Oooh hij is echt spekjes aan het kwekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb me ook zorgen gemaakt of er hier sprake was van reflux en dan vooral omdat hij in bed nadien best kan liggen slikken en kreunen en piepen en er nog wel eens wat uit wil gooien maar hij heeft helemaal niet specifiek de behoefte om omhoog gehouden te worden dus het lijkt me dat dit het niet is.
Het gaat hier best aardig. Gisteren was weer een dagje dat hij veel huilde maar als hij eenmaal ligt slaapt hij best lang. Maar slapen overdag gaat beter dan 's nachts helaas![]()
Dan nog steeds het liefst dicht bij mama en alsof hij het ruikt dat ie die 40cm verderop wordt verplaatst naar zijn co-sleeper want diep in slaap zijn en na verplaatsing toch gaan piepen.
Het onrustig zijn heeft ie dus nog wel hier en daar maar toen ik hier laatst postte waren we net over op flesvoeding en dat was een flinke boosdoener denk ik.
Bewijs van spekkies kweken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of hij creëert een nieuw patroontje. Elke keer als ik denk dat Ilse een schema heeft, gooit ze het weer helemaal om.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Bolleke_666 het volgende:
Oh hij heeft idd gewoon wel z'n fles gehad hoor, wees daar maar niet bang voor.
Maar we hebben nooit van regeldagen gehoord, maar na wat jullie zeggen en wat google ons voorschoteld lijkt het er op dat Ayrton een regeldag heeft.
Hij is bijna 3 maanden, en dan kan het dus idd zijn dat hij een regeldag heeft.
Maar het maakt dus niet uit of hij dan meer honger heeft?
En hij keert wel weer terug naar z'n eigen patroontje op den duur?
Nee, en N. was op dat moment teveel verbouwereerd om er naar te vragen. Ik merk dat ik er echt boos over ben.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef mrien het volgende:
Schema, wat is dat?
Jeetje zeg kj, ik zou ook echt boos zijn! Hebben ze nog een reden gegeven waarom ze hem niet uit de les hebben gehaald?
Ik heb Lotte 1x even bij de creche op de sportschool gelaten omdat ik daar toen fysio had en het even niet anders kon. Gelukkig vond ze het wel oke daar, maar toen was ze wel heel wat ouder dan Ilse. Toch zou ik het zelf niet zo snel weer doen denk ik, nu ga ik ook niet naar de sportschool momenteel, scheelt ook
Ik vind het waanzin om te verwachten dat je kind elk dag precies op hetzelfde tijdstip eet of drinkt. Hij zit er nota bene maar één uur naast en je hebt over één dag! Dat is niks om je druk om te maken. Je kunt proberen een voeding wat te rekken zodat hij op het tijdstip drinkt dat je gewend bent, of je biedt hem twee keer een kleinere fles aan. Maar waarom zou je?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Bolleke_666 het volgende:
Oh hij heeft idd gewoon wel z'n fles gehad hoor, wees daar maar niet bang voor.
Maar we hebben nooit van regeldagen gehoord, maar na wat jullie zeggen en wat google ons voorschoteld lijkt het er op dat Ayrton een regeldag heeft.
Hij is bijna 3 maanden, en dan kan het dus idd zijn dat hij een regeldag heeft.
Maar het maakt dus niet uit of hij dan meer honger heeft?
En hij keert wel weer terug naar z'n eigen patroontje op den duur?
't opstaan ging wonderwel boven verwachting iigquote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
Welkom Djmo en Geert![]()
(wat zijn de reacties op de naam om je heen?)
Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat![]()
Probeer niet te veel op te zien tegen dat soort dingen meid dat voelt Jan ook![]()
Dan heb je alleen maar meer kans dat hij zal reageren waar jij voor vreest.
Hoe gaat het verder met Jan? Wat was zijn reactie? Jaloers? Blij?
Idd, dat slikken, het duurde zo lang voordat Eline het weer kwijt was en daarna was het alsnog brullen. Poepen deed ze al weinig, maar nu heeft het weer 6 dagen geduurd en ze had er vannacht echt last van. Wij zijn vrijdag ook gestopt met geven, het werkte toch geen zier.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef huuphuup het volgende:
Hè wat vervelend sugarsnapwij zijn heel snel alweer gestopt met de nutriton. Volgens mijn wvk die wilde dat we het probeerden zouden we gelijk na de eerste keer geven al moeten zien of het werkt voor ons of niet, dus niet eerst 2 weken ofzo "afwachten" en uitproberen. Als het niet werkt, gelijk weer stoppen.
En zodoende zijn we na twee dagen geven weer gestoptIdd kwam het nog steeds omhoog maar moest ze nu 8 keer zoveel moeite doen om het weg te slikken
en ik merkte diezelfde avond dat de luiers minder werden. Ze waren al karig maar ineens stopte het helemaal.
Ik heb gewoon echt geen trek in wéér gedoe en gehannes met ontlasting daar pas ik echt voor
Elin is vannacht tot half zes in de weer geweest, daarna heb ik haar overgedragen aan B. zodat ik ook nog even een uurtje kon slapen voor hij wegging.
wat een heerlijk bolletje!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef mrien het volgende:
Even snel 7315 gram en 61 cm![]()
Ze kon aan zijn lijntje niet zien dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft, hij zat helemaal bovenin
Maandag 1e prikjes
Zo, nu weer proberen bij te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |