quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Ugjerke het volgende:
EN DAN STAP IK OP MIJN ZELF ONTWORPEN VLIEGTUIG! EN DAN SCHIET IK ALLE WESTERSE VLIEGTUIGEN HELEMAAL DOOD! EN DAN PAK IK DE ZEE EN DAN GOOI IK DE ZEE OP AMERIKA EN IS AMERIKA DOOD EN BEN IK GOD!
Volgens mij iets in de trend van we will use all force...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
"We will not use force anymore"???
Jointje niet vandaag, maar genieten doe ik wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef Dance99Vv het volgende:
oh heerlijk lang wordt dit echt iets voor raistlin, jointje erbij en genieten
Logisch. Zijn leger is overgelopen en zijn huurlingen zijn op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
"We will not use force anymore"???
E GAP JE BENT OP TELEVE! X HOSNIquote:
CNN-vertaler zei toch echt "we will not use force anymore". Maar nu lijkt hij de demonstranten op te roepen hun strijd te staken en het leger de macht weer over te laten nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de trend van we will use all force...
Jonguh! Zwaai ffquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
E GAP JE BENT OP TELEVE! X HOSNI
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.quote:
Tuurlijk! Als er niet zo veel doden waren gevallen was dit echt grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef Silven het volgende:
Wat een koekwaus zeg. Zijn er daar echt mensen die naar zo'n mafketel luisteren?
Ik lachttequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
E GAP JE BENT OP TELEVE! X HOSNI
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Silven het volgende:
[..]
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.Of is dat letterlijk hoe hij daar aan het brabbelen is?
Was ik al bang voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.
Met het volk achter zich en een mes in z'n rug zeker?quote:
Idd... krijg er ook weinig van mee. Zal straks wel ergens een samenvatting van staan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Silven het volgende:
[..]
En hij zegt nog minder ook. Wat een kutvertaler trouwens op AJE.Of is dat letterlijk hoe hij daar aan het brabbelen is?
Zie je wel, hij loopt een dag achter. is dit opgenomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef shomila het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
#Gaddafi: Tomorrow the army and the police will secure the cities. #Libya #Feb17
1 minute ago
Je hoort die tolk ook denken en dingen in Arabisch herhalen... "wat zegt die mongool nou man, dit slaat toch nergens op?"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ligt niet aan de vertaler. In het Arabisch is het ook niet te volgen.
Ik denk de vertaler die de meeste drugs op heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Voor degenen die het Arabisch beheersen: welke vertaler doet 't beter, die van AJE of die van CNN?
Coke dan, geen LSDquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk de vertaler die de meeste drugs op heeft.
Let's hope. Wat een mongool.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef zeeeend het volgende:
Hij staat wel mooi om hem point blank aan stront te schieten .
Jep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Volgens mik kan ik het grootste deel van z'n toespraak nog zien als ik over een kwartier thuis ben?
Makkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Volgens mik kan ik het grootste deel van z'n toespraak nog zien als ik over een kwartier thuis ben?
Hij is nog niet echt begonnen. Denk dat dit de generale repetitie is (incl. fouten en gebrabbel)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
Hoorde op Al Jazeera iets anders, maargoed. hij vecht tot de laatste druppel bloed. Dus het zal waarschijnlijk wel zijn dat hij alle kracht inzet om de demonstraties de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
CNN-vertaler zei toch echt "we will not use force anymore". Maar nu lijkt hij de demonstranten op te roepen hun strijd te staken en het leger de macht weer over te laten nemen.
Het hele landquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef havanagila het volgende:
Heeft ie nou echt niet door dat z'n eigen volk hem haat? Het hele land loopt te protesteren en hij blijft maar doorlullen over Amerika.
Oh! dat kan ook.quote:
En wie is dat??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
zawahiri gaat dus uit zijn grot komen om Libie te regeren.
"En wat deed Dikkie Dik toen?.... HIJ ZEI TEGEN MENSEN MET VLIEGTUIGEN "MAAK IEDEREEN DOOD" EN TOEN WAS IEDEREEN DOOD."quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"En wat deed Dikkie Dik toen?.... HIJ GAF TEGEN MENSEN MET VLIEGTUIGEN "MAAK IEDEREEN DOOD" EN TOEN WAS IEDEREEN DOOD."
Heeft ie het al over Henk en Ingrid gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd... krijg er ook weinig van mee. Zal straks wel ergens een samenvatting van staan..
Alleen hij spreekt zo vaag... Barbie dit, en anna dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |