Ja, dat ook... soms heeft Soneal een paar keer aanhappen nodig om goed aan te happen, gewoon omdat de borst zo vol is dat hij geen goede hap kan nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Oh bij mij is die ochtendlijke ahhh dan van pijn. Hoe voller, hoe gevoeliger.
SST?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:Mama's
Ik meld me hier ook aan. Door SST Fok! ontdekt. Zit er toch nog een voordeel aan SST![]()
Mama van een prachtige kleine man van 5 maanden, dus hoor nog een kleine maand in dit topic
Ik word meestal om 4:45 uur wakker en maak Lena de laatste paar nachen dan maar wakker om bij me te drinken. Die drinkt één borst en valt als een blok in slaap. De andere borst kolf ik af. Dat doe ik eigenlijk vooral voor m'n productie. Ik zou het niet moeten doen, want het hoort zichzelf te reguleren. Maarja, ik vind het gewoon wat vroeg voor doorslapen. Eergister had ik de laatste voeding om 21:15 uur gegeven en sliep ze dus al 7,5 uur.quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:26 schreef Vanyel het volgende:
Kolf je nu om je borsten leeg te krijgen of omdat je graag wakker bent 's nachts?
Welkom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:
Mama's
Ik meld me hier ook aan. Door SST Fok! ontdekt. Zit er toch nog een voordeel aan SST![]()
Mama van een prachtige kleine man van 5 maanden, dus hoor nog een kleine maand in dit topic
Welkom!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:
Mama's
Hij is geboren met 42 weken en 1 dag. 54 cm en 8 pond. Maar hij is idd erg lang. Zijn gewicht is voor zijn lengte iets onder de curve. Maar hij zit ver boven het gemiddelde. En van wie hij het heeft, geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Fannetje het volgende:
Mooi lijntje Elin!
En praatpoeder, jij hebt ook een lange en zware baby zeg!Anne was met 4,5 maand 1,5 kilo lichter en 6 cm korter en ze is toch echt geen mini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |