quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Zonde van je energie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik erger me eraan omdat ze in de weg lopen en zichzelf iets teveel profieleren.
Dat heb ik soms ook met sommige andere 'lekker gekke' bezoekersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik erger me eraan omdat ze in de weg lopen en zichzelf iets teveel profieleren.
Oh ja, maar daar mag je je niet aan ergeren van Mexicaantje. Dat is verspilde energie. Stel je voor dat je je ergens aan ergertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met sommige andere 'lekker gekke' bezoekers
Nou...eh...NIET geniaal?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn dat ze eigenlijk ter vermaak door de LL organisatie ingehuurd zijn
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn wishlist: Jon Hopkins, Venetian Snares, Imogen Heap, Gui Boratto, The Chemical Brothers, Marek Hemmann, Aphex Twin, Calvin Harris, Paul Kalkbrenner en John Dahlbäck. Onder andere.
En goede klassieke muziek als Ludovico Einaudi zou welkom zijn.
Ja, dat is inderdaad wat ik gezegd heb.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar mag je je niet aan ergeren van Mexicaantje. Dat is verspilde energie. Stel je voor dat je je ergens aan ergert
Dat is toch exact wat je hiert zegt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik gezegd heb.
Er zijn hier nog wel mensen die een kaartje willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef deadly_kiss het volgende:
bleggh.. ik zou me mijn vriend, mijn zus en haar vriend, mijn broer, en een vriendin met vriend gaan...
voor de laatste keer ook, vanwege de belachelijke prijzen die elk jaar hoger worden..
besluit mijn zus ineens haar weekendje ruige rock in te wisselen voor een bruiloft.. die van haarzelf wel te verstaan![]()
en aangezien we allen daar aanwezig zullen zijn gaat LL niet door
Staat daar ergens dat ik jou iets verbied? Lijkt me niet hè. Niet zo janken alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch exact wat je hiert zegt?
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #14 - Nog <0.5 jaar!
Hoe bagger kan je het plannen, goede vrienden van me hebben er rekening mee gehouden dat ze niet tijdens Lowlands gaan trouwen, speciaal voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef deadly_kiss het volgende:
bleggh.. ik zou me mijn vriend, mijn zus en haar vriend, mijn broer, en een vriendin met vriend gaan...
voor de laatste keer ook, vanwege de belachelijke prijzen die elk jaar hoger worden..
besluit mijn zus ineens haar weekendje ruige rock in te wisselen voor een bruiloft.. die van haarzelf wel te verstaan![]()
en aangezien we allen daar aanwezig zullen zijn gaat LL niet door
Ja hoi ik ken ook nog iemand. Stuk of drie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn hier nog wel mensen die een kaartje willen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
Het bevestigde namen-lijstje is zo klein
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hoi ik ken ook nog iemand. Stuk of drie.
HOE LANG NOGquote:
dat dacht ik al hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn hier nog wel mensen die een kaartje willen.
Waarom schuldig voelen? Dat is toch verspilde energie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Staat daar ergens dat ik jou iets verbied? Lijkt me niet hè. Niet zo janken alsjeblieft.
Overigens een leuk verhaaltje voor het slapen gaan:
Vorig jaar was ik supermoe op een gegeven moment tijdens Groove Armada oid, en ik stond ergens achteraan de tent op een vet chille plek met ruimte om me heen en er kwamen de HELE FUCKING TIJD mensen langs die me aanstootten terwijl ze er makkelijk langskonden zonder me aan te rakenOp een gegeven moment komt er zo'n chick zich tussen degene met wie ik was en mij doorwringen, dus ik kijk d'r fucking chagrijnig aan (bedoelde het niet eens zo). Komt ze terug, ja sorry blabla ik ging alleen even iets vragen.
Heb me nog nooit zo schuldig gevoeld dat ik zomaar het geluk en het festivalgevoel van een ander verpestte.Volgend jaar ben ik lief voor iedereen. <3
BOEM, PM box volquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dat dacht ik al hahaha![]()
we hebben er als het goed is nog 5 in de aanbieding maar er zijn ook al 2 groepjes die interesse hebben, ik heb eigenlijk geen idee of de kaarten al verpatst zijn want ik heb mijn zus gezegt dat zij de verkoop taak op zich mag nemen en ik weet nog niks![]()
zal het vd week eens vragen.. anders kan ik ze indd hier wel aanbieden dat ik daar nog niet aan had gedacht
Ik heb er 1 nodig. Dus daar wil ik dibs/shotgun/etc/eersie! opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dat dacht ik al hahaha![]()
we hebben er als het goed is nog 5 in de aanbieding maar er zijn ook al 2 groepjes die interesse hebben, ik heb eigenlijk geen idee of de kaarten al verpatst zijn want ik heb mijn zus gezegt dat zij de verkoop taak op zich mag nemen en ik weet nog niks![]()
zal het vd week eens vragen.. anders kan ik ze indd hier wel aanbieden dat ik daar nog niet aan had gedacht
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er 1 of 2 nodig. Dus daar wil ik dibs/shotgun/etc/eersie! op
Ja ik heb dat dus ook, maar ik heb ook dat als ik in een dichte mensenmassa ga staan en ik ga dansen of springen, ik vanzelf ruimte om me heen krijg. En dan heb ik dat dus alsnog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het liefst wat ruimte voor me nodig, gevolg is dat ik zo altijd een pad creeer waar mensen met bier, grote rugzakken en uitstekende ellebogen langs gaan. Dus ik word ook altijd gebotst of bijna omver gelopen. Dat geldt op elke drukbezocht evenement trouwens en is mijn eigen schuld ook.
Vanaf nu ga ik het anders doen en mensen in de nek hijgen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja, voor mensen die vanaf nu hete adem in hun nek voelen, ik ben het.
die zullen wel promoveren naar de Alphaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik vergat De Staat.![]()
![]()
Die moeten er ook staan vind ik. Dat is meer een eis dan een wens.
Dat zou ik wel een aanfluiting vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
die zullen wel promoveren naar de Alpha
Vorige keer een bomvolle Grolsch........ tja dan maak je meestal wel een stapje vooruit en dan kan overdag in de Alpha primaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een aanfluiting vinden.
Welke niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA is het voor 92% met Mexicaantje. eens wat betreft wishlist.
Hmmm kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lady Gaga hoef ik niet te zien.
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zullen wel promoveren naar de Alpha
Leger dan bij 30STM zal het niet zijn iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijn, dat redden ze niet.
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijn, dat redden ze niet.
Engggggg! Maar geloof me, je gaat het leuk vinden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef neilpad het volgende:
Kan iemand mij in de lijst zetten, ga voor het eerst.
Integendeel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.
De Staat krijgt een Alpha wel vol hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.
Je staat er bij hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef neilpad het volgende:
Kan iemand mij in de lijst zetten, ga voor het eerst.
Ja ik ben niet degene die daaraan twijfelt hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
De Staat krijgt een Alpha wel vol hoor
Ik herinner mij ook meer de nachten en avonden dan overdag van vorig jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik ben niet degene die daaraan twijfelt hoorEn overdag staat de Alpha sowieso eigenlijk zelden echt vol.
En dat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dat...
zonder...dat stelt me toch een beetje telleur, Ik mag niet eens naar lowlands als ik niet overga, best wel spannend want ik ga nu nog van profiel wisselen misschien. Over de helft van vwo5...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Spannendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat stelt me toch een beetje telleur, Ik mag niet eens naar lowlands als ik niet overga, best wel spannend want ik ga nu nog van profiel wisselen misschien. Over de helft van vwo5...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik ga niet meer posten voordat die namen er zijn
Ga je naar een moeilijker of een makkelijker profiel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat stelt me toch een beetje telleur, Ik mag niet eens naar lowlands als ik niet overga, best wel spannend want ik ga nu nog van profiel wisselen misschien. Over de helft van vwo5...
Selah Sue stond e rvorig jaar ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Lips het volgende:
Als Radiohead komt maakt de rest me eigenlijk niet meer uit
Maar te wensen vul ik daar aan toe:
Florence and the Machine
Elbow
Eels
Selah Sue
Prodigy
En dan nog wat namen van vorig jaar omdat ik ze gemist heb
Frightened Rabbit
Band of Skulls
Miike Snow
Placebo
Band of Horses
Pff, heb ik vorig jaar uberhaupt wel iets gezien begin ik me af te vragen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Selah Sue stond e rvorig jaar ookMaar ja ze mag wel weer komen.
Ze deed nog een nummertje mee met Triggerfinger. Die mag ook wel weer komen trouwens. Die vond ik die keer bijzonder goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF, zei daar iemand Lady Gaga?
Op Lowlands?
Eerlijk gezegd niet.quote:
Het lijkt mij juist echt tof op Lowlands.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet.
Die zie ik liever in een concertzaal ofzo. En daarnaast is al het budget op, denk ik.
Liever op LL, ander publiekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet.
Die zie ik liever in een concertzaal ofzo. En daarnaast is al het budget op, denk ik.
Zou een aangename verassing zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF, zei daar iemand Lady Gaga?
Op Lowlands?
Hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Lips het volgende:
Als Radiohead komt maakt de rest me eigenlijk niet meer uit
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
In de OP staat nog "Welkom in het achtste doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010"
ratm zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Wishlist:
Arcade Fire (wel! ze komen wel !)
RATM
The Strokes
Daft Punk
en heel mooi zou Babyshambles/Libertines zijn.
twee daarvan maakt het ook al compleet.![]()
Afgezien van Arcade Fire eeneeenenenensssquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Wishlist:
Arcade Fire (wel! ze komen wel !)
RATM
The Strokes
Daft Punk
en heel mooi zou Babyshambles/Libertines zijn.
twee daarvan maakt het ook al compleet.![]()
Terug in volle gloriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef TWP het volgende:
Voor het eerst in maanden moest ik een aantal pagina's bijlezen. Goed bezig.
Het is tijd voor LWL om open te gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef TWP het volgende:
Voor het eerst in maanden moest ik een aantal pagina's bijlezen. Goed bezig.
Paar maanden na het begin van de verkoop toch altijd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is tijd voor LWL om open te gaan
quote:Zoekresultaten voor lowlands.
Uw zoekactie had geen resultaat
Laat mij ook gewoon een trugvindplaatje postenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die heb ik nog maar 2737 keer eerder gezien
Je zou AKS met Selah Sue moeten zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
+1quote:
0-92 Unlimitedquote:
Oe, tnx voor de tip! Even voorbeluisteren aangezien ik 29 april naar hun optreden in de Effenaar ga!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef neilpad het volgende:
Over De Staat gesproken. Nieuwe plaat staat nu op de luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Wow wat goedkoop, misschien ga ik daar ook wel even langs.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Oe, tnx voor de tip! Even voorbeluisteren aangezien ik 29 april naar hun optreden in de Effenaar ga!
Ja ik vond het ook niet duur! En daarna meteen Koninginnenachtfestival.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wow wat goedkoop, misschien ga ik daar ook wel even langs.
Ze werden toen pas net een beetje in Nederland opgepikt ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef RSie het volgende:
O, en ik acht de kans groot dat WhiteLies dit jaar in Alpha staat, die stonden 2 jaar terug natuurlijk gewoon totaal verkeerd in het schema. (1e optreden op 1e dag WTF!!?!)
maar heb het vermoeden dat daar 1 dezer dagen wel wat meer duidelijkheid in komt!
Op festivalinfo stond dit: De Jeugd staat in de Alpha dit jaar en belooft de nodige toeters en bellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef WeezerButler het volgende:
DJVT was bij Giel vanmorgen. Ze wouden er wat spectaculairs van maken op LL. Nog geen dag of tent bekend.
Dat toeters en bellen kwam vanochtend letterlijk uit de mond van Vjieze Fur. En dat het de Alpha gaat worden lijkt ook logisch... Zininquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Op festivalinfo stond dit: De Jeugd staat in de Alpha dit jaar en belooft de nodige toeters en bellen
en ik stond keihard balend in de rij om binnen te komen omdat ik ze wel kende en ze heel graag wilde zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ze werden toen pas net een beetje in Nederland opgepikt ...
Vroegah kregen we pas echt namen tijdens Pinkpop. Wat een haast mensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Jeugd was allang te verwachten, eigenlijk al vanaf het moment dat de Lachende Derde uitgekomen is.
Zullen ze echt wachten tot maandag op de eerste namen? Het is rond Rapid Razor Bob op Twitter ook angstig stil
Omdat ze toch geen kaarten meer hoeven te verkopen, zou het stiekem wel tof zijn als ze dat dit jaar gewoon weer deden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroegah kregen we pas echt namen tijdens Pinkpop. Wat een haast mensen
Vind ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Omdat ze toch geen kaarten meer hoeven te verkopen, zou het stiekem wel tof zijn als ze dat dit jaar gewoon weer deden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/40516488964083712
Deze week namen![]()
Zul je net zien dat het de namen zijn die al bekend zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
Deze week namen![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
Deze week namen![]()
Het werd wel tijd ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
Deze week namen![]()
En dan maken ze dat bekend via een playlist op Spotify, wat niet werkt op een Blackberry (die ik dus uiteraard heb)...quote:
Ik vind spotify maar kut, die radio werkt voor geen meter. Ik wil nieuwe dingen ontdekkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan maken ze dat bekend via een playlist op Spotify, wat niet werkt op een Blackberry (die ik dus uiteraard heb)...![]()
Daarom heb ik me dus maar bij dit topic aangemeld, die artiesten en songs hoor ik dan wel tijdens Lowlands zelf...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind spotify maar kut, die radio werkt voor geen meter. Ik wil nieuwe dingen ontdekken. Spotify geeft bij mij alleen maar grote artiesten terug
.
Goed vooronderzoek is noodzakelijk! Daar ben ik sinds vorig jaar achter. Vorig naar Mumford&Sons gemist, die had ik wel willen zien...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik me dus maar bij dit topic aangemeld, die artiesten en songs hoor ik dan wel tijdens Lowlands zelf...
en ja hoor,... vanochtend met een lichte aarzeling bevestigd door Gielquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef RSie het volgende:
O, en ik acht de kans groot dat WhiteLies dit jaar in Alpha staat, die stonden 2 jaar terug natuurlijk gewoon totaal verkeerd in het schema. (1e optreden op 1e dag WTF!!?!)
maar heb het vermoeden dat daar 1 dezer dagen wel wat meer duidelijkheid in komt!
NICEquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:10 schreef RSie het volgende:
[..]
en ja hoor,... vanochtend met een lichte aarzeling bevestigd door Giel
Voor mij de eerste keer en heb er nu al zin in!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NICE
Wordt de derde keer hehe. Yay voor festivals.
Hier ook niet, kan me niet boeien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef AMDB het volgende:
White Lies heb ik dan echt helemaal niks mee, maar leuk voor de fans.
Dat zou zeker een tof feestje zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ook niet, kan me niet boeien.
Ik hoor net op 3FM dat Franz Ferdinand in April ook met EP'tje uitkomt. Die mogen van mij ook wel komen.
Ach, 2 minuten later staat het hier en op Facebookquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan maken ze dat bekend via een playlist op Spotify, wat niet werkt op een Blackberry (die ik dus uiteraard heb)...![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, 2 minuten later staat het hier en op Facebook
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik me dus maar bij dit topic aangemeld, die artiesten en songs hoor ik dan wel tijdens Lowlands zelf...
quote:Trends
Netherlands ·change
#promodopeixe Promoted
#smc11
#ajaand
White Lies
#geenstijl
Apple Store
Lowlands
Kinkerstraat
Pinkpop
Zweden
Nou Plastikman was vrijwel alles wat ik wenste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef TWP het volgende:
Aanzienlijk betere namen dan vorig jaar in februari.
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ook niet, kan me niet boeien.
Ik hoor net op 3FM dat Franz Ferdinand in April ook met EP'tje uitkomt. Die mogen van mij ook wel komen.
Een hele tijd terug was White Lies zelf bij Giel op bezoek. En reageerde ook heel opmerkelijk op Giel zijn vraag of ze naar Lowlands komen met het antwoord "That Festival with that Lake?" was zijn antwoord. Het kwam er echt uit dat hij het nog niet mocht bevestigen, maar bijna zeker wel zo was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef mouzzer het volgende:
Giel heeft vanochtend ook gezegd dat het een gok van hem was dat White Lies op Pinkpop en Lowlands staat.. Dus White lies is niet bevestigd voor Lowlands, al is de kans natuurlijk wel groot dat ze naar Lowlands komen.
Wat heb je te delen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef PiRANiA het volgende:
Nog mensen die naar LL gaan en met usernet downloaden? PM mij dan even met je dropbox-mailadres.
Dan PM ik evenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Albums van artiesten die komen.
Eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook Audio Bullys, bedacht ik me vanmiddag. Maar geen idee of ze touren ofzo.
Hopen... that's all we can do.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen zal de dag zijn? Niet in het weekend denk ik?
Valt live erg tegen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook Audio Bullys, bedacht ik me vanmiddag. Maar geen idee of ze touren ofzo.
Hee een nieuwequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen zal de dag zijn? Niet in het weekend denk ik?
Ja ze zullen denk ik al geboekt zijn en morgen bevestigd worden met een mooie berichtje van na hun succesvolle en uitverkochte show in de HMH nu ook op Lowlands te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een hele tijd terug was White Lies zelf bij Giel op bezoek. En reageerde ook heel opmerkelijk op Giel zijn vraag of ze naar Lowlands komen met het antwoord "That Festival with that Lake?" was zijn antwoord. Het kwam er echt uit dat hij het nog niet mocht bevestigen, maar bijna zeker wel zo was.
Razor Blade Bob heeft op Twitter georakelt dat er deze week een gevulde playlist op Spotify zou komen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef dasorakel het volgende:
Relaxed White Lies weer op LL. Zeker na vanavond, was weer puik optreden,,, Hoezo zouden morgen die namen moeten komen? Heb ik wat gemist?
Ik weet nog dat er vorige keer een aantal zalen excuses aanboden op hun site voor de waardeloze show die ze weggavenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:27 schreef Lips het volgende:
Nou, het is bijna vrijdagmiddag... Ik zeg kom maar op met die namen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad kom maar op met Radiohead ! :p
Hier lukt het wel, Het "Nog Niet" bij Programma is bij mij weg. Als ik er op klik dan kom ik (heeeeeeel langzaam) uit op www.lowlands.nl/#programmaquote:
Die hadden 2 maanden geleden nog een single uit...quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:24 schreef N-E-R-D het volgende:
Interpol![]()
The Wombats![]()
Fleet Foxes![]()
Residentie Orkest![]()
Bullet for my Valentine![]()
Trentemøller (live)![]()
Jeugd van Tegenwoordig![]()
Omar Souleyman komt me vaag bekend voor..
Werkt niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef Brici het volgende:
De eerste #LL11 namen! o.a. Interpol, The Wombats, Residentie Orkest, Fleet Foxes en Omar Soulyman. Het hele lijstje: http://bit.ly/gQAX1l
ja wat is dat eigenlijk, bullet for my valentine... de 30stm van dit jaar? klinkt vreselijk emoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef ralfseltje het volgende:
Hahahaha Bullet for my Valentine. Geen verpletterende eerste namen, Interpol en Fleet Foxes leuk
niet van dit jaar. Tieneremo's zijn er jaren wild vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:30 schreef bibliophile het volgende:
[..]
ja wat is dat eigenlijk, bullet for my valentine... de 30stm van dit jaar? klinkt vreselijk emo
Die gaan al wat langer mee. 'Vroeger' ook nog wel eens naar geluisterd, maar kwam al snel tot de conslusie dat het vooral herrie is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:30 schreef bibliophile het volgende:
[..]
ja wat is dat eigenlijk, bullet for my valentine... de 30stm van dit jaar? klinkt vreselijk emo
Daar wil ik nog wel in mee gaan maar dan moeten ze hun muziek wel uithoudenquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel in mee gaan maar dan moeten ze hun muziek wel uithouden
Laatste keer op LL stonden ze in Grolsch, volgens mij niet eens als afsluiter van de avond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Interpol zal toch zeker geen afsluiter zijn wel? daar vind ik ze nou niet groot genoeg voor
Waarom zou je daar uberhaupt bang voor zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Interpol zal toch zeker geen afsluiter zijn wel? daar vind ik ze nou niet groot genoeg voor
omdat ik daar grotere namen verwachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt bang voor zijn?
Had je echt verwacht dat ze nu een lijst headliners zouden produceren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef Strychnos het volgende:
Nee, hier zou ik ook niet mee uitpakken als zijnde headliners!
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je echt verwacht dat ze nu een lijst headliners zouden produceren?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Haha Omar Souleyman is baas
soort zanger rinus van het midden oosten
rest zal me aan me reet roesten
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
quote:In thuisland Syrië verdient Omar Souleyman de kost op bruiloften, feesten en partijen, maar daarbuiten weet hij vooral avontuurlijke poppodia en hippe festivals in vervoering te brengen. Wie zijn drie cds op het prachtlabel Sublime Frequencies hoort, samengesteld uit stapels cassettes voor de thuismarkt, hoort wel waarom. Hier is een ware stemkunstenaar aan het woord, op opruiende beats van etnische herkomst. We zien al een hele podiumtent vol Lowlanders uitbarsten in de typische rondedans die bij zulk soort dabke-muziek hoort. De man in djellaba, hoofddoek en spiegelbril heeft overigens een beroemde fan in de persoon van Björk; een gezamenlijke plaat komt eraan.
Heb hem al live gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:
[..]
voorste vak in de alpha!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat ik er even ga kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Oh, wist niet eens dat ze in de alpha stonden. Heb ze vorig jaar gemist (en ik weet niet eens waaomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze twee keer achter elkaar een dezelfde Alpha artiest uitnodigen
Alsjeblieft zeg, ik hoop een kans van 0. Als ze dan toch moeten komen zet ze dan ergens in de middag in de Grolsch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef ApperlooDude het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat de Arctic Monkeys zouden komen?
(hoopt in stilte...)
Vorig jaar hadden ze ook heel veel van die winacties.. geloof niet dat veel van die artiesten ook op LL zijn gekomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Uit Lowlands Mail:
Binnenkort nóg meer winacties voor o.a. The Gaslamp Killer op 18 maart in de Melkweg en Scouting for Girls (23 maart Paradiso, 24 maart Oosterpoort, 25 maart 013 en 26 maart Paard van Troje).
Ook 2 namen waar we op kunnen rekenen? Scouting For Girls wil ik ook welleens zien.
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Uit Lowlands Mail:
Binnenkort nóg meer winacties voor o.a. The Gaslamp Killer op 18 maart in de Melkweg en Scouting for Girls (23 maart Paradiso, 24 maart Oosterpoort, 25 maart 013 en 26 maart Paard van Troje).
Ook 2 namen waar we op kunnen rekenen? Scouting For Girls wil ik ook welleens zien.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:34 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was dat![]()
Hij wou om 5 uur ook gewoon nog doorgaan maar hij mocht niet
Prima plek toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef bibliophile het volgende:
ik denk dat scouting for girls eerder op pinkpop zal staan
quote:One day, while a blonde was out driving her car, she ran into a truck.
The truck's driver made her pull over into a parking lot and get out of the car.
He took a piece of chalk and drew a circle on the pavement. He told her to stand in the middle and not leave the circle. Furious, he went over to her car and slashed the tires.
The blonde started laughing. This made the man angrier so he smashed her windshield. This time the blonde laughed even harder. Livid, the man broke all her windows and keyed her car. The blonde is now laughing hysterically, so the truck driver asks her what's so funny.
The blonde giggles and replies, "When you weren't looking, I stepped out of the circle three times!"
Effe binnen gestaan toen, niet echt mijn muziek, maar was wel gaaf, die gast z'n verschijning alleen al. Zo stond er een paar jaar geleden ook een gast in de X-Ray die draaide breakcore, echt een bak met teringherrie, maar hij stond zelf zo los te gaan met z'n dreads achter de draaitafels echt gaaf!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:34 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was dat![]()
Hij wou om 5 uur ook gewoon nog doorgaan maar hij mocht niet
Promo? DJ Producer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Effe binnen gestaan toen, niet echt mijn muziek, maar was wel gaaf, die gast z'n verschijning alleen al. Zo stond er een paar jaar geleden ook een gast in de X-Ray die draaide breakcore, echt een bak met teringherrie, maar hij stond zelf zo los te gaan met z'n dreads achter de draaitafels echt gaaf!
Ken alleen de eerste track die hij doet en hij doet heel klein stukje Dirt of your sholder van Jay Zquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
wist niet eens dat die gast dubstep maakte![]()
sicke tracks, ken jij de titels?
idd fucking geniaal hoe hij zelf los gaat!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Effe binnen gestaan toen, niet echt mijn muziek, maar was wel gaaf, die gast z'n verschijning alleen al. Zo stond er een paar jaar geleden ook een gast in de X-Ray die draaide breakcore, echt een bak met teringherrie, maar hij stond zelf zo los te gaan met z'n dreads achter de draaitafels echt gaaf!
Ze zijn op het podium trouwens wel enorm stijf, maar het klinkt wel geweldig (heb alleen de beelden gezien, hoop ze dit jaar ook te live te zien).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Interpol klinkt tofDat wordt een mustsee.
Nee, draaide voor Promo, en het was toen Promo voor het eerst op Lowlands stond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Promo? DJ Producer?
producer was erg sick vorig jaarhopelijk boeken ze dit jaar weer een hardcore/industrial dj.
Dat moet Bong-Ra geweest zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, effe gespeurd het was Aaron Spectre, die overigens niet voor Promo draaide, wat ik wel dacht.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Vooral Interpol wil ik graag zien, is er ook al bekend op welke podia de acts staan?
Nee nog niet. Half augustus ongeveerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Vooral Interpol wil ik graag zien, is er ook al bekend op welke podia de acts staan?
Oke.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef friekin_ het volgende:
Wombats, overgewaardeerd dertien in een dozijn bandje.
wow thanks! die 1e track zocht ik vooral.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ken alleen de eerste track die hij doet en hij doet heel klein stukje Dirt of your sholder van Jay Znummer vanaf 4.30 ligt op het puntje van mijn tong.
[..]
idd fucking geniaal hoe hij zelf los gaat!
residentie orkest op vrijdag 14:00 in de alpha volgens dat teletekst bericht (ze openen het festival staat er)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je het mij vraagt hebben ze de beste plaat van de afgelopen 10 jaar gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Interpol klinkt tofDat wordt een mustsee.
Zijn eigen orkest op Lowlands?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Het Residentie Orkest zal dit jaar Lowlands openen in de Alpha. Het orkest van Dmitri Sjostakovitsj zal de Tiende Symfonie uitvoeren.
Ik bedoelde het eigenlijk andersom.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn eigen orkest op Lowlands?
Hij draait zich vast om in z'n graf dan...
En welke is datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt hebben ze de beste plaat van de afgelopen 10 jaar gemaakt
neem aan Turn on The bright lights, inderdaad een geweldig album, vooral de openerquote:
heb het album nu al voor de derde keer in 2 dagen opgezet en mijn god wat zijn de beide Obstacles toch onbegrijpelijk goedquote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Turn On The Bright Lights inderdaad. Pareltje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
Dit zou het ook wel goed op lowlands doen... OFWGKTA.Dit zou fucking geniaal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FREE EARLLife is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
Dit zou het ook wel goed op lowlands doen... OFWGKTA.Ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |