abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93658184
Wow, Puck wat ben jij een heerlijk menneke zeg! Knap dml dat je aan jezelf hebt toegegeven dat je van bv niet gelukkig werd. Het is voor Puck ook veel fijner om een gelukkige mama te hebben!

Eline, wat lig je daar lekker te chillen op je voedingskussen! Wij gebruiken hem ook als troon!

Wat volgen jullie kindjes allemaal mooie lijntjes!

Hier een ziek dametje, gisteren prikjes gehad en nu flink koorts. Ze heeft waterige oogjes en wil alleen maar hangen. Sneu meiske. Dat wordt morgen niet carnavallen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_93660408
En weer terug van Centerparcs!
Het was een heerlijk weekje vol met eten en zwemmen en wandelen.
Het campingbedje paste niet naast het bed, dus Mex heeft in de huiskamer geslapen en wij zaten op bed tv te kijken :D
En hij heeft ook heel vaak bij ons gelegen, was erg gezellig elke avond, lekker rollen op het bed en hij kan nu ook gillen.
De kinderwagen hebben we als een soort kinderstoel gebruikt, dus kon hij gezellig bij ons zitten aan tafel.
Het water in het zwembad was wel te koud vond ik, dus we hebben lekker in het bubbelbad gezeten en veel in het bad in het huisje. Wat is dat leuk zeg badderen met je kindje.

En wij zijn wel al gestart met bijvoeding en bruine bonen zijn een hit, maar fruit is gewoon te zuur. Ook versgemaakte fruithapjes.
Na een paar goede weken begon hij weer veels te veel melk te drinken,dus ik hoop zo snel mogelijk een fles te laten vallen voor een groentehap.
Ook al mag het misschien niet, maar ik heb Mex zijn gewicht vergeleken met veel andere kindjes en hij is gewoon veel zwaarder als andere baby's rond die leeftijd en dat lijkt me niet gezond.
Dus een aanname dat moeders die voor 6 maanden bijvoeding geven zonder zich te informeren en in te lezen vind ik erg jammer. Kan je wel heel graag zeggen wat je wilt en het voor jou goed werken, maar bij anderen dus niet.
Alsof het leuk is dat mijn baby geen tepel wilde happen en zichzelf gek drinkt aan KV.
En daarbij, volgens mij zijn vele generaties gezond opgegroeid met vroege bijvoeding, zoooooooo erg is het dus niet.

@DML, wat is je mannetje heerlijk gegroeid en wat een mooie haartjes!
@ Ticootje en Leyla veel plezier bij de grote baby's!
@ Vabyel, vervelend die krampjes, houd moed, ze gaan echt weer voorbij!
@Bientje, beterschap :*
@kaatjejannie, gaat het bij de gastouder wel goed? Sterkte met je meisje missen !
pi_93661118
Maar of het zooo erg is kan je niet van te voren weten. Daar ligt voor mij de reden om het niet te doen.
En als jij weet dat jij niet zo bent dan is dat toch heel fijn. Voel je dan ook niet aangesproken.
Maar ik schrik dagelijks echt van wat sommige kinderen krijgen. En noem mij dan maar streng of heel erg geitenwollen sokken, so be it. :D

Zo zou ik nooit bruine bonen geven voor het jaar vanwege de gasvorming en het zware verteren
Of Aardbeien voor het jaar vanwege een allergie. En zo kook ik zoutloos. Vind ik leverworst niet nodig vanwege de afvalstoffen en etc. Dat ben ik en jij bent jij tenslotte
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:20:12 #204
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93661278
Oh troeta, das een goede. Leyla wilt gewoon echt geen fruit. Misschien moet ik eens groente proberen. Morgen ff halen. Broccoli en zuurkool gingen er prima in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93661801
Wat ik geef dan in plaats van fruit is reepjes paprika, worteltjes, snoep tomaatjes, komkommer
Allemaal ook rauw en handig om te geven als fruit geen succes is.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:31:32 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93661969
Das wel een goede ook. Paprika is bij de andere 2 ook zeer geliefd. Wortel zat ik vanmiddag nog over te twijfelen. Als ze het niet hoeft heb ik nog wel een mormel in de tuin die het lekker vindt.
pi_93663500
Maar er word zo stellig gedaan, voor 6 maanden is slecht,klaar. Dat is het niet, elke baby werkt anders.
En ik wil juist iets wat zwaarder is om te verteren, dus bruine bonen vind ik prima.
Wortelhapje ging er ook wel goed in, dus ga ik volgende week een voorraadje maken.
Ticootje, ik zat me net ook te bedenken dat het misschien wel te maken heeft met dat fruit koud is. De groente warm ik op. Mex wil zijn melk ook graag zo warm mogelijk, dus misschien is dat het ook wel..

Ik ben trouwens van mijn omgekeerde anorexia af, heb mezelf op bad en zwemfoto's gezien, shit,wat ben ik dik!!
Tijd voor een dieetje..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:00:02 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93663845
Troeta, dat had ik ook met foto's. Ik ben gaan hardlopen. In lif is er een starterstopic. Vreselijk vond ik het om in de koud naar buiten te gaan. Nu vind ik het meestal wel leuk en ben ik trots als ik weer een les uitloop. En niet geheel onbelangrijk 5 kilo eraf in 4 weken.
pi_93664396
5 kilo, wat goed! Hoe vaak doe je het per week?
Kan idd wel gaan hardlopen, heb ook van die hardloopmp3's op mijn ipod.
Ik heb ook zo'n rare vorm, mijn bovenarmen zijn heel dik en m'n buik. En ik ben ook spierwit, zonnebankje moet ik dus ook even heen!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:36:23 #210
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93666187
niks mis met wit! :Y)
hoewel ik wel schrok van mn eigen kraamweek-foto's, ik wist niet dat ik nóg witter kon :')

en ik wil ook hardlopen O+
maar eerst wachten tot k weer in bad mag enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:45:45 #211
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93666777
Ik ben van plan om na de borstvoedingsperiode contact op te nemen met een dietiste vanwege mijn overgewicht en dan ook hardlopen denk ik. Maar voor nu val ik ook gestaag af. Ik ben al 15 kilo kwijt sinds de bevalling, maar was ook ong 8 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Maar ik zit nu nog 20 kilo boven mijn streefgewicht van 75.

Het lijkt erop dat we een duimertje hebben/krijgen. 't Kind is helemaal blij als haar duimpje eindelijk eens meewerkt. Ze tuft haar speen vaak uit om verder te kluiven op haar handjes. Voor mij is dat dus geen hongersignaal, want dan kan ik aan de gang blijven :Y)
Vandaag hadden we een hele goeie dag, ze was heel vrolijk en heeft veel gelachen. Maar vanavond was het weer mis, veel slikken en krijsen. Ze krijgt nu nutriton voor elke voeding (Keshet, bedankt voor je tip van het spuitje en de vit. D druppels ^O^ het gaat nog steeds niet van harte, maar ze pikt het beter).
pi_93671198
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb me ook zorgen gemaakt of er hier sprake was van reflux en dan vooral omdat hij in bed nadien best kan liggen slikken en kreunen en piepen en er nog wel eens wat uit wil gooien maar hij heeft helemaal niet specifiek de behoefte om omhoog gehouden te worden dus het lijkt me dat dit het niet is.

Het gaat hier best aardig. Gisteren was weer een dagje dat hij veel huilde maar als hij eenmaal ligt slaapt hij best lang. Maar slapen overdag gaat beter dan 's nachts helaas :P
Dan nog steeds het liefst dicht bij mama en alsof hij het ruikt dat ie die 40cm verderop wordt verplaatst naar zijn co-sleeper want diep in slaap zijn en na verplaatsing toch gaan piepen.

Het onrustig zijn heeft ie dus nog wel hier en daar maar toen ik hier laatst postte waren we net over op flesvoeding en dat was een flinke boosdoener denk ik.

Bewijs van spekkies kweken:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh hij is echt spekjes aan het kweken O+ wat een schatje om te zien!
Thnx voor je pm :* YW
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93720728
Het is hier rustig zeg!

Troeta, welkom back! Welk park zijn jullie geweest? En wat knap dat Mex al zo goed eet! Heeft ie geen krampjes ofzo gehad?

Kaatje, hoe ging het op je werk? Deed Ilse het goed bij de gastouder?

Bedankt voor de tip, ticoo. Ik ga morgen beginnen met Helleren.

Sugarsnap, hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie carnavalvierders of niet?

Hier gaat het redelijk, dametje heeft nog steeds pieken met koorts. Vannacht erg slecht geslapen, ze had erg last van krampjes dus om 1.00 uur maar in bad gezet en daarna kwam er toch een stortvloed B-)
Straks maar even kijken of ze mee kan naar de optocht.
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 6 maart 2011 @ 11:47:13 #214
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93721085
Bientje, wij zijn idd carnavalsvierders. Gisteren zijn we naar de optocht geweest met vrienden en onze diva heeft de hele optocht heerlijk in de doek liggen slapen. 's Avonds gingen de mannen naar het carnavalsfeest en zijn mijn beste vriendinnetje en ik met de kinderen thuisgebleven. Ze heeft een zoontje die 3 weken jonger is als Eline en ze hebben heerlijk met z'n tweetjes in de box liggen slapen.
Vanmiddag gaan we met Eline en Bram naar kindercarnaval van onze vereniging. Eline is de laatste paar dagen heel vrolijk, maar we zijn wel weer gestopt met de nutriton. Het kwam net zo hard omhoog, maar ze stikte er nu bijna in. Maandag de poli maar bellen dat het zo niet gaat.
pi_93721707
Wat fijn dat Eline zo lekker vrolijk is. Balen dat ze bijna in de nutriton stikt, ben benieuwd wat ze bij de poli zeggen.
Gezellig naar de kindercarnaval O+
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 6 maart 2011 @ 16:37:22 #216
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_93730646
Hey ff weer jullie advies nodig :)

Ayrtonnetje wijkt al de hele dag van z'n voedingspatroon af, ik bedoel hij komt wel netjes om de 3/4 uur, maar hij komt ineens sinds gister op hele andere tijden.
Zoals vanmiddag kwam hij al om 1 uur dat hij de fles wou en normaliter is dat rond 2 uur/half 3.
Nu ook het is nu half 5 en hij begint al te sputteren om z'n fles terwijl hij die normaal altijd 6 uur/half 7 wil.

Wat is hier de verklaring voor?
Wil hij meer? (hij zit al aan de maximum voor z'n leeftijd)
Of is het kleine manneke ff van slag?

Wat kunnen we het beste doen?
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_93731080
Ik zou hem zijn eten geven. Het was 1 uur, dan is half 5 toch een prima tijdstip? :?
pi_93731555
Regeldagen misschien?
Ik zou hem gewoon geven, jij hebt toch ook niet altijd op dezelfde tijdstippen honger?
pi_93733703
Ik zou gewoon meegaan in zijn ritme, Ilse heeft ook van die dagen. Sprongetje/regelen of gewoon zin in andere tijden. Als Ilse een dag had dat ze vaak wilde drinken dan gaven we haar meer flessen, maar dan wel met minder erin. Zodat ze niet over de liter kwam.
Het werken gaat goed BB, en Ilse doet het ook geweldig bij de gastouder. Hoezeer ik ook tegen het werken opzag, ik vind het weer fijn. Ik rol er ook zo weer in. Alleen het vroege opstaan vanmorgen was wat lastig. Ilse slaapt altijd tot 9 uur, en dan is de wekker om 6 uur lastig. Gelukkig heb ik niet zo vaak vroege diensten.
Als ik niet werk op zondag gaat mijn man om 10 uur sporten, ik loop dan tegen 11 uur met Ilse naar de sportschool, daar drinken mijn man en ik samen een kop koffie. Hij gaat weer naar huis met Ilse, en ik ga lekker sporten.
Maar vandaag moest ik werken, dus hadden we de creche van de sportschool gereserveerd voor haar. N heeft Ilse om 9.45 de fles gegeven, en een schone broek gedaan. Toen hij haar bij de creche bracht(10.50) heeft hij gezegd dat ze net gedronken had, en net een schone broek had. Er zat een fles in de tas maar die was voor later op de dag, want ze gingen nog op pad samen. O+
Hij heeft tegen de dames aldaar gezegd dat ze hem moesten roepen als ze het niet volhield. Komt hij om 12.15 daar. Zit Ilse bij iemand op de arm, hadden ze haar een fles gegeven. Want ze huilde. Ipv dat ze N. uit zijn groepsles gehaald hadden, hebben ze haar gewoon een fles gedaan. Ze wisten niet precies hoeveel water, dus maar 200 cc gedaan. Maar ze vonden wel dat ze hem zo slecht leegdronk. Ze hadden hem om 11.15 aangeboden, en ze had hem pas om 12.10 op. . Ze had echt nog geen honger, er zijn veel indrukken daar, en ze moet eraan wennen. Daarom had N gezegd dat ze hem konden halen.
Ik ben echt boos. Ik ga straks een mail sturen, en Ilse gaat er niet meer heen.
*poef* nu is het weg
  zondag 6 maart 2011 @ 18:03:06 #220
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_93733986
Oh hij heeft idd gewoon wel z'n fles gehad hoor, wees daar maar niet bang voor.
Maar we hebben nooit van regeldagen gehoord, maar na wat jullie zeggen en wat google ons voorschoteld lijkt het er op dat Ayrton een regeldag heeft.
Hij is bijna 3 maanden, en dan kan het dus idd zijn dat hij een regeldag heeft.

Maar het maakt dus niet uit of hij dan meer honger heeft?
En hij keert wel weer terug naar z'n eigen patroontje op den duur?
pi_93734129
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Bolleke_666 het volgende:
Maar we hebben nooit van regeldagen gehoord, maar na wat jullie zeggen en wat google ons voorschoteld lijkt het er op dat Ayrton een regeldag heeft.

Of hij creëert een nieuw patroontje. Elke keer als ik denk dat Ilse een schema heeft, gooit ze het weer helemaal om.
*poef* nu is het weg
pi_93735431
Schema, wat is dat? ;)

Jeetje zeg kj, ik zou ook echt boos zijn! Hebben ze nog een reden gegeven waarom ze hem niet uit de les hebben gehaald?
Ik heb Lotte 1x even bij de creche op de sportschool gelaten omdat ik daar toen fysio had en het even niet anders kon. Gelukkig vond ze het wel oke daar, maar toen was ze wel heel wat ouder dan Ilse. Toch zou ik het zelf niet zo snel weer doen denk ik, nu ga ik ook niet naar de sportschool momenteel, scheelt ook ;)
pi_93735561
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef mrien het volgende:
Schema, wat is dat? ;)

Jeetje zeg kj, ik zou ook echt boos zijn! Hebben ze nog een reden gegeven waarom ze hem niet uit de les hebben gehaald?
Ik heb Lotte 1x even bij de creche op de sportschool gelaten omdat ik daar toen fysio had en het even niet anders kon. Gelukkig vond ze het wel oke daar, maar toen was ze wel heel wat ouder dan Ilse. Toch zou ik het zelf niet zo snel weer doen denk ik, nu ga ik ook niet naar de sportschool momenteel, scheelt ook ;)
Nee, en N. was op dat moment teveel verbouwereerd om er naar te vragen. Ik merk dat ik er echt boos over ben.
Ze was er al 2 keer geweest, en toen zijn ze ons wel komen halen. We hadden gisterenavond afgesproken dat we het nog 3 keer zouden proberen. Maar ze komt er echt niet meer. Dan plannen we maar wat beter met sporten.
*poef* nu is het weg
pi_93736803
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Bolleke_666 het volgende:

Ik vind het waanzin om te verwachten dat je kind elk dag precies op hetzelfde tijdstip eet of drinkt. Hij zit er nota bene maar één uur naast en je hebt over één dag! Dat is niks om je druk om te maken. Je kunt proberen een voeding wat te rekken zodat hij op het tijdstip drinkt dat je gewend bent, of je biedt hem twee keer een kleinere fles aan. Maar waarom zou je?

Ik zou hem gewoon geven wat hij wil wanneer hij het wil en kijken hoe je uitkomt met de hoeveelheden. Incidenteel kun je wel een keer iets meer geven en als je merkt dat het niet bij één keer blijft maar een patroon dreigt te worden kun je ingrijpen. Het klinkt mij eigenlijk helemaal niet in de oren als een regeldag, aangezien hij maar één uur van zijn normale schema vandaan zit, maar als hij inderdaad eventjes echt meer drinkt kan het zijn dat hij een groeispurt doormaakt. Je kind zal nog wel vaker periodes hebben dat hij tijdelijk meer of juist minder eet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93736924
kaatjejannie, ik vind het op z'n zachtst gezegd ook heel slordig. Het lastige is dat je met die mensen geen vertrouwensband hebt. Dat is meteen de reden dat ik mijn baby niet op zo'n crèche achter zou laten. Ik kan me voorstellen dat je er nu op afgeknapt bent. Ze hadden op z'n minst excuses kunnen aanbieden.
  zondag 6 maart 2011 @ 19:54:09 #226
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_93737851
Dus hij kan dus ook een groeispurt doormaken?

Naja, vroeg het omdat we het nog niet eerder bij hem hebben meegemaakt, en het is onze eerste, vandaar.

Maar bedankt voor de geruststellingen.
Hij heeft lekker een badje nog gehad en ligt heerlijk te slapen met z'n konijntje.

Effe wat anders, sinds vrijdag is ie wel wat actiever bezig geweest in de box, zo zat hij meer z'n Woezel en Pip bal er van langs te geven, en had hij zowaar eventjes z'n nijntje beet.
Hij begint dus een beetje te spelen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 maart 2011 @ 20:25:05 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93739477
ik kom me melden met Geert (02-03-2011) O+ mag hij erbij in 't lijstje?

in 't kort: heerlijk tevreden kereltje dat goed aan de borst drinkt en eigenlijk alleen huilt om een schone luier of aandacht of als hij wil drinken. hij komt overdag en 's nachts keurig om de 3 tot vier uur; 's avonds lijkt hij wat te clusteren en knoeien met drinken, om het uur tien minuten drinkn en veel sabbelen. hij begon op dag 3 (gisteren dus) alweer met aankomen, dus hij doet het keurig. verder is ;t een erg sterk manneke, volgens de kraamzorg/vk; hij tilt z'n hoofd nu al op. verder duimt hij graag, maar kan meestal z'n duim nog niet vinden ;)

Morgen m'n vuurdoop met alleen opstaan met twee kinderen, k zie er best wel tegenop, omdat ik wéét hoe driftig jan kan zijn (vooral 's ochtends).

fotootje:

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93744379
Welkom Djmo en Geert :D
(wat zijn de reacties op de naam om je heen? :@ )
Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat :Y

Probeer niet te veel op te zien tegen dat soort dingen meid dat voelt Jan ook :)
Dan heb je alleen maar meer kans dat hij zal reageren waar jij voor vreest.
Hoe gaat het verder met Jan? Wat was zijn reactie? Jaloers? Blij?
  zondag 6 maart 2011 @ 21:37:45 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93744543
DJMO welkom, jouw Geert is een mooi mannetje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93756677
Welkom djmo :)

vandaag naar het cb, was eigenlijk vorige week maar heb ik toen verplaatst omdat hij toen weer ziek was. Eigenlijk ook prikjes nu, nog even over hebben of we dat nog uitstellen of niet, hij is nu eindelijk goed opgeknapt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 maart 2011 @ 09:02:52 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93758598
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
Welkom Djmo en Geert :D
(wat zijn de reacties op de naam om je heen? :@ )
Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat :Y

Probeer niet te veel op te zien tegen dat soort dingen meid dat voelt Jan ook :)
Dan heb je alleen maar meer kans dat hij zal reageren waar jij voor vreest.
Hoe gaat het verder met Jan? Wat was zijn reactie? Jaloers? Blij?
't opstaan ging wonderwel boven verwachting iig ;) de reactie's op zijn naam zijn voornamelijk oh wat leuk dat je hem naar z'n oom genoemd hebt O+ er is iig vrijwel geen associatie met GW ;)

borstvoeding gaat wel goed, op de kloofjes na :( maar goed, even volhouden dus :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 7 maart 2011 @ 09:15:34 #232
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93758821
DJMO, welkom hier met Geert!

Ik ga traks de poli maar weer eens bellen. Ik had donderdag al gebeld en zou terug gebeld worden door de arts, maar dat is niet gebeurd. Nutriton komt er iig niet meer in. Naast dat ze bijna leek te stikken in wat er omhoog kwam, heb ik vanaf 4.00 vannacht opgezeten met een meisje dat niet kon poepen. Ze was maar aan het drukken en huilen en er kwam maar niets behalve een paar scheetjes. Uiteindelijk om 7 uur lukt het, maar er het was behoorlijk dik.
Nu is ze gelukkig weer vrolijk en ligt/zit weer heerlijk in de box te kletsen
  maandag 7 maart 2011 @ 09:37:59 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93759279
Welkom DJMO

Hè wat vervelend sugarsnap :{ wij zijn heel snel alweer gestopt met de nutriton. Volgens mijn wvk die wilde dat we het probeerden zouden we gelijk na de eerste keer geven al moeten zien of het werkt voor ons of niet, dus niet eerst 2 weken ofzo "afwachten" en uitproberen. Als het niet werkt, gelijk weer stoppen.
En zodoende zijn we na twee dagen geven weer gestopt :') Idd kwam het nog steeds omhoog maar moest ze nu 8 keer zoveel moeite doen om het weg te slikken -O- en ik merkte diezelfde avond dat de luiers minder werden. Ze waren al karig maar ineens stopte het helemaal.
Ik heb gewoon echt geen trek in wéér gedoe en gehannes met ontlasting daar pas ik echt voor :X

Elin is vannacht tot half zes in de weer geweest, daarna heb ik haar overgedragen aan B. zodat ik ook nog even een uurtje kon slapen voor hij wegging.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93759314
Oej Sugersnap dat klinkt niet zo lekker. Idd maar even bellen! En waarschijnlijk heb je het wel geprobeerd hoor, maar wat wij wel eens doen is isabelle te helpen met het poepen. Als het niet helemaal lukt, ga ik gewoon haar temp opnemen en door de thermometer komt het dan meestal wel los. Maar dat is ook alleen een oplossing voor dat moment zelf.
DJMO, welkom met Geert. Wat een prachtig mannetje zeg!
Bolleke, ik herken je onzekerheid wel hoor. Vind het daarom ook heerlijk dat ik hier mijn vragen vaak kwijt kan en mensen zo lief zijn om te je willen helpen.
Huup, oej dat klinkt als een zware nacht:| Hier werkte de nutriton overigens juist wel tegen het niet kunnen poepen. Werd eerder diaree. Schijnt idd bij ieder kind weer anders uit te pakken.

Met Isabelle lijkt het (klopt af) iets beter te gaan. Ze heeft nu 2 dagen niet overgegeven en de diaree wordt minder. Hopelijk blijft het dan nu ook eens langer dan 5 dagen goed gaan met die virussen. Volgens de kinderarts heeft ze gewoon de pech dat ze nu al een maand lang, het ene virus na het andere oploopt. Het is nu genoeg, wil mijn vrolijke meisje terug! :D

Wij hebben een nieuw huis gekocht! Als alles goed gaat, zitten we er begin april in. Jeej *O* Een tuin! Dat lijkt me echt heerlijk met een kind.
pi_93759723
Welkom, DJMO! Leuk, die vernoeming naar zijn oom. Wat sta je er alweer snel alleen voor, joh. Bevalt de kraamhulp?

Sugarsnap, wat stom dat je niet terug bent gebeld. Heb jij nog na zevenen kunnen slapen of ben je sindsdien gewoon weer op?

Jemig, huup, een uur slapen. :{ Wanneer had je die afspraak met de kinderarts nou? Dat is toch binnen nu en een week?

Noa, gefeliciteerd! Geweldig, een huis met tuin! Ik ben jaloers! Wij kunnen pas na de zomer in ons nieuwe huis. En met Isabelle komt het vast goed. Het wordt Lente en hopelijk komt ze de zomer ongeschonden door!

Lena had ook de hele nacht moeite met poepen. Om 5 uur ongeveer volgde tijdens een voeding de grote poepexplosie. Het bed zat er weer flink onder (vanochtend met de stoomreiniger in de weer geweest). -O-
  maandag 7 maart 2011 @ 09:59:27 #236
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93759787
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef huuphuup het volgende:
Hè wat vervelend sugarsnap :{ wij zijn heel snel alweer gestopt met de nutriton. Volgens mijn wvk die wilde dat we het probeerden zouden we gelijk na de eerste keer geven al moeten zien of het werkt voor ons of niet, dus niet eerst 2 weken ofzo "afwachten" en uitproberen. Als het niet werkt, gelijk weer stoppen.
En zodoende zijn we na twee dagen geven weer gestopt :') Idd kwam het nog steeds omhoog maar moest ze nu 8 keer zoveel moeite doen om het weg te slikken -O- en ik merkte diezelfde avond dat de luiers minder werden. Ze waren al karig maar ineens stopte het helemaal.
Ik heb gewoon echt geen trek in wéér gedoe en gehannes met ontlasting daar pas ik echt voor :X

Elin is vannacht tot half zes in de weer geweest, daarna heb ik haar overgedragen aan B. zodat ik ook nog even een uurtje kon slapen voor hij wegging.
Idd, dat slikken, het duurde zo lang voordat Eline het weer kwijt was en daarna was het alsnog brullen. Poepen deed ze al weinig, maar nu heeft het weer 6 dagen geduurd en ze had er vannacht echt last van. Wij zijn vrijdag ook gestopt met geven, het werkte toch geen zier.
Ik heb de poli gebeld en onze ka belt vanmiddag terug. Er stond voor afgelopen donderdag geen belafspraak genoteerd :{

Claudia, ik heb niet meer geslapen, want Bram was om 6 uur ook al up and running. Beetje van slag door het carnavalsgebeuren van de afgelopen dagen en J. moest om 6 uur werken. Maar ik duik er straks nog even in met Eline.

Noa, wat gaaf! Een 'echt' huis met een tuin! Wij moeten onze tuin dit voorjaar nog verder opknappen, maar dan kunnen beide kindjes deze zomer heerlijk buiten spelen O+
pi_93759869
Zo door luier en alles heen? Dan is t misschien maar goed dat liggend voeden hier nog niet lukt. Blijft het beperkt tot t voedingskussen :)

Tepelkloven, voel je die alleen of zie je ze ook? Google wilde me niet aan een plaatje helpen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 7 maart 2011 @ 10:07:56 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93760015
hm lekker dan Sugarsnap :{ zit je daar die hele donderdag op te wachten. Als je om half 4 ofzo nog niet gebeld bent gewoon zelf maar weer even bellen hoor! Ik lees ook wel eens dat maagzuurremmers via de huisarts voorgeschreven worden, met een beetje mazzel zou je, als de kinderarts zijn fiat geeft vrij snel aan de gang moeten kunnen.
Succes :*

Claudia :D damn dat zal een beste explosie zijn geweest _O-
We mogen donderdag naar de kinderarts en als het goed is word ik vandaag of morgen teruggebeld door de wvk om te zien hoe het ervoor staat. Niet dat die verder iets voor me kan doen maar goed :P

Elin lijkt dus vooral 's nachts last te hebben, maar de kans is groot dat dat vooral komt omdat ze overdag eigenlijk de ganse dag gedragen wordt en rechtop gehouden wordt. 's nachts gaat dat lastiger.

Vanyel geen fláuw idee. Misschien op het engelse woord googelen dan? ook geen idee wat het woord voor tepelkloof is magoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 11:27:24 #239
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_93762321
Jasmin krigjt sinds een weekje een uurtje na dr 4 a 5 uur fles, wat hapjes wortel. Ze is er aan toe, vindt het leuk en er blijft ook best wat binnen. Ze krijgt nu om 8 uur, 12 uur, 4 uur en rond 11 uur de papfles. Ze doet het goed, probeert al met man en macht te draaien en het lukt haar bijna! Volgende week naar het CB voor weer een prikje, maar dan zit ze eindelijk op het goede schema. De ziekenhuisschade is ingehaald en ze is gewoon weer een blije baby die echt nooit huilt. Echt nooit, tot gisteren. Ze loopt als sinds een week te kwijlen, rode wangen, stinkende luiers en gisteren voelde me een bobbel boven in dr mondje. Ik denk echt dat ze al een tandje krijgt. O.o Maf kind.

Ik dacht haar met 6 maanden al wat chocola te gaan geven en bekertjes melk, als oningelezen, naieve, niet kind in mijn bed slapende, geen draagdoek gebruikende, niet Rapleyénde flessenmoeder! En slagroom, en lekker veel suiker natuurlijk ook. Jasmin is toch wat aan de lichte kant, kan ze mooi op groeien!

[ Bericht 0% gewijzigd door Silmarwen op 07-03-2011 11:48:56 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 11:37:43 #240
54772 Silmarwen
pi_93762710
Oh en DJMO gefeliciteerd met Geert!
pi_93763507
Even snel 7315 gram en 61 cm :)
Ze kon aan zijn lijntje niet zien dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft, hij zat helemaal bovenin ;)
Maandag 1e prikjes

Zo, nu weer proberen bij te lezen ;)
pi_93763958
Whoa mrien, wat een lekkere bollie! Foto? O-) Wij mogen morgen weer, maar ik vermoed dat Silke de 6 kilo nog niet gaat halen.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:27:47 #243
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93764496
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef mrien het volgende:
Even snel 7315 gram en 61 cm :)
Ze kon aan zijn lijntje niet zien dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft, hij zat helemaal bovenin ;)
Maandag 1e prikjes

Zo, nu weer proberen bij te lezen ;)
wat een heerlijk bolletje! :D O+
goed gegroeid dus :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 12:34:56 #244
54772 Silmarwen
pi_93764767
Goed hey, ondanks al het ziek zijn toch lekker groeien!
pi_93767015

:D
  maandag 7 maart 2011 @ 13:35:33 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93767288
Wow!!!
  maandag 7 maart 2011 @ 13:42:06 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93767554
Jelle! :o
Dat verdient best even een *O*!
A grand adventure has begun.
pi_93768388
Wauw, wat goed, mrien! Ik sluit me bij Jore aan: foto! :s)

Vanyel, door de luier heen, door de kleding, de molton, twee matrashoezen... Ik denk dat ik maar eens een dekmatras ga zoeken. }:| Het stomme is dat ik heel goed wist dat ze bezig was om poep te lozen en dat ik nog dacht: verschoon ik d'r na deze borst nog snel even. Dat overkomt me niet nog een keer.
pi_93768639
:D
Zo'n hemamolton of een gewone?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93770599
Slaapzakjes zijn ook prima poepvangers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')