wow thanks! die 1e track zocht ik vooral.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ken alleen de eerste track die hij doet en hij doet heel klein stukje Dirt of your sholder van Jay Znummer vanaf 4.30 ligt op het puntje van mijn tong.
[..]
idd fucking geniaal hoe hij zelf los gaat!
residentie orkest op vrijdag 14:00 in de alpha volgens dat teletekst bericht (ze openen het festival staat er)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Vooral Interpol wil ik graag zien, is er ook al bekend op welke podia de acts staan?
Als je het mij vraagt hebben ze de beste plaat van de afgelopen 10 jaar gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Interpol klinkt tofDat wordt een mustsee.
Zijn eigen orkest op Lowlands?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Het Residentie Orkest zal dit jaar Lowlands openen in de Alpha. Het orkest van Dmitri Sjostakovitsj zal de Tiende Symfonie uitvoeren.
Ik bedoelde het eigenlijk andersom.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn eigen orkest op Lowlands?
Hij draait zich vast om in z'n graf dan...
En welke is datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt hebben ze de beste plaat van de afgelopen 10 jaar gemaakt
neem aan Turn on The bright lights, inderdaad een geweldig album, vooral de openerquote:
heb het album nu al voor de derde keer in 2 dagen opgezet en mijn god wat zijn de beide Obstacles toch onbegrijpelijk goedquote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Turn On The Bright Lights inderdaad. Pareltje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
Dit zou het ook wel goed op lowlands doen... OFWGKTA.Dit zou fucking geniaal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FREE EARLLife is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
Dit zou het ook wel goed op lowlands doen... OFWGKTA.Ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |