Hoelang duurt het om een Tomahawk te programmeren?quote:Kaddafi houdt zijn toespraak (live stream o.a. hier) in een huis dat in 1986 is gebombardeerd door de Britten en Amerikanen. Dat bombardement was een vergelding voor een aanslag op een Berlijnse discotheek waarbij de Libiërs vermoedelijk betrokken waren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef raistlin6 het volgende:
Weet je wat, ik ga dit toch niet normaal kunnen samenvatten, dus ik ga lekker achteroverhangen met chips erbij.
Ik zit al tekijken op andere nieuwsites wat die ervan bakken. Maar tot zover niet veel soepsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef raistlin6 het volgende:
Weet je wat, ik ga dit toch niet normaal kunnen samenvatten, dus ik ga lekker achteroverhangen met chips erbij.
IN het Engels is het Qadaffi, en tooquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zelf snel gemaakt:
[ afbeelding ]
/care Maak maar een betere.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Tware het volgende:
[..]
IN het Engels is het Qadaffi, en too
Je kan het op verschillende manieren spellen. Ander alfabet enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Tware het volgende:
[..]
IN het Engels is het Qadaffi, en too
Sinds 5 uur of zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef -jos- het volgende:
Shit, hij is toch begonnen, hoe lang is hij al bezig?
Vanaf 16.52 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Michael-H het volgende:
Hoe lang is ie al bezig, 40 min ofzo?
Deel 5 en 6 van de speechquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie was die man en wat kwam die brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |