Niet alleen Nr. 17 hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nr.17 wordt hier veelvuldig toegepast
Nee, 23 ookquote:
2, 6, 18 en 19 ookquote:
De 25 geboden om de mensheid te verpesten !!!1!11!1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk topic dit![]()
Soort 10 geboden maar dan anders
En toch werkt het volgens mij wel op deze manier in de praktijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk topic dit![]()
Soort 10 geboden maar dan anders
Volgens mij ook , iig voor een groot gedeelte welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En toch werkt het volgens mij wel op deze manier in de praktijk
In de praktijk? Je moet niet vergeten dat JUIST in de praktijk bijvoorbeeld het gedrag van bange huisdieren veel invloed heeft op dit soort dingen. Zo is een van iemands katten ook erg bang van bezoek; zodra hij de deurbel hoort, verstopt hij zich onder de kast. Wat misschien ook wel leuk is om te weten (misschien kun je het zelf bij je katten proberen) is dat hun katten he-le-maal dol zijn op stuiterballetjes. Als je er een naar ze toe gooit, racen ze er de hele huiskamer achterna, maken rare sprongen en wringen zich in vreemde bochten om het balletje te pakken te krijgen. Dit heeft in hun gezin al veel lachbuien bezorgd, want het is erg grappig om te zien. Ook hebben de katten aparte favoriete plekjes waar ze vaak liggen. De een ligt graag in het postvakje/ in dozen/ op plastic zakken/ in en op de konijnenkooi, en de andere ligt graag in een (te) kleine kinder-schommelstoel en op de printer. En als zo'n beest op de printer ligt dan lees je dit soort topics dus heel anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En toch werkt het volgens mij wel op deze manier in de praktijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
In de praktijk? Je moet niet vergeten dat JUIST in de praktijk bijvoorbeeld het gedrag van bange huisdieren veel invloed heeft op dit soort dingen. Zo is een van iemands katten ook erg bang van bezoek; zodra hij de deurbel hoort, verstopt hij zich onder de kast. Wat misschien ook wel leuk is om te weten (misschien kun je het zelf bij je katten proberen) is dat hun katten he-le-maal dol zijn op stuiterballetjes. Als je er een naar ze toe gooit, racen ze er de hele huiskamer achterna, maken rare sprongen en wringen zich in vreemde bochten om het balletje te pakken te krijgen. Dit heeft in hun gezin al veel lachbuien bezorgd, want het is erg grappig om te zien. Ook hebben de katten aparte favoriete plekjes waar ze vaak liggen. De een ligt graag in het postvakje/ in dozen/ op plastic zakken/ in en op de konijnenkooi, en de andere ligt graag in een (te) kleine kinder-schommelstoel en op de printer. En als zo'n beest op de printer ligt dan lees je dit soort topics dus heel anders.![]()
Dus kom me nu niet aanzetten met "in de praktijk"want dat is toch iedere keer weer anders.
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pussy versus Printer
Heb ik gezegd dat je haar ontzettend goed zit vandaag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nr.17 wordt hier veelvuldig toegepast
Zand? Je weet niet eens wat zand is!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij zijn deze regels alleen maar verzonnen door mensen die juist informatie achter willen houden op een andere manier dan deze. Ergo; deze regels zijn des-informatie bedoelt om zand in jullie ogen te strooien.
Ja, jij moet lekker praten! Jij hebt een dubbele agenda en jouw motieven gaan niet verder dan al het zand legaliseren! Als jouw snode plannen doorgang vinden zal er hel en verdoemenis volgen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zand? Je weet niet eens wat zand is!
Je zou willen dat je zonder zand kon, waar denk je dat duinen en zandbakken van gemaakt zijn? Jij wilt dat gaan verbieden?
You sweettalking youquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij zijn deze regels alleen maar verzonnen door mensen die juist informatie achter willen houden op een andere manier dan deze. Ergo; deze regels zijn des-informatie bedoelt om zand in jullie ogen te strooien.
[..]
Heb ik gezegd dat je haar ontzettend goed zit vandaag?
Dat zal best! Je steekt je hoofd in het zand.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, jij moet lekker praten! Jij hebt een dubbele agenda en jouw motieven gaan niet verder dan al het zand legaliseren! Als jouw snode plannen doorgang vinden zal er hel en verdoemenis volgen!
En ik kan het weten, want ik heb autoriteit op het gebied van hel en verdoemenis!
Jij steekt hele andere dingen in het zand, met je seksuele afwijking! Jij aanbidt het zand, weldenkende mensen doen er goed aan om uit jou buurt te blijven!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat zal best! Je steekt je hoofd in het zand.
Ik heb geruchten gehoord dat u er helemaal niets voor hoeft te doen? Klopt het dat u zo schoon bent van uzelf?quote:
Aaaah, geef maar toe. Je vind zand stiekum best lekker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jij steekt hele andere dingen in het zand, met je seksuele afwijking! Jij aanbidt het zand, weldenkende mensen doen er goed aan om uit jou buurt te blijven!
[..]
Ja, ik hou van properquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat u er helemaal niets voor hoeft te doen? Klopt het dat u zo schoon bent op uzelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop