quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Zonde van je energie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik erger me eraan omdat ze in de weg lopen en zichzelf iets teveel profieleren.
Dat heb ik soms ook met sommige andere 'lekker gekke' bezoekersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik erger me eraan omdat ze in de weg lopen en zichzelf iets teveel profieleren.
Oh ja, maar daar mag je je niet aan ergeren van Mexicaantje. Dat is verspilde energie. Stel je voor dat je je ergens aan ergertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met sommige andere 'lekker gekke' bezoekers
Nou...eh...NIET geniaal?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn dat ze eigenlijk ter vermaak door de LL organisatie ingehuurd zijn
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn wishlist: Jon Hopkins, Venetian Snares, Imogen Heap, Gui Boratto, The Chemical Brothers, Marek Hemmann, Aphex Twin, Calvin Harris, Paul Kalkbrenner en John Dahlbäck. Onder andere.
En goede klassieke muziek als Ludovico Einaudi zou welkom zijn.
Ja, dat is inderdaad wat ik gezegd heb.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar mag je je niet aan ergeren van Mexicaantje. Dat is verspilde energie. Stel je voor dat je je ergens aan ergert
Dat is toch exact wat je hiert zegt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik gezegd heb.
Er zijn hier nog wel mensen die een kaartje willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef deadly_kiss het volgende:
bleggh.. ik zou me mijn vriend, mijn zus en haar vriend, mijn broer, en een vriendin met vriend gaan...
voor de laatste keer ook, vanwege de belachelijke prijzen die elk jaar hoger worden..
besluit mijn zus ineens haar weekendje ruige rock in te wisselen voor een bruiloft.. die van haarzelf wel te verstaan![]()
en aangezien we allen daar aanwezig zullen zijn gaat LL niet door
Staat daar ergens dat ik jou iets verbied? Lijkt me niet hè. Niet zo janken alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch exact wat je hiert zegt?
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #14 - Nog <0.5 jaar!
Hoe bagger kan je het plannen, goede vrienden van me hebben er rekening mee gehouden dat ze niet tijdens Lowlands gaan trouwen, speciaal voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef deadly_kiss het volgende:
bleggh.. ik zou me mijn vriend, mijn zus en haar vriend, mijn broer, en een vriendin met vriend gaan...
voor de laatste keer ook, vanwege de belachelijke prijzen die elk jaar hoger worden..
besluit mijn zus ineens haar weekendje ruige rock in te wisselen voor een bruiloft.. die van haarzelf wel te verstaan![]()
en aangezien we allen daar aanwezig zullen zijn gaat LL niet door
Ja hoi ik ken ook nog iemand. Stuk of drie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn hier nog wel mensen die een kaartje willen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
Het bevestigde namen-lijstje is zo klein
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hoi ik ken ook nog iemand. Stuk of drie.
HOE LANG NOGquote:
dat dacht ik al hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn hier nog wel mensen die een kaartje willen.
Waarom schuldig voelen? Dat is toch verspilde energie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Staat daar ergens dat ik jou iets verbied? Lijkt me niet hè. Niet zo janken alsjeblieft.
Overigens een leuk verhaaltje voor het slapen gaan:
Vorig jaar was ik supermoe op een gegeven moment tijdens Groove Armada oid, en ik stond ergens achteraan de tent op een vet chille plek met ruimte om me heen en er kwamen de HELE FUCKING TIJD mensen langs die me aanstootten terwijl ze er makkelijk langskonden zonder me aan te rakenOp een gegeven moment komt er zo'n chick zich tussen degene met wie ik was en mij doorwringen, dus ik kijk d'r fucking chagrijnig aan (bedoelde het niet eens zo). Komt ze terug, ja sorry blabla ik ging alleen even iets vragen.
Heb me nog nooit zo schuldig gevoeld dat ik zomaar het geluk en het festivalgevoel van een ander verpestte.Volgend jaar ben ik lief voor iedereen. <3
BOEM, PM box volquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dat dacht ik al hahaha![]()
we hebben er als het goed is nog 5 in de aanbieding maar er zijn ook al 2 groepjes die interesse hebben, ik heb eigenlijk geen idee of de kaarten al verpatst zijn want ik heb mijn zus gezegt dat zij de verkoop taak op zich mag nemen en ik weet nog niks![]()
zal het vd week eens vragen.. anders kan ik ze indd hier wel aanbieden dat ik daar nog niet aan had gedacht
Ik heb er 1 nodig. Dus daar wil ik dibs/shotgun/etc/eersie! opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dat dacht ik al hahaha![]()
we hebben er als het goed is nog 5 in de aanbieding maar er zijn ook al 2 groepjes die interesse hebben, ik heb eigenlijk geen idee of de kaarten al verpatst zijn want ik heb mijn zus gezegt dat zij de verkoop taak op zich mag nemen en ik weet nog niks![]()
zal het vd week eens vragen.. anders kan ik ze indd hier wel aanbieden dat ik daar nog niet aan had gedacht
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er 1 of 2 nodig. Dus daar wil ik dibs/shotgun/etc/eersie! op
Ja ik heb dat dus ook, maar ik heb ook dat als ik in een dichte mensenmassa ga staan en ik ga dansen of springen, ik vanzelf ruimte om me heen krijg. En dan heb ik dat dus alsnog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het liefst wat ruimte voor me nodig, gevolg is dat ik zo altijd een pad creeer waar mensen met bier, grote rugzakken en uitstekende ellebogen langs gaan. Dus ik word ook altijd gebotst of bijna omver gelopen. Dat geldt op elke drukbezocht evenement trouwens en is mijn eigen schuld ook.
Vanaf nu ga ik het anders doen en mensen in de nek hijgen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja, voor mensen die vanaf nu hete adem in hun nek voelen, ik ben het.
die zullen wel promoveren naar de Alphaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik vergat De Staat.![]()
![]()
Die moeten er ook staan vind ik. Dat is meer een eis dan een wens.
Dat zou ik wel een aanfluiting vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
die zullen wel promoveren naar de Alpha
Vorige keer een bomvolle Grolsch........ tja dan maak je meestal wel een stapje vooruit en dan kan overdag in de Alpha primaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een aanfluiting vinden.
Welke niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA is het voor 92% met Mexicaantje. eens wat betreft wishlist.
Hmmm kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lady Gaga hoef ik niet te zien.
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zullen wel promoveren naar de Alpha
Leger dan bij 30STM zal het niet zijn iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijn, dat redden ze niet.
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijn, dat redden ze niet.
Engggggg! Maar geloof me, je gaat het leuk vinden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef neilpad het volgende:
Kan iemand mij in de lijst zetten, ga voor het eerst.
Integendeel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |