nee dankjequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, DML, Vanyel: willen jullie in het lijstje?
Dat overkomt mij zelfsquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat dacht ik al; Amélie stond er ook nooit in.
Heb jij ook dat je Elin wel eens Amélie noemt?
Wow Mrien, nog geen 2 maanden oud en 6805 gram en 61 cm?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:50 schreef mrien het volgende:
Wow da's wel heavy sugar!
Hopelijk heeft bientje snel baat bij de behandeling!
En slapen is toch ook lekker ilse!
Bij de kinderarts alles goed, longen klonken weer goed. Goed aangekomen gelukkig. Hij woog 6805 gram en was 61 cm. Over 6 weken nog een keer op controle komen om te zien hoe het dan gaat.
Maandag naar het cb, eigenlijk 1e prikken maar die stellen we denk ik even uit ivm het ziek zijn
ja inderdaad. Ik vind nu de 50 en 56 zo klein. Dat ze daar ingepast heeft. Ze past nog wel wat 62 hoor. Ik blijf in ontkenningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef Troeta het volgende:
Wat een leuke foto! Hoe vond ze het carnavalfestival??
Zwaar is dat he om half 5 met een wakkere baby, we hopen maar dat het een fase is!
Ilse ook al naar maat 68, had je dat ook in de zwangerschap dat je die kleertjes zo groot vond?
Netjes hoor mrien!
ja das leuk als je kindje ook daadwerkelijk wil drinken en je zelf niet ziek bent. Ik geloof het wel hoor, daar niet van, maar Elin laat zich lastig aanleggen als ze huilt en als ze geen honger heeft kun je op je kop gaan staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
Oh wat rottig, huup.Ik ben ook ziek.
Het ging in het borstvoedingstopic pas over ORS. Pessie vroeg ernaar. Er werd gezegd dat borstvoeding de beste ORS is.
goeie, thnx.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:03 schreef mrien het volgende:
Beterschap huup! Hou je je productie in de gaten? Die kan met ziek zijn ook achteruit gaan.
Ook voor jou claudia beterschap!
Vond ik ook! Gebruik het nu eigenlijk niet meer, maar heb hier nog 2 aangebroken flesjes staanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef huuphuup het volgende: Ik vind dat je er behoorlijk rap doorheen gaat nmlk
Leyla had gister een pyjama aan maat 80, dat was de kleinste die bij mijn mam lag. Ik hoefde de mouwen 1x terug te slaan en de pijpen ook, maar was hij niet te ruim in het midden ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weet je wat pas groot is, zomerkleertjes maat 80 kopen
Nog niet, dank je. Ik was geloof ik t topic een beetje kwijt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, DML, Vanyel: willen jullie in het lijstje?
Nee, maar deze wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |