben vandaag met X en V naar de dierentuin geweest..
Ik bedacht me rond 12en dat ik daar zin in had.
En om 14:00 liepen we in de dierentiin en om 18:22 thuis.

Jeetje wat ben ik een debiel dat ik dat zo even doe alleen zonder kinderwagen.
Het was wel heel leuk. O+ En ik vind het heerlijk dat ik nog een beetje impulsief kan zijn met 2. :Y
pi_93576306
Dat wil ik ook, kinders oppakken en leuke dingen doen O+

Maar nu nog even niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93579428
Dapper, Pvoesss! Ik voelde me gister ook heel dapper, met 2 kinderen op pad en Ivan laten lopen. Het leven met één kind is wel veel praktischer. Hulde voor jou dat je ook nog spontaan dingen weet te doen!

Eindelijk eens nachtelijke activiteit hier! Ik ben een BJ'tje aan het doen. Kolven. :+ Lena heeft de laatste dagen besloten door te slapen, maar ik ben daar nog niet klaar voor. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93579475
Kolf je nu om je borsten leeg te krijgen of omdat je graag wakker bent 's nachts?
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:05:03 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93582152
Dat doorslapen van dat kleine grut is wel prettig, maar die ontplofborsten 's morgens zijn weer minder.... ik kolf niet, maar ik zit wel eens echt van "ahhhh" als Soneal 's morgens aanhapt.
Gewoon van opluchting :')

Tico, mooie fotoserie! Tot in het volgende topic :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93582251
Oh bij mij is die ochtendlijke ahhh dan van pijn. Hoe voller, hoe gevoeliger.
pi_93582261
:W Mama's

Ik meld me hier ook aan. Door SST Fok! ontdekt. Zit er toch nog een voordeel aan SST ;)

Mama van een prachtige kleine man van 5 maanden, dus hoor nog een kleine maand in dit topic
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:13:28 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93582374
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Oh bij mij is die ochtendlijke ahhh dan van pijn. Hoe voller, hoe gevoeliger.
Ja, dat ook... soms heeft Soneal een paar keer aanhappen nodig om goed aan te happen, gewoon omdat de borst zo vol is dat hij geen goede hap kan nemen :')

Praatpoeder welkom :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93583623
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:

Ik meld me hier ook aan. Door SST Fok! ontdekt. Zit er toch nog een voordeel aan SST ;)

Mama van een prachtige kleine man van 5 maanden, dus hoor nog een kleine maand in dit topic
SST?

Die goeie hap is hier idd ook lastig dan. Of ze heeft m goed, raakt overdonderd en trekt iets terug voor haar kaakjes weer op elkaar klappen. Dan merk je dat t gebrek aan tanden helaas niet betekent dat ze poezelig zacht tandvlees heeft..
pi_93584281
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 05:26 schreef Vanyel het volgende:
Kolf je nu om je borsten leeg te krijgen of omdat je graag wakker bent 's nachts?
Ik word meestal om 4:45 uur wakker en maak Lena de laatste paar nachen dan maar wakker om bij me te drinken. Die drinkt één borst en valt als een blok in slaap. De andere borst kolf ik af. Dat doe ik eigenlijk vooral voor m'n productie. Ik zou het niet moeten doen, want het hoort zichzelf te reguleren. Maarja, ik vind het gewoon wat vroeg voor doorslapen. Eergister had ik de laatste voeding om 21:15 uur gegeven en sliep ze dus al 7,5 uur.

Maar goed, dikke kans dat ze vannacht weer elke 3 uur drinkt. Het gaat op en af.
pi_93584339
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:

Welkom!

Wat is SST?
pi_93584573
Welkom Praatpoeder! Ik vraag me ook af wat SST is? :?
pi_93584810
Ah, ik weet het al: Secret Story.
pi_93585644
Dag Leyla, tot over een 1.5 maand!

Noa en Mrien fijn dat het met jullie kinders weer wat beter gaat!

Eline toch verborgen reflux, misschien gewoon een tweede handse elecktrische kolf kopen als je daar geen moeite mee hebt?

Pvoess, _O_ dat je alleen met je 2 kinders naar de dierentuin bent geweest!

Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmorgen bij het cb geweest. 7175 gram en 65 cm. Ze raadde ons aan om met vast voedsel te beginnen. Ga me daar nu maar eens ff in verdiepen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_93586194
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:

Welkom!!
In welk SST team zit je? toch geen Alex fan he :{w

Mooi gewicht en lengte barba!
En ik verbaas me zo over hoeveel alle kindjes wegen bij een cm of 60-65
V. weegt 5430 bij 61 cm dat was met bijna 3 maand :?
Njah vergelijken heeft toch geen zin :+

Bientje wil je echt gaan bijvoeden al met 4 maanden?
Of is er een speciale reden voor dat het cb het adviseert?
pi_93587625
Ohja, helemaal vergeten! Tico, gefeliciteerd met je grote baby! *O*
pi_93587851

SST = Secret Story, zoals Claudia_x al schreef. Ik ben geen Alex fan, Pvoesss. Maar hij mag van mij wel blijven ipv Servio ;)

Ook maar even de de maten van de kleine man hier: Met 4.5 maanden bij het CB was hij 70.5 cm en 8090 gram. Hier nog geen bijvoeding (5 maanden 1 week)
pi_93587902
Tico die foto's O+ wat een verschil zeg zo met die eerste en laatste foto! wat een vrolijkerd op die laatste.

Yay voor de goedgekeurde kindjes! *O*

mijn bollo was ook goed gegroeid :D

gewoon een kilo! :D

verder zijn we doorverwezen naar de HA die ons weer doorverwees naar de KA ivm refluxklachten. Uitgebreide versie staat in t bvtopic :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93588092
Mooi lijntje Elin! *O*

En praatpoeder, jij hebt ook een lange en zware baby zeg! :o Anne was met 4,5 maand 1,5 kilo lichter en 6 cm korter en ze is toch echt geen mini :)
pi_93588362
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Fannetje het volgende:
Mooi lijntje Elin! *O*

En praatpoeder, jij hebt ook een lange en zware baby zeg! :o Anne was met 4,5 maand 1,5 kilo lichter en 6 cm korter en ze is toch echt geen mini :)
Hij is geboren met 42 weken en 1 dag. 54 cm en 8 pond. Maar hij is idd erg lang. Zijn gewicht is voor zijn lengte iets onder de curve. Maar hij zit ver boven het gemiddelde. En van wie hij het heeft, geen idee :') Dacht een tijdje dat ik als luie mama die de kleding toch in de droger doet, dat alles kromp. Maar hij was er dus blijkbaar steeds al weer uitgegroeid!

Mooie curve van Elin ^O^
pi_93588467
Anne was ook 8 pond, dus dat zegt niet alles ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')