ohja gatverquote:
Zoutoplossing... Dan komt het makkelijker los.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef Noa24 het volgende:
Kan je nog wat doen aan het vastzittende slijm? Isabelle is ontzettend aan het hoesten, ze heeft een keelontsteking. Maar ze blijft half in die hoest zitten doordat ze het slijm moeilijk los krijgt. Of loopt het vanzelf wel los?
Valt nog meequote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Jelle een mooi kereltje! Je mag zo te zien wel overstappen op een grotere maat mrien, haha.
Ja daar leek het idd ook al op. Gewoon doorgaan met de zoutoplossing dus. Thanks!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Oh en tot een jaar kunnen kindjes nog echt niet goed genoeg doorhoesten om alles los te krijgen...
Meer kun je niet doen, als het langer dan een week duurt misschien ff langs de huisarts om naar de longen te laten luisteren en een andere neusspray... Maar meer dan dat kun je niet doen. Tijd voor de zomer!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:38 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Ja daar leek het idd ook al op. Gewoon doorgaan met de zoutoplossing dus. Thanks!
Nee, beter gewoon melk.. Je kan er niets anders aan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Troeta het volgende:
Wilde hier net vragen of ik wat tegen het hoesten van Mex kon geven, maar neusspray is dus voldoende?
Kan ik hem al wat anders drinken geven als melk? Misschien ook wel even lekker voor z'n keel, ik heb rooibosthee in huis.
Nou vooruit, zal ik het even voor je googelen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef Vanyel het volgende:
Waarom is dat gevaarlijk? (ja ik kan dat natuurlijk googlen, maar dat is stukken minder leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Pvoesss, ik vond het heerlijk om je posting te lezen. Fijn dat je zo geniet ondanks dat het zwaar is om in je eentje voor twee kinderen te zorgen en er ook nog naast te werken. Ik vind het super!
Leandra, prachtige curve! Je kleine groeit mooi en zijn lijn is heel duidelijk uit de grafiek af te leiden.
Noa, niet te lang door blijven lopen met dat gevoel, hoor. Misschien inderdaad nog eens bespreken? Ik zou een gesprek aanvragen en het niet even tussen neus en lippen door zeggen.
Leentje is d'r duim aan het zoeken! En het is zó lief, dat gesabbel en gespeur. Ik ben benieuwd welke vinger ze te pakken krijgt. Ik heb zelf altijd op mijn wijsvinger geduimd.
Oh, en:DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lief!
![]()
Ik vind het heerlijk als die kleintjes net gaan duimen het is echt een lief gezicht.![]()
Nu al weerjeetje dat is wel heel snel.
Vanmorgen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |