De Staat krijgt een Alpha wel vol hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.
Je staat er bij hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef neilpad het volgende:
Kan iemand mij in de lijst zetten, ga voor het eerst.
Ja ik ben niet degene die daaraan twijfelt hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
De Staat krijgt een Alpha wel vol hoor
Ik herinner mij ook meer de nachten en avonden dan overdag van vorig jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik ben niet degene die daaraan twijfelt hoorEn overdag staat de Alpha sowieso eigenlijk zelden echt vol.
En dat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dat...
zonder...dat stelt me toch een beetje telleur, Ik mag niet eens naar lowlands als ik niet overga, best wel spannend want ik ga nu nog van profiel wisselen misschien. Over de helft van vwo5...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Spannendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat stelt me toch een beetje telleur, Ik mag niet eens naar lowlands als ik niet overga, best wel spannend want ik ga nu nog van profiel wisselen misschien. Over de helft van vwo5...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik ga niet meer posten voordat die namen er zijn
Ga je naar een moeilijker of een makkelijker profiel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat stelt me toch een beetje telleur, Ik mag niet eens naar lowlands als ik niet overga, best wel spannend want ik ga nu nog van profiel wisselen misschien. Over de helft van vwo5...
Selah Sue stond e rvorig jaar ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Lips het volgende:
Als Radiohead komt maakt de rest me eigenlijk niet meer uit
Maar te wensen vul ik daar aan toe:
Florence and the Machine
Elbow
Eels
Selah Sue
Prodigy
En dan nog wat namen van vorig jaar omdat ik ze gemist heb
Frightened Rabbit
Band of Skulls
Miike Snow
Placebo
Band of Horses
Pff, heb ik vorig jaar uberhaupt wel iets gezien begin ik me af te vragen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Selah Sue stond e rvorig jaar ookMaar ja ze mag wel weer komen.
Ze deed nog een nummertje mee met Triggerfinger. Die mag ook wel weer komen trouwens. Die vond ik die keer bijzonder goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Selah Sue stond e rvorig jaar ookMaar ja ze mag wel weer komen.
Dat zou echt gaaf zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF, zei daar iemand Lady Gaga?
Op Lowlands?
Eerlijk gezegd niet.quote:
Het lijkt mij juist echt tof op Lowlands.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet.
Die zie ik liever in een concertzaal ofzo. En daarnaast is al het budget op, denk ik.
Liever op LL, ander publiekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet.
Die zie ik liever in een concertzaal ofzo. En daarnaast is al het budget op, denk ik.
Zou een aangename verassing zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF, zei daar iemand Lady Gaga?
Op Lowlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |