you can take everything and do with it whatever you want "like we did"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
I own notthing everything belongs to libya
Dat waren zeer waarschijnlijk oudere beelden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oooh waarom geeft hij die speech dan he
Dat snap ik ook niet. Intussen zou je toch moeten weten daar in die regio dat als men op de staatsTV pro demonstraties laat zien, dat dat betekend dat er dus ergens grote tegen demonstraties aan de gang zijn. Want hoe vaag is het als mensen opeens maar fftjes van, kom laten we even onze leider toejuichen op deze mooie dag
All your base belongs to us.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
I own notthing everything belongs to libya
ik bedoel gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat waren zeer waarschijnlijk oudere beelden.
quote:Libyan oil can be for all people - everyone take his share - take it and do whatever you like with it
Heb je de foto's niet gezien dan? Het zijn net ware vrienden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij is nooit op staatsbezoek geweest in Iran. Ik denk wel dat het vrienden zijn maar dat Iran em nie wil omdat het onhandig is voor henzelf.
Op mijn beelden is 'ie bruin hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Er zit geen rode draad in z'n speech, omdat z'n jurk groen is.
Bruin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Er zit geen rode draad in z'n speech, omdat z'n jurk groen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |