Oej Sugersnap dat klinkt niet zo lekker. Idd maar even bellen! En waarschijnlijk heb je het wel geprobeerd hoor, maar wat wij wel eens doen is isabelle te helpen met het poepen. Als het niet helemaal lukt, ga ik gewoon haar temp opnemen en door de thermometer komt het dan meestal wel los. Maar dat is ook alleen een oplossing voor dat moment zelf.
DJMO, welkom met Geert. Wat een prachtig mannetje zeg!
Bolleke, ik herken je onzekerheid wel hoor. Vind het daarom ook heerlijk dat ik hier mijn vragen vaak kwijt kan en mensen zo lief zijn om te je willen helpen.
Huup, oej dat klinkt als een zware nacht:| Hier werkte de nutriton overigens juist wel tegen het niet kunnen poepen. Werd eerder diaree. Schijnt idd bij ieder kind weer anders uit te pakken.
Met Isabelle lijkt het (klopt af) iets beter te gaan. Ze heeft nu 2 dagen niet overgegeven en de diaree wordt minder. Hopelijk blijft het dan nu ook eens langer dan 5 dagen goed gaan met die virussen. Volgens de kinderarts heeft ze gewoon de pech dat ze nu al een maand lang, het ene virus na het andere oploopt. Het is nu genoeg, wil mijn vrolijke meisje terug!
Wij hebben een nieuw huis gekocht! Als alles goed gaat, zitten we er begin april in. Jeej

Een tuin! Dat lijkt me echt heerlijk met een kind.