50.000 euro pp. Zowel militair als politie. Dus het lijkt me sterk dat ze 170 euro per dag meer vangen.quote:Financiën
De additionele uitgaven die zijn gemoeid met de verlenging, met twaalf maanden, van de Nederlandse bijdrage aan UNMIS worden geraamd op ¤ 1,5 miljoen. Hierbij is rekening gehouden met de uitzending van 26 militairen (¤ 1,3 miljoen) en 4 civiele politiefunctionarissen (¤ 0,2 miljoen). De additionele uitgaven betreffen voornamelijk uitgaven in het kader van de regeling «Voorzieningen bij Vredes- en Humanitaire Operaties (VVHO-toelage)»; de zogenaamde uitzendtoelage.
Ik ga dat morgen navragen bij mijn collega, die heeft vijf jaar lang bij de politie rondgelopen en had meer medailles dan de korpschef. (defensie, politie, toch maar weer terug bij defensie)quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Ben Dragon Ball Z aan het kijken, ze hebben nu alle dragon balls en gaan nu wensen doen![]()
quote:
KAMEHAMEHAAAAAA!!!!!quote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Mores het volgende:
Hallo mensen van het goede leven,
vandaag leuk dagje Artilleriemuseum gedaan met mijn pa, en morgen Kloosterkazerne, Chassé en KMA bezoeken in Breda, nu aan het uitbuiken op de bank met flink wat friet in de maag.
Gvd, ik zit nu bier van mijn scherm te poetsen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Ben Dragon Ball Z aan het kijken, ze hebben nu alle dragon balls en gaan nu wensen doen![]()
oeps sorry! maar waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd, ik zit nu bier van mijn scherm te poetsen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat je nu officieel een mietje bent.
Mag ik nog een keer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef m.k het volgende:
[..]
geen dis respect aan dragon ball z he!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mag ik nog een keer?
KAMHE.... KAMHE... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Is dat een animatie? hier staat nieuwsuur op, vooral veel Khaddaffi op de tv, die man is echt gek, denkt ook nog een martelaar te worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Al hadden ze daar wel iets van een lunchroom kunnen plaatsen, kreeg op een bepaald moment echt zin in koffie, of een kop warme chocomelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
KAMEHAMEHAAAAAA!!!!!
[..]
Klinkt gezellig
Drakenbal Zetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef m.k het volgende:
[..]
geen dis respect aan dragon ball z he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |