Let's hope. Wat een mongool.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef zeeeend het volgende:
Hij staat wel mooi om hem point blank aan stront te schieten .
Jep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Volgens mik kan ik het grootste deel van z'n toespraak nog zien als ik over een kwartier thuis ben?
Makkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Volgens mik kan ik het grootste deel van z'n toespraak nog zien als ik over een kwartier thuis ben?
Hij is nog niet echt begonnen. Denk dat dit de generale repetitie is (incl. fouten en gebrabbel)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Hoorde op Al Jazeera iets anders, maargoed. hij vecht tot de laatste druppel bloed. Dus het zal waarschijnlijk wel zijn dat hij alle kracht inzet om de demonstraties de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
CNN-vertaler zei toch echt "we will not use force anymore". Maar nu lijkt hij de demonstranten op te roepen hun strijd te staken en het leger de macht weer over te laten nemen.
Het hele landquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef havanagila het volgende:
Heeft ie nou echt niet door dat z'n eigen volk hem haat? Het hele land loopt te protesteren en hij blijft maar doorlullen over Amerika.
Oh! dat kan ook.quote:
En wie is dat??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
zawahiri gaat dus uit zijn grot komen om Libie te regeren.
"En wat deed Dikkie Dik toen?.... HIJ ZEI TEGEN MENSEN MET VLIEGTUIGEN "MAAK IEDEREEN DOOD" EN TOEN WAS IEDEREEN DOOD."quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"En wat deed Dikkie Dik toen?.... HIJ GAF TEGEN MENSEN MET VLIEGTUIGEN "MAAK IEDEREEN DOOD" EN TOEN WAS IEDEREEN DOOD."
Heeft ie het al over Henk en Ingrid gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd... krijg er ook weinig van mee. Zal straks wel ergens een samenvatting van staan..
Alleen hij spreekt zo vaag... Barbie dit, en anna dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |