Die gaan al wat langer mee. 'Vroeger' ook nog wel eens naar geluisterd, maar kwam al snel tot de conslusie dat het vooral herrie is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:30 schreef bibliophile het volgende:
[..]
ja wat is dat eigenlijk, bullet for my valentine... de 30stm van dit jaar? klinkt vreselijk emo
Daar wil ik nog wel in mee gaan maar dan moeten ze hun muziek wel uithoudenquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel in mee gaan maar dan moeten ze hun muziek wel uithouden
Laatste keer op LL stonden ze in Grolsch, volgens mij niet eens als afsluiter van de avond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Interpol zal toch zeker geen afsluiter zijn wel? daar vind ik ze nou niet groot genoeg voor
Waarom zou je daar uberhaupt bang voor zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Interpol zal toch zeker geen afsluiter zijn wel? daar vind ik ze nou niet groot genoeg voor
omdat ik daar grotere namen verwachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt bang voor zijn?
Had je echt verwacht dat ze nu een lijst headliners zouden produceren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef Strychnos het volgende:
Nee, hier zou ik ook niet mee uitpakken als zijnde headliners!
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je echt verwacht dat ze nu een lijst headliners zouden produceren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |