Jullie kunnen nogal volleyballen!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef gerco94 het volgende:
@sunglasses en hoogvlieger
ik zit op sudosa
2 jaar geleden 2e van nederland geworden!
Hoogvlieger, ken jij een robbert?
Zelfs homo's vinden tieten lekker zacht om op te liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom ligt ie dan steeds op jouw tieten?
Blijkbaar... Stalin is altijd wel heel vriendelijk met bezoekende mannelijke vriendenquote:
Dat is ook niet zo moeilijk voor die beesten, heb je die nagels wel eens gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef m.k het volgende:
katten kunnen zich heel snel aan mensen hechten
Dat is het Cavaleriemuseum, dat is met paardjesquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, bij Prins bernhardkazerne heb je ook een museum
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk voor die beesten, heb je die nagels wel eens gezien?
heb er genoeg langs mijn klauwen en mijn nek gehad jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk voor die beesten, heb je die nagels wel eens gezien?
Ik vind konijnen sowieso nogal homo overkomen, dat zit maar beetje te staren en te snuffelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik had een homo konijn.. alles kan tegenwoordig
Woehahaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ow joh! Ja weet ik veel.. ik zie er altijd grijze mannetjes lopenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat is het Cavaleriemuseum, dat is met paardjes
nee, is een gewone sportvereniging.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Jullie kunnen nogal volleyballen!![]()
Maar Sudosa ken ik niet, is dat een volleybal studentenvereniging?
Konijnen zijn cool! De mijne was net een hond jonguh!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik vind konijnen sowieso nogal homo overkomen, dat zit maar beetje te staren en te snuffelen.
Stalin is ook net een hond! Hij kan apporterenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Konijnen zijn cool! De mijne was net een hond jonguh!
Dan moet ER dus nooit bij jou op bezoek komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien... een jongen die in 2 delen ligt... zonder darmen zeg maarquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef m.k het volgende:
(niet) vrolijke beelden over libië op dumpert![]()
zal het maar niet direct hier plaatsen
Whehe, leuk!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin is ook net een hond! Hij kan apporteren
Hijs doohoood!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ER dus nooit bij jou op bezoek komen.
ik heb persoonlijk geen moeite met dat soort beelden (ik ben al verpestquote:Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien... een jongen die in 2 delen ligt... zonder darmen zeg maar
Met echte piloten dan welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, check vanaf 2.40... waarom doen wij nooit zoiets.
Dan was het geen konijn maar een hond met hazelipquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook zoooo ontzettend verpest....quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk geen moeite met dat soort beelden (ik ben al verpest), maar vind het toch een beetje ver gaan om op dumpert te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |