nope, geen wishlist, die zou er anders uitzien (meeste commercieel en zou hier direct afgezeken worden hahaha)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelling of wishlist of wishful thinking list?
Er is geen band op LL te vinden die niet commercieel is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:02 schreef RSie het volgende:
[..]
nope, geen wishlist, die zou er anders uitzien (meeste commercieel en zou hier direct afgezeken worden hahaha)
Ach, Anouk zal vast voor een bruine boterham met kaas en een sixpakje bier komen spelen. Ze is al zo vaak geweestquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen band op LL te vinden die niet commercieel is.
het gaat om de mate waarin een band commercieel is, niet óf ze commercieel zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen band op LL te vinden die niet commercieel is.
Als dat het criterium wordt, al vaak geweest dan kan de helft van de users hier stoppen met namen roepenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ach, Anouk zal vast voor een bruine boterham met kaas en een sixpakje bier komen spelen. Ze is al zo vaak geweest
Als ze die koude klote wind maar thuis laten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
het gaat om de mate waarin een band commercieel is, niet óf ze commercieel zijn.
door het lekkere zonnetje vandaag krijg ik nog meer zin in LL
Maar het toffe aan Lowlands is misschien wel dat ze niet vaak (en zeker niet vaak een jaren achter elkaar aan) dezelfde acts boeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als dat het criterium wordt, al vaak geweest dan kan de helft van de users hier stoppen met namen roepener zit zoveel dubbeling met zelfs de afgelopen 2 jaar tussen
Dat zal je nog behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ach, Anouk zal vast voor een bruine boterham met kaas en een sixpakje bier komen spelen. Ze is al zo vaak geweest
Een ton als ik me niet vergis.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zal je nog behoorlijk tegenvallenmevrouw Anouk heeft een beste prijs!
Headline show komt het daar in de buurt. Festival show iets minder maar dan nog ruim de helft van die tonquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ton als ik me niet vergis.
Placebo denk ik niet (stonden er vorig jaar ook al) maar zou wel erg tof zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
voorzichtige voorspellingen
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
-The Hype, Handsome poets, chef's special (rijtje serious talents dus)
en dit jaar komt Daft Punk, ik weet het zeker (denk ik)
I knowquote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Headline show komt het daar in de buurt. Festival show iets minder maar dan nog ruim de helft van die ton
wtf 100.000 euro voor iemand waar de helft van de LL bezoekers niet op zit te wachten?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ton als ik me niet vergis.
ach er hebben bands gestaan die vele malen meer kostten. En als je iets vind waar de helft van Lowlands dus wel interesse in hebt is dat best een aardige prestatiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf 100.000 euro voor iemand waar de helft van de LL bezoekers niet op zit te wachten?queens of the stone age kosten nog minder denk ik?
Luister, in vind K3 ook niets...maar blijkbaar is er toch een markt voor dus ze zullen wel *iets* goed doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf 100.000 euro voor iemand waar de helft van de LL bezoekers niet op zit te wachten?queens of the stone age kosten nog minder denk ik?
Dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach er hebben bands gestaan die vele malen meer kostten. En als je iets vind waar de helft van Lowlands dus wel interesse in hebt is dat best een aardige prestatie
bekerrapers...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.lowlove.nl/poll/wat-je-grootste-lowlands-ergernis
Ik erger mij nooit zo eigenlijk.
Die kippenbotjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
Het is ook gewoon zonde van je energie om je te ergeren op een geweldig leuk festival.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
Die gast treedt toch op met live band? Denk niet dat die dat willen.. evenals de blije tienermeisjes die erop af komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef WJMW het volgende:
Ik hoop wel van harte dat Trentemoller gewoon lekker rond een uur of 2/3/4 's nachts draait en niet ergens in de middag. Trentemoller hoort gewoon op een fijn technofeestje thuis!
Bekerrapers. by far. Sta je een optreden te kijken komt er zo eentje gebukt tussen alle mensen doorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
bekerrapers...
het 'gebrekkige gsm netwerk' is een goede 2e.
Prijzen wisselen dus rond de tonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:17 schreef MB88 het volgende:
Anouk is 125.000 EUR. exclusief boterham met kaas...
Zoiets dacht ik ook, we hebben dus direkt voor Meg's pensioenvoorziening gezorgd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Kwamen de White Stripes niet ooit voor een half miljoen?
Watermeloenschillen en kippenpoten. Wil je gaan zitten, kan het niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het enige wat ik echt kut vind aan festivals is watermeloenschillen die op een gegeven moment overal liggen. Daar zouden ze geld voor moeten geven, ipv die bekertjes.
"Niets beters te doen"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
bekerrapen doe ik soms trouwens ook, als ik toch niets beters te doen hebarme student hallo
kippenpoten ook idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Watermeloenschillen en kippenpoten. Wil je gaan zitten, kan het niet.
Voor de rest nergens last van.
Ja er zijn momenten, zelfs op Lowlands, dat er geen band is die ik wil zien en ik gewoon aan het chillen ben. Als ik dan een aantal bekertjes zien liggen binnen 10 vierkante meter pak ik ze op en breng ze naar dat ding, en krijg ik een muntje yayyyyyquote:
Ik wel. Een paar bekertjes oprapen: mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kippenpoten ook idd.
Ik snap nog steeds niet dat mensen zich ergeren aan bekerrapers.
Ja oké, maar dat gebeurt bijna nooit (mij niet iig). Sowieso dat laatste is mij nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind bekerrapers ook niet irritant, tenzij:
ze tijdens een optreden over de vloer kruipen tussen de mensen door
ze de bekers uit je handen grissen voor je je drinken goed en wel op hebt
En nee, waarom erger je daaraan? Klauwen grissen wel, maar vuilnisbakken BOEIEND. Sorry hoor, maar als je een reis maakt ofzo, dan is dat ideaal om bij te verdienen. Ik zeg niet dat ik er gelukkig van wordt, maar ergeren? Nah.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel. Een paar bekertjes oprapen: mooi.
Van die uitgemergelde pauper Polen met dreads en veganistische inslag die PROFESSIONEEL bekers rapen, uit vuilnisbakken graaien en uit je klauwen grissen...dat is fucking irritant.
Het zijn altijd dezelfde figuren.
Ik dacht: ik ga er niet op inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohja volgens mij heb ik deze discussie nogal vaak gevoerd.
Bijna kunstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef AMDB het volgende:
Ik vind bekerrapers wel een leuke attractie eigenlijk. Lekker verbaasd kijken naar welke technieken en speciale kleding ze nu weer in gaan zetten voor zo efficiënt mogelijke bekerverzameling
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef AMDB het volgende:
Ik vind bekerrapers wel een leuke attractie eigenlijk. Lekker verbaasd kijken naar welke technieken en speciale kleding ze nu weer in gaan zetten voor zo efficiënt mogelijke bekerverzameling
Ik erger me eraan omdat ze in de weg lopen en zichzelf iets teveel profieleren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat gebeurt bijna nooit (mij niet iig). Sowieso dat laatste is mij nog nooit gebeurd.
[..]
En nee, waarom erger je daaraan? Klauwen grissen wel, maar vuilnisbakken BOEIEND. Sorry hoor, maar als je een reis maakt ofzo, dan is dat ideaal om bij te verdienen. Ik zeg niet dat ik er gelukkig van wordt, maar ergeren? Nah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |