quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Ugjerke het volgende:
EN DAN STAP IK OP MIJN ZELF ONTWORPEN VLIEGTUIG! EN DAN SCHIET IK ALLE WESTERSE VLIEGTUIGEN HELEMAAL DOOD! EN DAN PAK IK DE ZEE EN DAN GOOI IK DE ZEE OP AMERIKA EN IS AMERIKA DOOD EN BEN IK GOD!
Volgens mij iets in de trend van we will use all force...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
"We will not use force anymore"???
Jointje niet vandaag, maar genieten doe ik wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef Dance99Vv het volgende:
oh heerlijk lang wordt dit echt iets voor raistlin, jointje erbij en genieten
Logisch. Zijn leger is overgelopen en zijn huurlingen zijn op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
"We will not use force anymore"???
E GAP JE BENT OP TELEVE! X HOSNIquote:
CNN-vertaler zei toch echt "we will not use force anymore". Maar nu lijkt hij de demonstranten op te roepen hun strijd te staken en het leger de macht weer over te laten nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de trend van we will use all force...
Jonguh! Zwaai ffquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
E GAP JE BENT OP TELEVE! X HOSNI
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.quote:
Tuurlijk! Als er niet zo veel doden waren gevallen was dit echt grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef Silven het volgende:
Wat een koekwaus zeg. Zijn er daar echt mensen die naar zo'n mafketel luisteren?
Ik lachttequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
E GAP JE BENT OP TELEVE! X HOSNI
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Silven het volgende:
[..]
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.Of is dat letterlijk hoe hij daar aan het brabbelen is?
Was ik al bang voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.
Met het volk achter zich en een mes in z'n rug zeker?quote:
Idd... krijg er ook weinig van mee. Zal straks wel ergens een samenvatting van staan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Silven het volgende:
[..]
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.Of is dat letterlijk hoe hij daar aan het brabbelen is?
Zie je wel, hij loopt een dag achter. is dit opgenomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef shomila het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
#Gaddafi: Tomorrow the army and the police will secure the cities. #Libya #Feb17
1 minute ago
Je hoort die tolk ook denken en dingen in Arabisch herhalen... "wat zegt die mongool nou man, dit slaat toch nergens op?"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.
Ik denk de vertaler die de meeste drugs op heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Voor degenen die het Arabisch beheersen: welke vertaler doet 't beter, die van AJE of die van CNN?
Coke dan, geen LSDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk de vertaler die de meeste drugs op heeft.
Let's hope. Wat een mongool.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef zeeeend het volgende:
Hij staat wel mooi om hem point blank aan stront te schieten .
Jep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Volgens mik kan ik het grootste deel van z'n toespraak nog zien als ik over een kwartier thuis ben?
Makkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Volgens mik kan ik het grootste deel van z'n toespraak nog zien als ik over een kwartier thuis ben?
Hij is nog niet echt begonnen. Denk dat dit de generale repetitie is (incl. fouten en gebrabbel)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Hoorde op Al Jazeera iets anders, maargoed. hij vecht tot de laatste druppel bloed. Dus het zal waarschijnlijk wel zijn dat hij alle kracht inzet om de demonstraties de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
CNN-vertaler zei toch echt "we will not use force anymore". Maar nu lijkt hij de demonstranten op te roepen hun strijd te staken en het leger de macht weer over te laten nemen.
Het hele landquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef havanagila het volgende:
Heeft ie nou echt niet door dat z'n eigen volk hem haat? Het hele land loopt te protesteren en hij blijft maar doorlullen over Amerika.
Oh! dat kan ook.quote:
En wie is dat??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
zawahiri gaat dus uit zijn grot komen om Libie te regeren.
"En wat deed Dikkie Dik toen?.... HIJ ZEI TEGEN MENSEN MET VLIEGTUIGEN "MAAK IEDEREEN DOOD" EN TOEN WAS IEDEREEN DOOD."quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"En wat deed Dikkie Dik toen?.... HIJ GAF TEGEN MENSEN MET VLIEGTUIGEN "MAAK IEDEREEN DOOD" EN TOEN WAS IEDEREEN DOOD."
Heeft ie het al over Henk en Ingrid gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd... krijg er ook weinig van mee. Zal straks wel ergens een samenvatting van staan..
Alleen hij spreekt zo vaag... Barbie dit, en anna dat
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie het al over Henk en Ingrid gehad?
Hakim komt straks nog ff mime doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:23 schreef Silven het volgende:
Kijk ik nu Sesamstraat of wat? Ik mis alleen de kinderen eromheen (wat ik in die regionen wel zou verwachten).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hakim komt straks nog ff mime doen.
Beidequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
houd tie dat boek op zijn kop of lezen ze daar van achter naar voren?
Arabisch lees je van rechts naar linksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
houd tie dat boek op zijn kop of lezen ze daar van achter naar voren?
Dat is gewoon het wetboek van strafrecht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Silven het volgende:
Dat ze zo'n dik boek hebben alleen over wetten omtrend landverraad zegt genoeg over waar die maatschappij op gebaseerd is.
Maar hij heeft ze wel allemaal zelf verzonnen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Silven het volgende:
Dat ze zo'n dik boek hebben alleen over wetten omtrend landverraad zegt genoeg over waar die maatschappij op gebaseerd is.
Ik hoorde iets van Jeltsin?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Bitched ie nou over Rusland?
Oh dacht net te lezen dat dit voornamelijk over landverraad gaat. Lekker belangrijk, flikker op kerel. (hij dus, niet jij hoor)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is gewoon het wetboek van strafrecht.
Vanmorgen zei Rusland nog dat ie daar welkom was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Bitched ie nou over Rusland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vergeten blijkbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij heeft ze wel allemaal zelf verzonnen!
Dat mensen daar ooit ingetrapt zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef venomsnake het volgende:
Ergens vind ik dit soort dictators wel grappig
Die man kan het zelf amper volgen jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Silven het volgende:
Elke stilte die diepe zucht van die tolk, die denk hou je fucking bek nog wat langer.En die spontane onderbrekingen ook.
Het deel dat 'ie voorlas bestaat uit wetten betreffende landverraad. Niet het hele boek (hoop ik).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Silven het volgende:
[..]
Oh dacht net te lezen dat dit voornamelijk over landverraad gaat. Lekker belangrijk, flikker op kerel. (hij dus, niet jij hoor)
Alsof 99% een keuze hadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef Silven het volgende:
[..]
Dat mensen daar ooit ingetrapt zijnIs dat cultuur, geloof, of wat? Zo hangen op 1 gestoorde mofo.
Ik denk tot iemand er wat aan doet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef tass het volgende:
Zullen we weer eens een wedje doen wanneer ie klaar is????
Ik zeg 18.12
20:11quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef tass het volgende:
Zullen we weer eens een wedje doen wanneer ie klaar is????
Ik zeg 18.12
Er is al een Fatwa over hem uitgesproken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij is dit gewoon zijn zelfmoordspeech. Hij beledigd iedereen.
Als ze enig idee hebben waar hij over praat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef AryaMehr het volgende:
Hij wilt gewoon de Arabische wereld voor zich winnen.
Soort van Mission Impossible dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef AryaMehr het volgende:
Hij wilt gewoon de Arabische wereld voor zich winnen.
Als hij telkens als Kadaffi 1 nuttige zin zegt tolk is kan hij nog ff een peukie roken en op zn gemak een bakje koffie doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef Harunobu het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een uurtje door gaat. Kunnen ze die tolk nu niet aflossen?
Wat doen al die dode mensen dan in Tripoli?quote:
Hoelang duurt het om een Tomahawk te programmeren?quote:Kaddafi houdt zijn toespraak (live stream o.a. hier) in een huis dat in 1986 is gebombardeerd door de Britten en Amerikanen. Dat bombardement was een vergelding voor een aanslag op een Berlijnse discotheek waarbij de Libirs vermoedelijk betrokken waren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef raistlin6 het volgende:
Weet je wat, ik ga dit toch niet normaal kunnen samenvatten, dus ik ga lekker achteroverhangen met chips erbij.
Ik zit al tekijken op andere nieuwsites wat die ervan bakken. Maar tot zover niet veel soepsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef raistlin6 het volgende:
Weet je wat, ik ga dit toch niet normaal kunnen samenvatten, dus ik ga lekker achteroverhangen met chips erbij.
IN het Engels is het Qadaffi, en tooquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zelf snel gemaakt:
[ afbeelding ]
/care Maak maar een betere.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Tware het volgende:
[..]
IN het Engels is het Qadaffi, en too
Je kan het op verschillende manieren spellen. Ander alfabet enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Tware het volgende:
[..]
Sinds 5 uur of zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef -jos- het volgende:
Shit, hij is toch begonnen, hoe lang is hij al bezig?
Vanaf 16.52 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Michael-H het volgende:
Hoe lang is ie al bezig, 40 min ofzo?
Deel 5 en 6 van de speechquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie was die man en wat kwam die brengen?
Hij is al ingeslagen zo te zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoelang duurt het om een Tomahawk te programmeren?
Zou echt een bazen-actie zijn als hij op het einde zegt: "Oke, ik stap op, ciao!"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Harunobu het volgende:
Hoe groot is de kans dat hij aan het einde live een kogel door z'n hoofd schiet?
Echt, wat denkt hij te bereiken met deze speech? Die mensen die hem nog net steunen, hebben die hier wat aan? En al die tich zonen van hem, moeten die niet ingrijpen en hem tegen zichzelf in bescherming nemen?
Veel vrienden heeft hij niet gemaakt nee. Wellicht zijn grote vriend Ahmadinejad enkel nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Soort van Mission Impossible dus.
Ik denk eerder dat ie zich dood lult.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Harunobu het volgende:
Hoe groot is de kans dat hij aan het einde live een kogel door z'n hoofd schiet?
Ook in het Engels is er geen eenduidige transliteratie van zijn naam hoor. Grote media gebruiken zowel Qadhafi, Khadhafi, Gaddafi, etc. Er zijn honderden manieren om die naam te translitereren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Tware het volgende:
[..]
Ojaaaaaa dat zou het mooiste zijn. live op tv; Khadaffi doodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef mazaru het volgende:
Ik wil toch zo graag dat hij naar zijn linkerarm grijpt, wit wegtrekt en dood neervalt.
Jij luistert nog naar wat ie zegt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Betere tolk op BBC World News.
Volgens mij heeft zelfs Mahmoud een "wtf-moment" nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Veel vrienden heeft hij niet gemaakt nee. Wellicht zijn grote vriend Ahmadinejad enkel nog.
En bij 3 kruisjes moet je inkomen! En strafregels schrijven uit het groene boekje!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef Dekatria het volgende:
Leraar Khadaffi neemt even de absenten op.
Oost-Libie toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heel West-Libi is onderweg naar Tripoli om hem af te zetten. Laten ze opschieten.
Niet echt, ze commentariren tussendoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Jij luistert nog naar wat ie zegt?
Waarschijnlijk is dit de enige manier waarop die toespraak zal stoppen.quote:
All your base are belong to us?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
I own notthing everything belongs to libya
Die man op BBC World News geeft vooral een samenvatting van wat hij tot nu toe gezegd heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Betere tolk op BBC World News.
Hij is nooit op staatsbezoek geweest in Iran. Ik denk wel dat het vrienden zijn maar dat Iran em nie wil omdat het onhandig is voor henzelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Veel vrienden heeft hij niet gemaakt nee. Wellicht zijn grote vriend Ahmadinejad enkel nog.
Net klaar voor 8 uur journaal...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef tass het volgende:
Met een beetje pech gaat ie echt nog 2 uur door
Oooh waarom geeft hij die speech dan hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef Ugjerke het volgende:
Oh, ze zijn met miljoenen tegen een tiental tegenstanders. Gaat 'ie makkelijk winnen.
Nee, is te ver. Maar als het land duurt komt daar misschien nog een stuk leger vandaan om hem te pakken/quote:
Hoe langer hij doorlult, hoe langer hij het nog kan rekken om aan de macht te blijven. Hij wilt echt kostewat het kost een zo goed mogelijk record...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef tass het volgende:
Met een beetje pech gaat ie echt nog 2 uur door
you can take everything and do with it whatever you want "like we did"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat waren zeer waarschijnlijk oudere beelden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oooh waarom geeft hij die speech dan he
Dat snap ik ook niet. Intussen zou je toch moeten weten daar in die regio dat als men op de staatsTV pro demonstraties laat zien, dat dat betekend dat er dus ergens grote tegen demonstraties aan de gang zijn. Want hoe vaag is het als mensen opeens maar fftjes van, kom laten we even onze leider toejuichen op deze mooie dag
All your base belongs to us.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
ik bedoel gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat waren zeer waarschijnlijk oudere beelden.
quote:Libyan oil can be for all people - everyone take his share - take it and do whatever you like with it
Heb je de foto's niet gezien dan? Het zijn net ware vrienden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij is nooit op staatsbezoek geweest in Iran. Ik denk wel dat het vrienden zijn maar dat Iran em nie wil omdat het onhandig is voor henzelf.
Op mijn beelden is 'ie bruin hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Er zit geen rode draad in z'n speech, omdat z'n jurk groen is.
Bruin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Er zit geen rode draad in z'n speech, omdat z'n jurk groen is.
Ik heb vaak gezocht naar foto's maar ze nooit gezien. Ze kennen elkaar niet eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je de foto's niet gezien dan? Het zijn net ware vrienden.
Bruin, groen... hij schijt 7 kleuren, dan kan het alles zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op mijn beelden is 'ie bruin hoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik heb vaak gezocht naar foto's maar ze nooit gezien. Ze kennen elkaar niet eens.
Libya broke rank with most of the Arab countries when it came out in support of Iran during the IranIraq War.quote:
En gebrek aan samenhang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef VreemdeEend het volgende:
Tering joh, hij had op de middelbare school zeker altijd onvoldoendes voor spreekbeurten, door extreme tijdsoverschrijding.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kadhafi bereid tot martelaarschap
Update: dinsdag 22 feb 2011, 17:38
De Libische leider kolonel Kadhafi is bezig met een tv-toespraak. Hij kondigde op opgewonden toon aan niet te zullen vertrekken en bereid te zijn tot het martelaarschap.
Kadhafi zei ook lak te hebben aan de VS en herinnerde eraan dat dat land Libi in het verleden heeft gebombardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |