abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 19:54:09 #226
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_93737851
Dus hij kan dus ook een groeispurt doormaken?

Naja, vroeg het omdat we het nog niet eerder bij hem hebben meegemaakt, en het is onze eerste, vandaar.

Maar bedankt voor de geruststellingen.
Hij heeft lekker een badje nog gehad en ligt heerlijk te slapen met z'n konijntje.

Effe wat anders, sinds vrijdag is ie wel wat actiever bezig geweest in de box, zo zat hij meer z'n Woezel en Pip bal er van langs te geven, en had hij zowaar eventjes z'n nijntje beet.
Hij begint dus een beetje te spelen.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 maart 2011 @ 20:25:05 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93739477
ik kom me melden met Geert (02-03-2011) O+ mag hij erbij in 't lijstje?

in 't kort: heerlijk tevreden kereltje dat goed aan de borst drinkt en eigenlijk alleen huilt om een schone luier of aandacht of als hij wil drinken. hij komt overdag en 's nachts keurig om de 3 tot vier uur; 's avonds lijkt hij wat te clusteren en knoeien met drinken, om het uur tien minuten drinkn en veel sabbelen. hij begon op dag 3 (gisteren dus) alweer met aankomen, dus hij doet het keurig. verder is ;t een erg sterk manneke, volgens de kraamzorg/vk; hij tilt z'n hoofd nu al op. verder duimt hij graag, maar kan meestal z'n duim nog niet vinden ;)

Morgen m'n vuurdoop met alleen opstaan met twee kinderen, k zie er best wel tegenop, omdat ik wéét hoe driftig jan kan zijn (vooral 's ochtends).

fotootje:

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93744379
Welkom Djmo en Geert :D
(wat zijn de reacties op de naam om je heen? :@ )
Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat :Y

Probeer niet te veel op te zien tegen dat soort dingen meid dat voelt Jan ook :)
Dan heb je alleen maar meer kans dat hij zal reageren waar jij voor vreest.
Hoe gaat het verder met Jan? Wat was zijn reactie? Jaloers? Blij?
  zondag 6 maart 2011 @ 21:37:45 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93744543
DJMO welkom, jouw Geert is een mooi mannetje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93756677
Welkom djmo :)

vandaag naar het cb, was eigenlijk vorige week maar heb ik toen verplaatst omdat hij toen weer ziek was. Eigenlijk ook prikjes nu, nog even over hebben of we dat nog uitstellen of niet, hij is nu eindelijk goed opgeknapt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 maart 2011 @ 09:02:52 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93758598
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
Welkom Djmo en Geert :D
(wat zijn de reacties op de naam om je heen? :@ )
Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat :Y

Probeer niet te veel op te zien tegen dat soort dingen meid dat voelt Jan ook :)
Dan heb je alleen maar meer kans dat hij zal reageren waar jij voor vreest.
Hoe gaat het verder met Jan? Wat was zijn reactie? Jaloers? Blij?
't opstaan ging wonderwel boven verwachting iig ;) de reactie's op zijn naam zijn voornamelijk oh wat leuk dat je hem naar z'n oom genoemd hebt O+ er is iig vrijwel geen associatie met GW ;)

borstvoeding gaat wel goed, op de kloofjes na :( maar goed, even volhouden dus :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 7 maart 2011 @ 09:15:34 #232
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93758821
DJMO, welkom hier met Geert!

Ik ga traks de poli maar weer eens bellen. Ik had donderdag al gebeld en zou terug gebeld worden door de arts, maar dat is niet gebeurd. Nutriton komt er iig niet meer in. Naast dat ze bijna leek te stikken in wat er omhoog kwam, heb ik vanaf 4.00 vannacht opgezeten met een meisje dat niet kon poepen. Ze was maar aan het drukken en huilen en er kwam maar niets behalve een paar scheetjes. Uiteindelijk om 7 uur lukt het, maar er het was behoorlijk dik.
Nu is ze gelukkig weer vrolijk en ligt/zit weer heerlijk in de box te kletsen
  maandag 7 maart 2011 @ 09:37:59 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93759279
Welkom DJMO

Hè wat vervelend sugarsnap :{ wij zijn heel snel alweer gestopt met de nutriton. Volgens mijn wvk die wilde dat we het probeerden zouden we gelijk na de eerste keer geven al moeten zien of het werkt voor ons of niet, dus niet eerst 2 weken ofzo "afwachten" en uitproberen. Als het niet werkt, gelijk weer stoppen.
En zodoende zijn we na twee dagen geven weer gestopt :') Idd kwam het nog steeds omhoog maar moest ze nu 8 keer zoveel moeite doen om het weg te slikken -O- en ik merkte diezelfde avond dat de luiers minder werden. Ze waren al karig maar ineens stopte het helemaal.
Ik heb gewoon echt geen trek in wéér gedoe en gehannes met ontlasting daar pas ik echt voor :X

Elin is vannacht tot half zes in de weer geweest, daarna heb ik haar overgedragen aan B. zodat ik ook nog even een uurtje kon slapen voor hij wegging.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93759314
Oej Sugersnap dat klinkt niet zo lekker. Idd maar even bellen! En waarschijnlijk heb je het wel geprobeerd hoor, maar wat wij wel eens doen is isabelle te helpen met het poepen. Als het niet helemaal lukt, ga ik gewoon haar temp opnemen en door de thermometer komt het dan meestal wel los. Maar dat is ook alleen een oplossing voor dat moment zelf.
DJMO, welkom met Geert. Wat een prachtig mannetje zeg!
Bolleke, ik herken je onzekerheid wel hoor. Vind het daarom ook heerlijk dat ik hier mijn vragen vaak kwijt kan en mensen zo lief zijn om te je willen helpen.
Huup, oej dat klinkt als een zware nacht:| Hier werkte de nutriton overigens juist wel tegen het niet kunnen poepen. Werd eerder diaree. Schijnt idd bij ieder kind weer anders uit te pakken.

Met Isabelle lijkt het (klopt af) iets beter te gaan. Ze heeft nu 2 dagen niet overgegeven en de diaree wordt minder. Hopelijk blijft het dan nu ook eens langer dan 5 dagen goed gaan met die virussen. Volgens de kinderarts heeft ze gewoon de pech dat ze nu al een maand lang, het ene virus na het andere oploopt. Het is nu genoeg, wil mijn vrolijke meisje terug! :D

Wij hebben een nieuw huis gekocht! Als alles goed gaat, zitten we er begin april in. Jeej *O* Een tuin! Dat lijkt me echt heerlijk met een kind.
pi_93759723
Welkom, DJMO! Leuk, die vernoeming naar zijn oom. Wat sta je er alweer snel alleen voor, joh. Bevalt de kraamhulp?

Sugarsnap, wat stom dat je niet terug bent gebeld. Heb jij nog na zevenen kunnen slapen of ben je sindsdien gewoon weer op?

Jemig, huup, een uur slapen. :{ Wanneer had je die afspraak met de kinderarts nou? Dat is toch binnen nu en een week?

Noa, gefeliciteerd! Geweldig, een huis met tuin! Ik ben jaloers! Wij kunnen pas na de zomer in ons nieuwe huis. En met Isabelle komt het vast goed. Het wordt Lente en hopelijk komt ze de zomer ongeschonden door!

Lena had ook de hele nacht moeite met poepen. Om 5 uur ongeveer volgde tijdens een voeding de grote poepexplosie. Het bed zat er weer flink onder (vanochtend met de stoomreiniger in de weer geweest). -O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 7 maart 2011 @ 09:59:27 #236
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93759787
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef huuphuup het volgende:
Hè wat vervelend sugarsnap :{ wij zijn heel snel alweer gestopt met de nutriton. Volgens mijn wvk die wilde dat we het probeerden zouden we gelijk na de eerste keer geven al moeten zien of het werkt voor ons of niet, dus niet eerst 2 weken ofzo "afwachten" en uitproberen. Als het niet werkt, gelijk weer stoppen.
En zodoende zijn we na twee dagen geven weer gestopt :') Idd kwam het nog steeds omhoog maar moest ze nu 8 keer zoveel moeite doen om het weg te slikken -O- en ik merkte diezelfde avond dat de luiers minder werden. Ze waren al karig maar ineens stopte het helemaal.
Ik heb gewoon echt geen trek in wéér gedoe en gehannes met ontlasting daar pas ik echt voor :X

Elin is vannacht tot half zes in de weer geweest, daarna heb ik haar overgedragen aan B. zodat ik ook nog even een uurtje kon slapen voor hij wegging.
Idd, dat slikken, het duurde zo lang voordat Eline het weer kwijt was en daarna was het alsnog brullen. Poepen deed ze al weinig, maar nu heeft het weer 6 dagen geduurd en ze had er vannacht echt last van. Wij zijn vrijdag ook gestopt met geven, het werkte toch geen zier.
Ik heb de poli gebeld en onze ka belt vanmiddag terug. Er stond voor afgelopen donderdag geen belafspraak genoteerd :{

Claudia, ik heb niet meer geslapen, want Bram was om 6 uur ook al up and running. Beetje van slag door het carnavalsgebeuren van de afgelopen dagen en J. moest om 6 uur werken. Maar ik duik er straks nog even in met Eline.

Noa, wat gaaf! Een 'echt' huis met een tuin! Wij moeten onze tuin dit voorjaar nog verder opknappen, maar dan kunnen beide kindjes deze zomer heerlijk buiten spelen O+
pi_93759869
Zo door luier en alles heen? Dan is t misschien maar goed dat liggend voeden hier nog niet lukt. Blijft het beperkt tot t voedingskussen :)

Tepelkloven, voel je die alleen of zie je ze ook? Google wilde me niet aan een plaatje helpen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 7 maart 2011 @ 10:07:56 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93760015
hm lekker dan Sugarsnap :{ zit je daar die hele donderdag op te wachten. Als je om half 4 ofzo nog niet gebeld bent gewoon zelf maar weer even bellen hoor! Ik lees ook wel eens dat maagzuurremmers via de huisarts voorgeschreven worden, met een beetje mazzel zou je, als de kinderarts zijn fiat geeft vrij snel aan de gang moeten kunnen.
Succes :*

Claudia :D damn dat zal een beste explosie zijn geweest _O-
We mogen donderdag naar de kinderarts en als het goed is word ik vandaag of morgen teruggebeld door de wvk om te zien hoe het ervoor staat. Niet dat die verder iets voor me kan doen maar goed :P

Elin lijkt dus vooral 's nachts last te hebben, maar de kans is groot dat dat vooral komt omdat ze overdag eigenlijk de ganse dag gedragen wordt en rechtop gehouden wordt. 's nachts gaat dat lastiger.

Vanyel geen fláuw idee. Misschien op het engelse woord googelen dan? ook geen idee wat het woord voor tepelkloof is magoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 11:27:24 #239
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_93762321
Jasmin krigjt sinds een weekje een uurtje na dr 4 a 5 uur fles, wat hapjes wortel. Ze is er aan toe, vindt het leuk en er blijft ook best wat binnen. Ze krijgt nu om 8 uur, 12 uur, 4 uur en rond 11 uur de papfles. Ze doet het goed, probeert al met man en macht te draaien en het lukt haar bijna! Volgende week naar het CB voor weer een prikje, maar dan zit ze eindelijk op het goede schema. De ziekenhuisschade is ingehaald en ze is gewoon weer een blije baby die echt nooit huilt. Echt nooit, tot gisteren. Ze loopt als sinds een week te kwijlen, rode wangen, stinkende luiers en gisteren voelde me een bobbel boven in dr mondje. Ik denk echt dat ze al een tandje krijgt. O.o Maf kind.

Ik dacht haar met 6 maanden al wat chocola te gaan geven en bekertjes melk, als oningelezen, naieve, niet kind in mijn bed slapende, geen draagdoek gebruikende, niet Rapleyénde flessenmoeder! En slagroom, en lekker veel suiker natuurlijk ook. Jasmin is toch wat aan de lichte kant, kan ze mooi op groeien!

[ Bericht 0% gewijzigd door Silmarwen op 07-03-2011 11:48:56 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 11:37:43 #240
54772 Silmarwen
pi_93762710
Oh en DJMO gefeliciteerd met Geert!
pi_93763507
Even snel 7315 gram en 61 cm :)
Ze kon aan zijn lijntje niet zien dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft, hij zat helemaal bovenin ;)
Maandag 1e prikjes

Zo, nu weer proberen bij te lezen ;)
pi_93763958
Whoa mrien, wat een lekkere bollie! Foto? O-) Wij mogen morgen weer, maar ik vermoed dat Silke de 6 kilo nog niet gaat halen.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:27:47 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93764496
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef mrien het volgende:
Even snel 7315 gram en 61 cm :)
Ze kon aan zijn lijntje niet zien dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft, hij zat helemaal bovenin ;)
Maandag 1e prikjes

Zo, nu weer proberen bij te lezen ;)
wat een heerlijk bolletje! :D O+
goed gegroeid dus :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 12:34:56 #244
54772 Silmarwen
pi_93764767
Goed hey, ondanks al het ziek zijn toch lekker groeien!
pi_93767015

:D
  maandag 7 maart 2011 @ 13:35:33 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93767288
Wow!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 7 maart 2011 @ 13:42:06 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93767554
Jelle! :o
Dat verdient best even een *O*!
A grand adventure has begun.
pi_93768388
Wauw, wat goed, mrien! Ik sluit me bij Jore aan: foto! :s)

Vanyel, door de luier heen, door de kleding, de molton, twee matrashoezen... Ik denk dat ik maar eens een dekmatras ga zoeken. }:| Het stomme is dat ik heel goed wist dat ze bezig was om poep te lozen en dat ik nog dacht: verschoon ik d'r na deze borst nog snel even. Dat overkomt me niet nog een keer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93768639
:D
Zo'n hemamolton of een gewone?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93770599
Slaapzakjes zijn ook prima poepvangers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')