niet alleen met ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind alleen het belerende toontje zo jammer. Al zou ik er bewust voor kiezen om nu al bij te voeden, dan is dat toch mijn keus?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Je kunt Juud en Dementor van alles verwijten, maar zeker niet dat ze geitenwollensokken hippies zijn![]()
Ik vond het lastig er tussen te krijgen bij voeden op verzoek. Soms had ik aan het eind van de dag zo van, shit dat "moet" ook nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond bijvoeden vooral een hoop werk.
Hier ook idd pas poep na het stoppen met nutriton. Nu is het netjes om de dag een luier vol. Dat was het ook voor we met de nutriton begonnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat het goed gaat mte poepen nu kj. en vervelend van dat wennen en werken.
wij zijn gelijk weer gestopt met nutriton omdat het poepen minder ging (als in, helemaal geen poep meer). Gezien de geschiedenis van Amélie en het feit dat Elin al niet echt lekker poepte en de KA daar ook naar gaat kijken willen we geen enkel risico nemeneerst maar eens langs die kinderarts. De 10e mogen we.
Hopelijk vindt dottir de bykay lekker vanyel! Als je je zorgen maakt over het kreunen kun je altijd je huisarts bellen hè. Heeft ze verder wel voldoende poep/plasluiers en heeft ze geen koorts/verhoging? En is ze goed alert?
Wij leggen Elin soms ook in de box met het voedingskussen eromheen, zit ze toch rechtop maar ze kan niet omvallen of andere toestanden. Je kunt eventueel ook je voedingskussen in een soort U-vorm vouwen en er dan een verschoningskussenhoes omheen vouwen, je krijgt dan een soort relax-kussen. Amélie mocht er altijd graag op liggen.
Dottir is wild van de bykay. Ik wil zelf nog wel uitzoeken of ik m voor mij ideaal knoop (standaard volgens t boekje), maar van haar heb ik nog geen klachten gehoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef huuphuup het volgende:
Hopelijk vindt dottir de bykay lekker vanyel! Als je je zorgen maakt over het kreunen kun je altijd je huisarts bellen hè. Heeft ze verder wel voldoende poep/plasluiers en heeft ze geen koorts/verhoging? En is ze goed alert?
Mag ik puur uit interesse vragen waarom je dat doet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Leandra het volgende:
Als ik een fruitsalade eet en hij zit op m'n bovenbenen dan laat ik hem wel aan een stukje mango (dat aan een vorkje zit) likken en zuigen, en dat vindt hij heerlijk.
Hij krijgt hoogstens wat mango-sap binnen, meer dan een paar druppels zal het niet zijn.
Shoot me.
Ze spuugt niet overdreven veel hoor, het gaat vooral om het kreunen en piepen als we haar te snel na een voeding platleggen. Als ze eerst een uur oid rechtop blijft hoor je haar vrijwel niet bij het in bed leggen, niet kreunen maar ook nauwelijks slikken. Ik heb haar straks voor het eerst half rechtop in het voedingskussen geparkeerd en toen was ze ook helemaal tevreden, dus het gaat niet om het lichamelijk contact.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, spuugt ze veel? Mondjes teruggeven doen meer kinderen en Lena is ook best een tijd bezig met het verteren van haar voedsel. Ik hoor haar vaak nog lange tijd na de voeding slikken (zoals je bij verborgen reflux zou verwachten). Rond de 6 weken is geloof ik het krampjeshoogtepunt? Dat merk ik hier in ieder geval wel. Ik denk ook dat het drinken overdag daardoor wat slechter gaat. Anyhow, dit soort klachten zijn tot een bepaald punt normaal. Het lastige is alleen om te bepalen wat nog normaal en acceptabel is en wat buitensporig is.
Ivan is de oorzaak van mijn complex, he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef huuphuup het volgende:
Claudia waarom post je die van Ivan erbij?niet vergelijken! foei!
![]()
nee je hebt gelijk, als ik het zo zie dan zie ik helemaal niets raars en gewoon dat ze een eigen lijn aan het maken is die idd gelijk op lijkt te gaan met de gemiddelde lijn. Ziet er eerlijk gezegd gewoon keurig uit
Ik was nieuwsgierig hoe hij op de smaak zou reageren, het kon ook zijn dat hij het helemaal nog niet leuk, lekker en/of interessant zou vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef mrien het volgende:
[..]
Mag ik puur uit interesse vragen waarom je dat doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |