Tuurlijk! Als er niet zo veel doden waren gevallen was dit echt grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef Silven het volgende:
Wat een koekwaus zeg. Zijn er daar echt mensen die naar zo'n mafketel luisteren?
Ik lachttequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
E GAP JE BENT OP TELEVE! X HOSNI
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Silven het volgende:
[..]
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.Of is dat letterlijk hoe hij daar aan het brabbelen is?
Was ik al bang voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.
Met het volk achter zich en een mes in z'n rug zeker?quote:
Idd... krijg er ook weinig van mee. Zal straks wel ergens een samenvatting van staan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Silven het volgende:
[..]
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.Of is dat letterlijk hoe hij daar aan het brabbelen is?
Zie je wel, hij loopt een dag achter. is dit opgenomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef shomila het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
#Gaddafi: Tomorrow the army and the police will secure the cities. #Libya #Feb17
1 minute ago
Je hoort die tolk ook denken en dingen in Arabisch herhalen... "wat zegt die mongool nou man, dit slaat toch nergens op?"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.
Ik denk de vertaler die de meeste drugs op heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Voor degenen die het Arabisch beheersen: welke vertaler doet 't beter, die van AJE of die van CNN?
Coke dan, geen LSDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk de vertaler die de meeste drugs op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |