Zonde, mooi plekkie daar. Vind die witte kerk in het centrum ook mooi om te zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
Shit! helsinki gaat de oude haven dempen om huizen te bouwen.......
Dat was juist zo'n mooie plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kruip onder de wol. Denkend over mijn miskleun richting de lieve Maitje.wat was jou miskleun dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kruip onder de wol. Denkend over mijn miskleun richting de lieve Maitje.Truste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kruip onder de wol. Denkend over mijn miskleun richting de lieve Maitje.Mwaa.. ik vergeef het je!! Truste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Als het kaliber maar groot genoeg is dan blijft er weinig van je over.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Maitje het volgende:
Ik zit ff dat filmpje op dumpert te kijken... vies en raar filmpje, ook meer omdat kinderen van 13 jaar ook op dumpert komen.
Wat ik even niet begrijp is hoe die mensen door midden gesplitst zijn. Er werd toch enkel geschoten?
Haha, als hij de man is die zich aanbied voor zo'n oefeningquote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is dat nou een doodsverwensing aan het adres van Lightning?
Ik kruip onder de wol. Denkend over mijn miskleun richting de lieve Maitje.Niet teveel fantaseren over Stalin hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
7.62 schiet door bomen met een diameter van 30cm, 5.56 doet pinballen door je lijf heen, als ik het goed heb.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het kaliber maar groot genoeg is dan blijft er weinig van je over.
en een 12.7 uit een Mi24 krijg je buikpijn van.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
7.62 schiet door bomen met een diameter van 30cm, 5.56 doet pinballen door je lijf heen, als ik het goed heb.
Klopt. Maar als er heli's of vliegtuigen zijn ingezet en die hebben met 20/25mm oid geschoten dan lig je op zijn minst in tweeën.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
7.62 schiet door bomen met een diameter van 30cm, 5.56 doet pinballen door je lijf heen, als ik het goed heb.
Daar helpt geen Rennie meer tegen nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
en een 12.7 uit een Mi24 krijg je buikpijn van.
Hangt een beetje van het type af, je hebt ze ook met 23 of 30mm. Ik weet niet welke Libië heeft...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Libië heeft de MI-24 Hind als standaard gevechtsheli, dus neem aan dat het dan een 12.7 (nog een stukkie sterker dan de US .50) uit zn gatling is.
Ja, je hebt een punt!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het kaliber maar groot genoeg is dan blijft er weinig van je over.
klopt, was op tv. 2 kolonelsquote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef hcwp het volgende:
Ik hoorde op het nieuws dat twee straaljagerpiloten die de opdracht hadden om de protestanten te bombarderen, dit niet gedaan hebben en in een buurland geland zijn? Hoe ziek is dat?
Wat is ziek? Het weigeren van een dienstopdracht?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef hcwp het volgende:
Ik hoorde op het nieuws dat twee straaljagerpiloten die de opdracht hadden om de protestanten te bombarderen, dit niet gedaan hebben en in een buurland geland zijn? Hoe ziek is dat?
Natuurlijk niet, ik ben de eerste die zo'n opdracht zou weigeren.. Het feit dat dat order gegeven is...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is ziek? Het weigeren van een dienstopdracht?
Tsja...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef hcwp het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben de eerste die zo'n opdracht zou weigeren.. Het feit dat dat order gegeven is...
En daar doe je de rest van de avond/nacht over?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Braamyo het volgende:
ik ben douchen, fijne avond iedereen !
Sommige mensen zijn nu eenmaal viesquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar doe je de rest van de avond/nacht over?
nope, ik hd alleen niet verwacht de rest van de avond nog achter mijn pc te zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daar doe je de rest van de avond/nacht over?
3 uur sporten... wat heb je gedaan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wel na 3 uur sporten vandaag, en het is niet eens een werkdag haha
Ten eerste ben ik geen piloot, maar een vlieger.quote:
Cross trainer, alle been aparaaten die je kunt vinden (sommige 2x) heel erg veel buikspier aparaten en oefeningen op een matje, en een heel klein beetje rug. Iets wat ik altijd doe na buikspieren, om rugpijn te voorkomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
3 uur sporten... wat heb je gedaan?
Klopt, tenminste als je bedoelt dat "schurkenstaten" ze niet hebben/ niet meer werken (Afghanistan).quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen piloot, maar een vlieger.
Ten tweede is een Stinger nou niet bepaald een enorme bedreiging voor ons.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen piloot, maar een vlieger.
Ten tweede is een Stinger nou niet bepaald een enorme bedreiging voor ons.
Ook als ze perfect werken (in het westen) zijn ze amper een bedreiging.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, tenminste als je bedoelt dat "schurkenstaten" ze niet hebben/ niet meer werken (Afghanistan).
Ik las maitje...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Cross trainer, alle been aparaaten die je kunt vinden (sommige 2x) heel erg veel buikspier aparaten en oefeningen op een matje, en een heel klein beetje rug. Iets wat ik altijd doe na buikspieren, om rugpijn te voorkomen.
Ben je me nu aan het uitlokken?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ook als ze perfect werken (in het westen) zijn ze amper een bedreiging.
Nope, niks uitlokking, feit constatering. Zie je DM.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
OE ! Maitje laat haar waren aard zien
Wat is je bron?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef Maitje het volgende:
Volgt er nog iemand Libië?
Ze zijn nu op 3 steden luchtaanvallen aan het doen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik mij daarbij moet voorstellen. Gooien ze met bommen of schieten ze dan alleen op demonstranten?
http://www.nu.nl/buitenla(...)ardeert-tripoli.htmlquote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Verbazingwekkend dat die vliegers zo trouw zijn aan dat regime.
Ik heb het ook gemeld, maar dan ligt probleem op dit moment bij lightquote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef Braamyo het volgende:
Wat opvallender is, is dat in Def slowchat er echt Slow gechat word. En er toch echt niemand terug leest. Want het nieuws ''er hebben 2 vliegers geweigerd en zijn naar een buurland vertrokken'' word nu al door 3 of 4 personen afzonderlijk gemeld.
No offence van jou hoor maitje, maar, ik vond het gewoon enorm opvallend
Toe, doe eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet,zal maar niet vertellen wanneer de laatste keer was dat ik vocht
True, ik kijk maximaal 1 of 2 pagina's terug als ik "binnenkom", tenzij er een echt gesprek aan de gang is.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef Braamyo het volgende:
Wat opvallender is, is dat in Def slowchat er echt Slow gechat word. En er toch echt niemand terug leest. Want het nieuws ''er hebben 2 vliegers geweigerd en zijn naar een buurland vertrokken'' word nu al door 3 of 4 personen afzonderlijk gemeld.
No offence van jou hoor maitje, maar, ik vond het gewoon enorm opvallend
Laatste nieuws is dat het luchtruim in Libië is gesloten... Oostenrijkse vliegtuig wat nu op Malta staat, mag er niet in.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of het morgen de KLu lukt om Nederlanders uit Libie te evacueren. Anders bied ik me wel aan om onder de radar te gaan
Dat van die 2 gedeserteerde vliegers wist ik volgens mij vannochtend alquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemeld, maar dan ligt probleem op dit moment bij light. Nouja probleem kun je het niet noemen
.
Maar ik wilde weten of iemand enig idee had wat zij dan onder "luchtaanvallen" verstaan.
Groep 8!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Oke, dat dacht ik al.. maarja, je weet het maar nooit in het midden oostenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat van die 2 gedeserteerde vliegers wist ik volgens mij vannochtend al
En onder luchtaanvallen versta ik in deze context gewoon wat strafe runs, want het lijkt me sterk dat ze bommen gaan gooien. Hoewel...
Dus heb je een drietal Chinooks nodig die plat op het dek onder de radar naar de NL ambassade vliegen. Geil.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laatste nieuws is dat het luchtruim in Libië is gesloten... Oostenrijkse vliegtuig wat nu op Malta staat, mag er niet in.
Heb je nog vrijwilligers nodig Lightning? Ik wil graag helpen.
Alsof de regering de ballen heeft om dat toe te staan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus heb je een drietal Chinooks nodig die plat op het dek onder de radar naar de NL ambassade vliegen. Geil.
... en toen werden we allemaal wakkerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof de regering de ballen heeft om dat toe te staan.
You never know.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof de regering de ballen heeft om dat toe te staan.
Ik probeer meestal wel alles bij te houden, daar ben ik snel van terug gekomen toen er een bijna een topic per nacht doorheen ging.. Das niet door te komen, 's ochtends vroeg op m'n ipheune tijdens m'n ontbijt..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
True, ik kijk maximaal 1 of 2 pagina's terug als ik "binnenkom", tenzij er een echt gesprek aan de gang is.
Dat heb ik ook... ik ga niet meer als 2 pagina's terug.. tenzij ik er popcorn bij kan pakkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel alles bij te houden, daar ben ik snel van terug gekomen toen er een bijna een topic per nacht doorheen ging.. Das niet door te komen, 's ochtends vroeg op m'n ipheune tijdens m'n ontbijt..
Ik was bepaald geen fan van Bush Jr. maar ik vond het wel mooi dat hij verklaarde (of iemand namens zijn regering, ik weet het niet meer precies) dat als er Amerikaanse soldaten in Den Haag zouden worden berecht, hij bereid zou zijn er Special Forces op af te sturen om ze te ontzetten.quote:
En je zat er weer op te wachten he!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... ik ga niet meer als 2 pagina's terug.. tenzij ik er popcorn bij kan pakken
Ssttt.. stiekem welquote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
En je zat er weer op te wachten he!!!
Sorry, ik had je graag mee willen laten genieten, ben nu al wat DM's verder. Classified enzo.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sorry, ik had je graag mee willen laten genieten, ben nu al wat DM's verder. Classified enzo.
En nee, het is geen flame war. Ik ben wsl een van de weinigen hier die serieus met Lightning kan lullen.
Ik wil beroepshalve weten hoe hij over onze inzet denkt en andersom is dat ook het geval. Maar dan ga je al snel richting "Nato secret" info.quote:
Zijn dat soort beelden zo bijzonder dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Sloggi het volgende:
Net wat foto's uit Libië gezien (ervan uitgaande dat ze echt zijn en recent zijn). Het is dat ik goed tegen dat soort beelden kan, maar het gaat er inderdaad lekker aan toe daar.
vind dat meer een gevalletje van 'niemand komt aan de USA'quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik was bepaald geen fan van Bush Jr. maar ik vond het wel mooi dat hij verklaarde (of iemand namens zijn regering, ik weet het niet meer precies) dat als er Amerikaanse soldaten in Den Haag zouden worden berecht, hij bereid zou zijn er Special Forces op af te sturen om ze te ontzetten.
Bluf natuurlijk, maar het zegt wel wat over de houding en loyaliteit ten opzichte van de eigen mensen.
Dat sluit elkaar natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vind dat meer een gevalletje van 'niemand komt aan de USA'
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wil beroepshalve weten hoe hij over onze inzet denkt en andersom is dat ook het geval. Maar dan ga je al snel richting "Nato secret" info.
Nouja, het ziet er idd luguber uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Ach, wat is bijzonder. Als je een halve kerel ziet liggen met een centimeter of dertig er onder zijn ribbenkast lijkt me dat toch niet de normale gang van zaken.
Maar pin me er niet op vast, het is niet zo dat ik geneeskunde studeer of zo.
Avond!quote:
Ik ken hem helemaal niet, maar op zich ken ik hier alleen mensen van reageren, en volgens mij is dat een vertekening van het werkelijke karakter van de persoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert... Alleen soms zijn er hier wat te rare discussies.. van die discussies die eindeloos zijn.
En dan heb je vooral hier, bokken en haverkisten!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert... Alleen soms zijn er hier wat te rare discussies.. van die discussies die eindeloos zijn.
iets met halve mensen ofzoquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hij zou op dumpert staan, maar ik heb hem nog niet gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah.. Ik zocht op LibiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oh en NSFW stond uit
.
en je bent niet eens op werkquote:
mwah just a flesh woundquote:
I've had worse!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef m.k het volgende:
[..]
en je bent niet eens op werk![]()
[..]
mwah just a flesh wound
Waarom moet ik gelijk aan modern warfare2 denken?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef m.k het volgende:
[..]
en je bent niet eens op werk![]()
[..]
mwah just a flesh wound
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom moet ik gelijk aan modern warfare2 denken?
Lol whut?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zijn precies de wonden waarmee je als militair geneeskundige te maken krijgt, ik heb het zelf in Bosnië vaak gezien, maar daarom krijg je als Hospik ook een enorm 'geestelijk' zware opleiding;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een filmpje van Fojnica ( Bosnië ) waar de Nederlanders een weeshuis bheerden, dat had in de frontlinie gelegen en de verzorgers waren weggevlucht, waarna wij de bevoorrading op ons namen, maar dat was op vrijwillge basis.
Als je niet tegen peuters met afgeslagen benen kan, of beelden ala Joden in concentratiekampen zou ik het niet kijken.
Holy grailquote:
Geniale serie.quote:
Al die series van dat schrijverskoppel zijn mooi, de laatste was Alo Alo en You rang M'Lord, daarna nooit meer een serie van hun hand gezien, maar die gouwe ouwe heb ik bijna allemaal op dvd.quote:
Al die missies om die regeringen in het Midden Oosten omver te smijten is ook een 'helse' klus, maar het lukt jullie redelijk, die tactiek van Obama werkt stukken beter dan die van Bushquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee, maar heb niet altijd evenveel tijd.
Afblijven van 'onze muziek' toen was jij nog vloeibaar, of je vaderquote:
Is goed krijg je overmorgen een antwoord, ben morgen niet thuis, ga naar het Artilleriemuseum met mijn zoon en blijf slapen in Gelderland met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef AchJa het volgende:
Ik ga ook snurken, Clan ik ga morgen nog ff een stukje dichten over die PM, dat kan ik nu niet meer opbrengen.
Jij ook,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef EllaN het volgende:
Ik ga ook slapen. Dag allen.. Fijne dinsdag gewenst.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Afblijven van 'onze muziek' toen was jij nog vloeibaar, of je vader
Ik ben afgelopen zomer in Arizona bij dat enorme vliegtuig kerkhof/opslagplaats geweest (309th Aerospace Maintenance and Regeneration Group) geweest, daar hadden ze onder andere honderden F4 Phantoms staan, die tot drones werden omgebouwd en vervolgens als doelwitten tijdens oefeningen werden gebruikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, check vanaf 2.40... waarom doen wij nooit zoiets.
Dat wilde ik ook vragen is dat net als Koninginnedag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef Thaboel het volgende:
Hier begint het weer frisjes te worden. Mag wel weer snel zomer worden!
Presidents day soort van koninginnendag?
Zwakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik ben ook tukke over 6uurtjes gaat de wekker weer
Dank je wel. Je bent een schat!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa.. ik vergeef het je!! Truste!
Mogguh.quote:
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
* Kijkt uit het raam. Nee, nog geen beweging.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef Maitje het volgende:
Militair vliegtuig staat klaar op eindhoven om naar Libië te vertrekken! Ze mogen alleen niet landen... Ben benieuwd of ze nog gaan vertrekken.
Ja, tot de lunch. Daarna even naar HKKLu (Staf CLSK)quote:
Geen idee, Dat ligt aan Libië.quote:Denk je dat die gaat vertrekken?
Dat bericht komt, via Reuters, van de Minister van Buza van Egypte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:11 schreef Maitje het volgende:
Vernietigd?!?!
Ze gaan echt loessoe daaro!
Mogguhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Lotusss het volgende:
Moggel! Niks gemist aan die speech van die lieve meneer dus..
Stalin is ook weer over zijn luduvudu heen hoor. Vanavond komt een goede vriend van me bij ons eten dus dan kan hij weer verliefd wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
En nee, ik heb niet over Stalin gedroomd. Ik droom liever over Maitje.
Dan maar een paar Chinooks sturen, genoeg bevriende landen in de buurt waar ze bij kunnen tanken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
En dan moeten ze snel zijn. De landingsbanen van Benghazi zijn blijkbaar al vernietigd. Afwachten of Tripoli nog lang operationeel blijft.
Hr Ms Tromp is onderweg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan maar een paar Chinooks sturen, genoeg bevriende landen in de buurt waar ze bij kunnen tanken.
Vertel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef Thaboel het volgende:
Zoooo net een baan aanbod gehad+opleiding. Maar eens goed over na gaan denken
als automonteur en dan via het roc er de opleiding voor volgen. Maar het CIOS omsportinstructeur te worden klinkt ook heel goed. Maar ff mn kasen spreiden en ff kijken wat beter is.quote:
De verwachting is dat het schip vrijdag voor de rede van Tripoli ligt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Maar de tromp hoe lang gaan die er over doen om er te komen dan?
is a'dam nog niet genuked dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef hcwp het volgende:
Weet iemand of defensie al nuttige dingen aan het doen is in Amsterdam?
Sowieso, eerst nog al die trappen opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
En een suicidale mafkees moest zonodig midden op de dag van de dom af vliegen. Doe dat dan ergens anders...
Dat is best dom jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
En een suicidale mafkees moest zonodig midden op de dag van de dom af vliegen. Doe dat dan ergens anders...
Lekker bizar.. D:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Eraser127 het volgende:
Hoorde vandaag toch weer iets: schijnt dat de politie in Kunduz ¤250 p/d uitzendtoelage krijgen en dan zitten ze ook nog op de compound. Heeft te maken met dat ze niet onder Defensie vallen. Lekker lullig voor de Kmar die wel buiten de poort gaat en maar ¤80 p/d krijgt.
Vooralsnog geloof ik daar weinig van. Dat zou betekenen dat ze 7500 euro p/m extra opstrijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Eraser127 het volgende:
Hoorde vandaag toch weer iets: schijnt dat de politie in Kunduz ¤250 p/d uitzendtoelage krijgen en dan zitten ze ook nog op de compound. Heeft te maken met dat ze niet onder Defensie vallen. Lekker lullig voor de Kmar die wel buiten de poort gaat en maar ¤80 p/d krijgt.
50.000 euro pp. Zowel militair als politie. Dus het lijkt me sterk dat ze 170 euro per dag meer vangen.quote:Financiën
De additionele uitgaven die zijn gemoeid met de verlenging, met twaalf maanden, van de Nederlandse bijdrage aan UNMIS worden geraamd op ¤ 1,5 miljoen. Hierbij is rekening gehouden met de uitzending van 26 militairen (¤ 1,3 miljoen) en 4 civiele politiefunctionarissen (¤ 0,2 miljoen). De additionele uitgaven betreffen voornamelijk uitgaven in het kader van de regeling «Voorzieningen bij Vredes- en Humanitaire Operaties (VVHO-toelage)»; de zogenaamde uitzendtoelage.
Ik ga dat morgen navragen bij mijn collega, die heeft vijf jaar lang bij de politie rondgelopen en had meer medailles dan de korpschef. (defensie, politie, toch maar weer terug bij defensie)quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Ben Dragon Ball Z aan het kijken, ze hebben nu alle dragon balls en gaan nu wensen doen![]()
quote:
KAMEHAMEHAAAAAA!!!!!quote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Mores het volgende:
Hallo mensen van het goede leven,
vandaag leuk dagje Artilleriemuseum gedaan met mijn pa, en morgen Kloosterkazerne, Chassé en KMA bezoeken in Breda, nu aan het uitbuiken op de bank met flink wat friet in de maag.
Gvd, ik zit nu bier van mijn scherm te poetsen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Ben Dragon Ball Z aan het kijken, ze hebben nu alle dragon balls en gaan nu wensen doen![]()
oeps sorry! maar waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd, ik zit nu bier van mijn scherm te poetsen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat je nu officieel een mietje bent.
Mag ik nog een keer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef m.k het volgende:
[..]
geen dis respect aan dragon ball z he!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mag ik nog een keer?
KAMHE.... KAMHE... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Is dat een animatie? hier staat nieuwsuur op, vooral veel Khaddaffi op de tv, die man is echt gek, denkt ook nog een martelaar te worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Al hadden ze daar wel iets van een lunchroom kunnen plaatsen, kreeg op een bepaald moment echt zin in koffie, of een kop warme chocomelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
KAMEHAMEHAAAAAA!!!!!
[..]
Klinkt gezellig
Drakenbal Zetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef m.k het volgende:
[..]
geen dis respect aan dragon ball z he!
Ow das jammer...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Al hadden ze daar wel iets van een lunchroom kunnen plaatsen, kreeg op een bepaald moment echt zin in koffie, of een kop warme chocomel
heb er echt nooit wat aan gevonden. Kutmeukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Maitje het volgende:mijn breurtje keek het altijd... Ik vond het zoo achterlijk. Nog steeds overigens.
Cobra...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Mores het volgende:
Wie zit hier allemaal bij de luchtmacht? Is er al iets bekend over het evacuren van Nederlanders uit Libië?
Die maten van mij kunnen de hele dag tv kijken, dan denk ik weer aan de zwart/ wit bak van vroegah waar alleen op woensdagmiddag kindermatinee was, de rest van de tijd had je gewoon pech.. (sneeuw of testbeeld) met je ned1 en 2, meer hadden we niet.quote:
En wat gaan ze doen dan? Hem neerhalen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef Maitje het volgende:
Twitter:
IsabelblancoNL Isabel Blanco
Vliegtuig zit vast in Libie, Nederland krijgt GEEN toestemming
56 seconds ago Favorite Retweet Reply
Libië en vliegtuigen is geen gelukkige combinatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Maitje het volgende:
Ik lees dat die vast staat... dus hijs wel geland? denk ik
Hoezo niet dan? Ik las vanmiddag wel over een aanslag van Gadaffi op een Amerikaans toestel, maar verder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Mores het volgende:
[..]
Libië en vliegtuigen is geen gelukkige combinatie.
Mwaa.. is maar net waar je je aan stoortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n irritante vent.
In 1988 ontplofte een Boeing 747 boven het Schotse dorpje Lockerbiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik las vanmiddag wel over een aanslag van Gadaffi op een Amerikaans toestel, maar verder?
Oh.. oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Mores het volgende:
[..]
In 1988 ontplofte een Boeing 747 boven het Schotse dorpje Lockerbie
Op 12 mei 2010 stortte er in Tripoli een vliegtuig neer van Afriqiyah Airways en kwamen 103 van de 104 inzittenden om.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Hop rave die schnee uit 360 rond die kdc10 en de rest op de tromp. F-16's erbij en wat chinooks met lmb en evacueren die handel.. Gelijk laten zien waarom ze niet moeten bezuinigen.
Oh wacht esses die bonnen gaat schrijven voor de snelheid van de actie. En puma's leo word gedropt vanuit een hercules
Ik ben het helemaal eens met Thaboel, kunnen we eindelijk laten zien wat we hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh.. oke.
Tja, als ze de nederlanders maar weg krijgen
ja kut had ik zo'n mooi plan opgesteltquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef Maitje het volgende:
Ooow... vliegtuig mag opstijgen om 11 uur en land hier om half 3...
"jamaar, ik ben echt een Nederlander! Ik probeer heul niet Libië te ontvluchten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Maitje het volgende:
Maar... er blijven er wel wat mensen achter doordat ze geen instap bewijs zouden hebben, terwijl het een evacuatie is en ze niet over die dingen bezitten. Of ze zijn tegen gehouden door de Libische autoriteiten. Belachelijk!
Maakt niet uit, bericht is zogenaamd niet binnengekomen en alsnog een verassingsbomardementquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja kut had ik zo'n mooi plan opgestelt
Nee, LMB moet eerst een paar weken acclimatiseren in de woestijn van Burgers' Zoo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Hop rave die schnee uit 360 rond die kdc10 en de rest op de tromp. F-16's erbij en wat chinooks met lmb en evacueren die handel.. Gelijk laten zien waarom ze niet moeten bezuinigen.
Oh wacht esses die bonnen gaat schrijven voor de snelheid van de actie. En puma's leo word gedropt vanuit een hercules
Dan gaan ze maar een paar uur met kleding in de sauna zitten, en hup meteen daarnatoequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, LMB moet eerst een paar weken acclimatiseren in de woestijn van Burgers' Zoo.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, LMB moet eerst een paar weken acclimatiseren in de woestijn van Burgers' Zoo.
Nou..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
"jamaar, ik ben echt een Nederlander! Ik probeer heul niet Libië te ontvluchten!"
In Libie is de gemiddelde temperatuur in deze periode rond de 12-14 graden Celsius.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan heb je een hele spannende vacantie met aparte fotokiekjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou..is wel zielig.. je zal er maar zitten!
Ik zou zo gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In Libie is de gemiddelde temperatuur in deze periode rond de 12-14 graden Celsius.
Hahaa.. nou idd zeg!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan heb je een hele spannende vacantie met aparte fotokiekjes
En hoe gaat het met jou, genedigde fraulein?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef EllaN het volgende:
En ik kom even kijken hoe het met iedereen gaat.
Het gaat goed met mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Mores het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou, genedigde fraulein?
Ja goed, maar begin ietwat honger te krijgen, denk dat ik zo eens een haring met uitjes uit de koelkast pak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij. En met jou?
Waar kijk je ditquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Fuck!quote:
quote:When I grow up, I want to be, one of the harvesters of the sea!
Zou maar zo kunnen,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Fuck!Volgens mij zijn er een paar lui uit hun bedje geflikkerd met die laatste (herhaalde, slow motion) golf..
![]()
Gute nachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef jankaas020 het volgende:
Nu moet ik toch echt gaan slapen...Ik wilde eigenlijk direct na het eten gaan liggen, en nu zit ik nog steeds...
staat op mn pc. fan?quote:
ik heb niet de hele dag dragon ball z gekeken hoorquote:
Oh vertel. Trouwens ik heb nog steeds geen brief binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb niet de hele dag dragon ball z gekeken hoor
En wat heb jij allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
Mensen nog leuke dingen beleeft vandaag? Behalve mk
licht systeem opgehangen op een school.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh vertel. Trouwens ik heb nog steeds geen brief binnen.
9-3 gewerkt, filmpje gekeken met vrienden en beetje gebelt met het meisjequote:
Ja ga ik morgen ff doen dit begint vreemd te wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef m.k het volgende:
[..]
licht systeem opgehangen op een school.
ik zou ff bellen als ik jou was, niet veel tijd meer
quote:
Leuke film? heeft iemand nog tips?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
9-3 gewerkt, filmpje gekeken met vrienden en beetje gebelt met het meisje
[..]
Ja ga ik morgen ff doen dit begint vreemd te worden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Leuke film? heeft iemand nog tips?
Laatste film was Transformers 2 die ik zag en ben nu even door de inspiratie heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Chaos opzich wel leuk om te zien. Maar night at the museum 1&2 zijn echt heel leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Leuke film? heeft iemand nog tips?
Laatste film was Transformers 2 die ik zag en ben nu even door de inspiratie heen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Het zal wel, ken het totaal niet, maar wat is het nu, animatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle drie al gezien, idd leuke filmsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Chaos opzich wel leuk om te zien. Maar night at the museum 1&2 zijn echt heel leuk!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Het zal wel, ken het totaal niet, maar wat is het nu, animatie?
trustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken! Maar nu eerst slapen
.
Ook ein gute nachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken! Maar nu eerst slapen
.
Wat heeft die vent een vies snorretjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |