Hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Lips het volgende:
Als Radiohead komt maakt de rest me eigenlijk niet meer uit
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
In de OP staat nog "Welkom in het achtste doldwaze voorprettopic van Lowlands 2010"
ratm zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Wishlist:
Arcade Fire (wel! ze komen wel !)
RATM
The Strokes
Daft Punk
en heel mooi zou Babyshambles/Libertines zijn.
twee daarvan maakt het ook al compleet.![]()
Afgezien van Arcade Fire eeneeenenenensssquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Wishlist:
Arcade Fire (wel! ze komen wel !)
RATM
The Strokes
Daft Punk
en heel mooi zou Babyshambles/Libertines zijn.
twee daarvan maakt het ook al compleet.![]()
Terug in volle gloriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef TWP het volgende:
Voor het eerst in maanden moest ik een aantal pagina's bijlezen. Goed bezig.
Het is tijd voor LWL om open te gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef TWP het volgende:
Voor het eerst in maanden moest ik een aantal pagina's bijlezen. Goed bezig.
Paar maanden na het begin van de verkoop toch altijd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is tijd voor LWL om open te gaan
quote:Zoekresultaten voor lowlands.
Uw zoekactie had geen resultaat
Laat mij ook gewoon een trugvindplaatje postenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die heb ik nog maar 2737 keer eerder gezien
Je zou AKS met Selah Sue moeten zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Selah Sue stond e rvorig jaar ookMaar ja ze mag wel weer komen.
+1quote:
0-92 Unlimitedquote:
Oe, tnx voor de tip! Even voorbeluisteren aangezien ik 29 april naar hun optreden in de Effenaar ga!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef neilpad het volgende:
Over De Staat gesproken. Nieuwe plaat staat nu op de luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Wow wat goedkoop, misschien ga ik daar ook wel even langs.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Oe, tnx voor de tip! Even voorbeluisteren aangezien ik 29 april naar hun optreden in de Effenaar ga!
Ja ik vond het ook niet duur! En daarna meteen Koninginnenachtfestival.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wow wat goedkoop, misschien ga ik daar ook wel even langs.
Ze werden toen pas net een beetje in Nederland opgepikt ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef RSie het volgende:
O, en ik acht de kans groot dat WhiteLies dit jaar in Alpha staat, die stonden 2 jaar terug natuurlijk gewoon totaal verkeerd in het schema. (1e optreden op 1e dag WTF!!?!)
maar heb het vermoeden dat daar 1 dezer dagen wel wat meer duidelijkheid in komt!
Op festivalinfo stond dit: De Jeugd staat in de Alpha dit jaar en belooft de nodige toeters en bellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef WeezerButler het volgende:
DJVT was bij Giel vanmorgen. Ze wouden er wat spectaculairs van maken op LL. Nog geen dag of tent bekend.
Dat toeters en bellen kwam vanochtend letterlijk uit de mond van Vjieze Fur. En dat het de Alpha gaat worden lijkt ook logisch... Zininquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Op festivalinfo stond dit: De Jeugd staat in de Alpha dit jaar en belooft de nodige toeters en bellen
en ik stond keihard balend in de rij om binnen te komen omdat ik ze wel kende en ze heel graag wilde zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ze werden toen pas net een beetje in Nederland opgepikt ...
Vroegah kregen we pas echt namen tijdens Pinkpop. Wat een haast mensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Jeugd was allang te verwachten, eigenlijk al vanaf het moment dat de Lachende Derde uitgekomen is.
Zullen ze echt wachten tot maandag op de eerste namen? Het is rond Rapid Razor Bob op Twitter ook angstig stil
Omdat ze toch geen kaarten meer hoeven te verkopen, zou het stiekem wel tof zijn als ze dat dit jaar gewoon weer deden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroegah kregen we pas echt namen tijdens Pinkpop. Wat een haast mensen
Vind ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Omdat ze toch geen kaarten meer hoeven te verkopen, zou het stiekem wel tof zijn als ze dat dit jaar gewoon weer deden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/40516488964083712
Deze week namen![]()
Zul je net zien dat het de namen zijn die al bekend zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
Deze week namen![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
Deze week namen![]()
Het werd wel tijd ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:
Deze week namen![]()
En dan maken ze dat bekend via een playlist op Spotify, wat niet werkt op een Blackberry (die ik dus uiteraard heb)...quote:
Ik vind spotify maar kut, die radio werkt voor geen meter. Ik wil nieuwe dingen ontdekkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan maken ze dat bekend via een playlist op Spotify, wat niet werkt op een Blackberry (die ik dus uiteraard heb)...![]()
Daarom heb ik me dus maar bij dit topic aangemeld, die artiesten en songs hoor ik dan wel tijdens Lowlands zelf...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind spotify maar kut, die radio werkt voor geen meter. Ik wil nieuwe dingen ontdekken. Spotify geeft bij mij alleen maar grote artiesten terug
.
Goed vooronderzoek is noodzakelijk! Daar ben ik sinds vorig jaar achter. Vorig naar Mumford&Sons gemist, die had ik wel willen zien...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik me dus maar bij dit topic aangemeld, die artiesten en songs hoor ik dan wel tijdens Lowlands zelf...
en ja hoor,... vanochtend met een lichte aarzeling bevestigd door Gielquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef RSie het volgende:
O, en ik acht de kans groot dat WhiteLies dit jaar in Alpha staat, die stonden 2 jaar terug natuurlijk gewoon totaal verkeerd in het schema. (1e optreden op 1e dag WTF!!?!)
maar heb het vermoeden dat daar 1 dezer dagen wel wat meer duidelijkheid in komt!
NICEquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:10 schreef RSie het volgende:
[..]
en ja hoor,... vanochtend met een lichte aarzeling bevestigd door Giel
Voor mij de eerste keer en heb er nu al zin in!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NICE
Wordt de derde keer hehe. Yay voor festivals.
Hier ook niet, kan me niet boeien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef AMDB het volgende:
White Lies heb ik dan echt helemaal niks mee, maar leuk voor de fans.
Dat zou zeker een tof feestje zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ook niet, kan me niet boeien.
Ik hoor net op 3FM dat Franz Ferdinand in April ook met EP'tje uitkomt. Die mogen van mij ook wel komen.
Ach, 2 minuten later staat het hier en op Facebookquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan maken ze dat bekend via een playlist op Spotify, wat niet werkt op een Blackberry (die ik dus uiteraard heb)...![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, 2 minuten later staat het hier en op Facebook
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik me dus maar bij dit topic aangemeld, die artiesten en songs hoor ik dan wel tijdens Lowlands zelf...
quote:Trends
Netherlands ·change
#promodopeixe Promoted
#smc11
#ajaand
White Lies
#geenstijl
Apple Store
Lowlands
Kinkerstraat
Pinkpop
Zweden
Nou Plastikman was vrijwel alles wat ik wenste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef TWP het volgende:
Aanzienlijk betere namen dan vorig jaar in februari.
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ook niet, kan me niet boeien.
Ik hoor net op 3FM dat Franz Ferdinand in April ook met EP'tje uitkomt. Die mogen van mij ook wel komen.
Een hele tijd terug was White Lies zelf bij Giel op bezoek. En reageerde ook heel opmerkelijk op Giel zijn vraag of ze naar Lowlands komen met het antwoord "That Festival with that Lake?" was zijn antwoord. Het kwam er echt uit dat hij het nog niet mocht bevestigen, maar bijna zeker wel zo was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef mouzzer het volgende:
Giel heeft vanochtend ook gezegd dat het een gok van hem was dat White Lies op Pinkpop en Lowlands staat.. Dus White lies is niet bevestigd voor Lowlands, al is de kans natuurlijk wel groot dat ze naar Lowlands komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |