Snap ik, geen mannen in blinkend metaalquote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
De laatste, ik zit toevallig net die trailer te bekijken, en een soort gelijke film heb ik eerder gezien met precies dezelfde man.. vond hem niet leuk..
Hahaha... nee hij was gewoon niet leukquote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Snap ik, geen mannen in blinkend metaal
Oeh oeh oeh Haaaaaiquote:
Oeh oeh will you take me out?quote:
Ik zit het op militaryphotos.net te volgen.. gaat erg interessant worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Royyy het volgende:
hm gaat echt flink los in Libië zo te zien... demonstranten hebben 'n tank en allerlei andere wapens van het leger gestolen, en hebben het leger aangevallen met een VBIEDFlink wat doden.
Je kan nooit genoeg DEF-ers hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Braamyo het volgende:
ik denk, laat ik deze topic ook nog eens komen versterken
En toch moeten er 10000 vertrekkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg DEF-ers hebben
8000 toch maar, waarvan 6000 burgers (weet ik veel)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En toch moeten er 10000 vertrekken
Ik vrees van niet..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
als we er dan eindelijk maar eens beter van worden.
Ik gok dat als ze NOG meer willen gaan bezuinigen hierna het echt de genade klap word.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Thaboel het volgende:
Hoeveel kunnen bezuiniging kan defensie de volgende ronde nog aan? NIKS
Maar, maar, maar Hillen had toch beloofd dat dit echt de laatste keer zou worden???quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik gok dat als ze NOG meer willen gaan bezuinigen hierna het echt de genade klap word.
Voor hem ja. Die gaat na deze term toch met pensioenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar, maar, maar Hillen had toch beloofd dat dit echt de laatste keer zou worden???
awesomequote:Op zondag 20 februari 2011 23:00 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig, ik was dus niet aan het guppen onderweg... Komeet rond 21:00
Lach er maar om, ik stond al bijna op de vluchtstrook liggend in de greppel met mijn handjes onder het lichaam te wachten op de flits ivm de flits knaltijd! Diep nadenkend hoe ik de tophoogte na een minuut ook alweer moest berekenen!quote:
Deze was meer geel.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef Clan het volgende:
Morgen zullen ze wel meer informatie hebben over de komeet, je kan meestal aan de kleur aflezen waar ze uit bestaan, ik meen hoe groener des te meer metalen.
Cool!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:00 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig, ik was dus niet aan het guppen onderweg... Komeet rond 21:00
En al je wensen zijn uitgekomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb ooit een vallende ster mogen bewonderen... dat wast
Ligt eraan wat voor auto, hoe duur, en leeftijdquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Heeft iemand nog een kennis die een auto wilt verkopen?
Ik weet niet meer wat ik toen wenstequote:
Marktplaats?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Geef is wat meer infoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
zat vandaag al op autoscout24 te kijken, zag wat, had ene gozer gebeld, maar hou toch ff een slag om de arm. Klonk me nl. iets te glad.
Wat wil je voor iets hebben dan? En vooral, wat mag het kosten?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
zat vandaag al op autoscout24 te kijken, zag wat, had ene gozer gebeld, maar hou toch ff een slag om de arm. Klonk me nl. iets te glad.
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijd.quote:
* Lotusss meldtquote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijdt.
Oke..quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijd.
BMW E30, goedkoop in aanschaf, rijden goed en degelijk. (heb er twee gehad, niet kapot te krijgen)quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijd.
Danke en trusten Maitjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke..
Sowieso marktplaats, en zal is voor je rondvragen.
Ik ben pitten! Truste deffers
Dat wil iedereenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Dan zoek je naar het zelfde als ik. Wil alleen ook dat de wegenbelasting/verzekering beetje laag is. En beetje zuinig als het kan.
Hoeveel kosten die wel niet dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
BMW E30, goedkoop in aanschaf, rijden goed en degelijk. (heb er twee gehad, niet kapot te krijgen)
Onzin, ik heb altijd als motto gehad (in de gulden tijd) ik koop geen auto duurder dan 1000 gulden, daarna werd het 1000 euro. En bijna alle auto's die ik gehad heb, heb ik probleemloos mee gereden, ja je moet niet te beroerd zijn om zelf wat dingen te doen. Ik heb thuis nog een Mazda 626 staan, heb ik 6 jaar geleden gekocht voor 750 euro, dat ding is laatst nog probleemloos door de APK gekomen en ik heb er nog geen bougie aan verwisseld.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wil iedereen
Nee zonder gekheid, een goede auto voor weinig is lastig te vinden.
Met een beetje zoeken heb je ze al voor 750 euro.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die wel niet dan?
Ach, dan past de auto iig goed in de wijkquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken heb je ze al voor 750 euro.
Niemand wil er in rijden omdat het Turkenbakken zijn, daar pluk jij de financiele vruchten van.
BMWquote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
BMW E30, goedkoop in aanschaf, rijden goed en degelijk. (heb er twee gehad, niet kapot te krijgen)
Achtergrond maakt mij geen flikker uit, al heeft er een dode in gelegenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken heb je ze al voor 750 euro.
Niemand wil er in rijden omdat het Turkenbakken zijn, daar pluk jij de financiele vruchten van.
nah, dat ziet er niet echt gezond meer uit. Zoek meer zoits: [url]http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsjtvgsbwcw1[/url. Al is een 1.6 motor nog wel aan de stevige kant.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Sunglasses het volgende:
[TK] Nissan Micra 1.2 automaat
Lekker goedkoop ook!
Hiero, ik zou er zo in wegrijden voor dat geld.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Achtergrond maakt mij geen flikker uit, al heeft er een dode in gelegen
Ik heb 2 E30's gehad, een 320i en een 316, ze rijden geweldig! Die 320 heb ik toen gekocht voor ik meen iets van 900 gulden, daar heb ik 6 jaar plezier van gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
BMW![]()
Heb er jaren gewerkt en dat blijft mn eerste en enige auto liefde
mooi bedragjequote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmm. mochten jullie iemand kennen die een auto wegdoet tot 15000 euro, laat het me maar ff weten.
15000? Wanneer kom je hem halen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmm. mochten jullie iemand kennen die een auto wegdoet tot 15000 euro, laat het me maar ff weten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb 2 E30's gehad, een 320i en een 316, ze rijden geweldig! Die 320 heb ik toen gekocht voor ik meen iets van 900 gulden, daar heb ik 6 jaar plezier van gehad.
Ik rij tegenwoordig trouwens wel in de grote Duitse concurrent, een Mercedes... maar wel een W123!
Ik zou net zeggen, ik kan apekooien onder de motorkap. Dan zie ik de gloedjehagelnieuwe Mercedes van mijn collega... Die moet zijn bumper demonteren om 1 of ander lampje te vervangen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef jankaas020 het volgende:
Ook een voordeel van die ouwe bakken, je kan er zelf nog een beetje aan sleutelen, bij mij zit alles achter plastic weggestopt en geautomatiseerder dan een hare majesteitsschip..
Beter een ster op de motorkap dan op de schouder!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik verder niets om autos geef, zou ik nooit en dan ook nooit in een Mercedes gaan rijden. Dat voelt gewoon als verraad
Liever een ster in mn ruit, dan op mn motorkap!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beter een ster op de motorkap dan op de schouder!!!
Liever een ster in je ruit dan een ruit in je ster!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit, dan op mn motorkap!
liever een ster in mijn ruit dan een uitgescheurde sterquote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit, dan op mn motorkap!
die dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Liever een ster in je ruit dan een ruit in je ster!
Binnenkort gaat mijn wagen eruit, ik heb er 10 jaar in gereden, een Citroen Xantia stationcar, maar ik lever die gewoonlijk in bij de garage, tenzij je een goede prijs er voorover hebtquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Gereageerdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef Sunglasses het volgende:
[TK] Seat Cordoba SX
Ziet er goed uit en nog wat te onderhandelen over de APK etc.
Als ik geld over heb...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik verder niets om autos geef, zou ik nooit en dan ook nooit in een Mercedes gaan rijden. Dat voelt gewoon als verraad
Dat was zo fijn aan die wagens vn vroeger, met de handleiding repareerde die wagens zelf, onderhoud etc van eigen hand, tegenwoordig moet je wel naar de garage gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef jankaas020 het volgende:
Ook een voordeel van die ouwe bakken, je kan er zelf nog een beetje aan sleutelen, bij mij zit alles achter plastic weggestopt en geautomatiseerder dan een hare majesteitsschip..
sterf.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wil ik tot hele grote ergernis van Lotusss en Cobra ff met jullie delen
Heb je die negatief schele ook weer....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
snel!!! een tegen aanvalquote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wou dat ik zo geweldig gitaar kon spelen!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Nee... ken het niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, jij moet deze ook nog wel kennen!!
Daar moet je toch een behoorlijk Jan Akkerman voor zijn!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo geweldig gitaar kon spelen!![]()
Ik zie wel dikke tetten, maar bekenden niet lolquote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef AchJa het volgende:
Erwin, ken je deze tent? (zit geen geluid meer bij die clip...) Ik zie toch een hoop bekenden...![]()
Stond die niet standaard op de Win95 CD?quote:
quote:
bazen nummerquote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef AchJa het volgende:
@ER, als je Weezer leuk vindt, vind je deze ook wel goed:
Dat heb ik met deze:quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
hahahaha idd
Maar bij dat ene nummer van Blooghoudgang moet ik op de een of andere manier denken aan Thaboel en mij (als halve Pinda's) die de boel prettig verstoren
Haha de pinda dans! Met een kleine mededeling wil erasmo niet gaan wildplassen!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
hahahaha idd
Maar bij dat ene nummer van Blooghoudgang moet ik op de een of andere manier denken aan Thaboel en mij (als halve Pinda's) die de boel prettig verstoren
Heerlijk nummerquote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze:
Zelfs de brandweer moest op de bruiloft van de collega komen...![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha de pinda dans! Met een kleine mededeling wil erasmo niet gaan wildplassen!
Ik oud???quote:
Dat vind ik wel zo'n kutnummer, maar ik vind die hele peper bende far overrated.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef hoogvlieger het volgende:
zo en nu allemaal lief slapen (nadat je dit gehoord heb uiteraard.)
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo'n kutnummer, maar ik vind die hele peper bende far overrated.
Ben nog geen enkel nummer van ze tegen gekomen waarvan ik zeg dat kan ik aanhoren. Hetzelfde geldt voor Prince.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
![]()
ze hebbe betere nummers, maar die intro is gewoon baas.
Idd! En dit zijn helemaal bazen!!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit nummer is modern gezegd echt "baas"
heheh ZZ-TOP ja, heerlijk!!quote:
FF proberen... Kneiterlam haal ik nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Ach al je echt kneiter lam bent moet je dit eens luisteren. Word men weer vrolijk van
resultaat van muziek+drugs
Dat nummer zocht ikquote:
lol whut?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik oud???![]()
Dit zijn de mannen die jou de grondbeginselen van Usenet nog kunnen bijbrengen na het verdwijnen van FTD en de andere 20 fora!
Gewoon een geweldig nummer, net zoals ik Boudewijn de Groot erg goed kan pruimen. Het pacifisme straalt er vanaf maar de muziek is gewoon goed!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Hippy muziek, maar toch een leuk nummer
Dit liedje draaiden we vaak in Bosniequote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon een geweldig nummer, net zoals ik Boudewijn de Groot erg goed kan pruimen. Het pacifisme straalt er vanaf maar de muziek is gewoon goed!
En nu? Zo actueel! Want we hebben garanties!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit liedje draaiden we vaak in Bosnie
oke ik ga al slapen vadersquote:
Garanties voor wat ze waard zijn ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
En nu? Zo actueel! Want we hebben garanties!!!!
De film is 300% beter.quote:
Via de hoofdingang is dan meestal toch snellerquote:Op maandag 21 februari 2011 07:24 schreef jankaas020 het volgende:
mogge..![]()
ik ben bang dat ik te laat ga komen.. de amsterdam weer te werk en de zeven ligt ook weer binnen.. zal dus weer druk zijn bij de zuidpoort..
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef AchJa het volgende:
@ER, als je Weezer leuk vindt, vind je deze ook wel goed:
Alleen jammer dat de Moormanbrug er nog uit ligt, en door de stad is het voor mij gelijk dubbel zolang rijden..quote:Op maandag 21 februari 2011 07:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Via de hoofdingang is dan meestal toch sneller
kom maar op...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mhua, gaat, mischien copy paste ik het nog wel eens van een andere forum waar ik het heb opgeschreven (o god).... maar voor nu ga ik slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Braamyo het volgende:
Fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk te weten wie je bedoelt, hij was vandaag bij ons aan boord, vermoed ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Z'n school begon weer. Hij heeft dr een weekje gezeten ofzo
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
True that..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was het maar fuck, dan had ik er nog wat aan xD
Wees welkom!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef Mores het volgende:
Zo, heb me opnieuw geregistreerd op FOK omdat ik toch vaak hier mee zat te lezen en zo kan ik mijn mening ook weer eens ventileren.
pvt assenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef gerco94 het volgende:
http://www.pvt-film.nl/
hier ben ik de vanaf woensdag weer te vinden![]()
4 dagen volleybal en feesten
op 3.48 ben ik nog ff te zien
Zag al een nieuwe in wie doet wat staan... Waar heb je bij gezeten?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef Mores het volgende:
Zo, heb me opnieuw geregistreerd op FOK omdat ik toch vaak hier mee zat te lezen en zo kan ik mijn mening ook weer eens ventileren.
odi? heb je wel eens met pvt meegedaan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
pvt assen![]()
ODI![]()
trouwens nog een oud teammaat van mij in die filmpje gezien.
Dank je, zat een half jaar geleden hier ergens ook, maar kreeg toen iets teveel negatieve reacties, dus heb toen niet meer ingelogd. Mijn vorige account kan ik niet meer gebruiken want die is nu door iemand anders in gebruik.quote:
quote:
Transport in Grave, waarna ik een half jaar in Bosnie beetje heb rondgereden op de viertonner. Ik was toen dienstplichtig en het geld en avontuur stond me wel aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zag al een nieuwe in wie doet wat staan... Waar heb je bij gezeten?
Misschien ken je Clan dan wel. De nestor hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Mores het volgende:
[..]
Transport in Grave, waarna ik een half jaar in Bosnie beetje heb rondgereden op de viertonner. Ik was toen dienstplichtig en het geld en avontuur stond me wel aan.
Die ken ik zeker, maar niet van Gravequote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien ken je Clan dan wel. De nestor hier.
quote:
Okee, heeft ook in Grave gezeten.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Die ken ik zeker, maar niet van Grave
Nee, zit bij vereninging en niet op een school ofso.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef gerco94 het volgende:
[..]
odi? heb je wel eens met pvt meegedaan?
Ja, triest ziet het er uit...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Lotusss het volgende:
Godver... iets met poep en ventilator in Libië![]()
![]()
Mensen worden neergeschoten, vanuit straaljagers neergeschoten en 2 hoge kolonels die straaljagers bestuurden hebben besloten naar Malta uit te wijken omdat ze die orders niet op wilden volgen.
Kudo's van die 2 kolonels, maar verder is het daar pure genocide
Odi ben ik ook geweest!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee, zit bij vereninging en niet op een school ofso.
Odi is een enorm grastoernooi in brabant. Komen ook veel buitenlandse team. Maar het is ook vooral heel veel feesten en nog meer zuipen. En ga natuurlijk ook voor het laatsten, dat zal er bij een toernooi als PVT niet in zitten gok ik?
Nog ergens live beelden?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Lotusss het volgende:
Godver... iets met poep en ventilator in Libië![]()
![]()
Mensen worden neergeschoten, vanuit straaljagers neergeschoten en 2 hoge kolonels die straaljagers bestuurden hebben besloten naar Malta uit te wijken omdat ze die orders niet op wilden volgen.
Kudo's van die 2 kolonels, maar verder is het daar pure genocide
de ex is 17 (zo goed als 18 op een week na ofzo) en de vriend is 20 bijna 21quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Thaboel het volgende:
Damn braamyo hoe oud zijn die menschen? Ik heb ook geen rijbewijs (me vriendin wel en heeft een auto) maar ik pak ook gewoon de trein, moet van 2 kanten komen he.
BBC World had zojuist live verslag van een burger in Tripoli, maar verder weinig beelden. Alle telefoonlijnen - incl satelliettelefoons - liggen eruit.quote:
K.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BBC World had zojuist live verslag van een burger in Tripoli, maar verder weinig beelden. Alle telefoonlijnen - incl satelliettelefoons - liggen eruit.
niet met volleybalquote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Odi ben ik ook geweest!![]()
Toen was ik nog best jong, maar dat waren mn eerste ervaringen met alcohol volgens mij..
Ook weleens in Budel geweest?
Wat een verhaalquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
de ex is 17 (zo goed als 18 op een week na ofzo) en de vriend is 20 bijna 21
Is dat een nieuwe serie od die film met Robin williams?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
Zet maar op de agenda: vrijdag a.s. 2230 uur op CC, "Goodmorning Vietnam"
Haha, ok, ik bedoelde met volleybal inderdaad. Waar speel je? Of volleybal je niet meer? En jij, Gerco?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
niet met volleybalwel met de baas.
De film.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe serie od die film met Robin williams?
Daar sluit ik me bij aan. Sowieso een rotsituatie om mee te maken lijkt me.. nog een keer meedoen aan TMO dan maar?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Je bent ook echt een beetje gek dat je er in mee bent gegaan. Niet meer doen, is niet goed voor je
.
Speelde bij Taurus. Ben nog wel lid maar speel zelf niet meer, sinds ik naar def ben gegaan. Laatste 1.5 jaar Nationaal Jeugd gespeeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Haha, ok, ik bedoelde met volleybal inderdaad. Waar speel je? Of volleybal je niet meer? En jij, Gerco?
haha, ongetwijfeld...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef EllaN het volgende:
Wat een verhaal. Je bent ook echt een beetje gek dat je er in mee bent gegaan. Niet meer doen, is niet goed voor je
.
ik had het ze lekker uitlaten zoeken. Maja ik heb ook nooit meer contact met exenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
de ex is 17 (zo goed als 18 op een week na ofzo) en de vriend is 20 bijna 21
Maf! Taurus ken ik wel ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Speelde bij Taurus. Ben nog wel lid maar speel zelf niet meer, sinds ik naar def ben gegaan. Laatste 1.5 jaar Nationaal Jeugd gespeeld.
Zal wel weer censuur zijn van het prachtige bewind van Khadaffi, die gooien natuurlijk de hele boel plat, begrijp trouwens niet dat ze dat in Egypte niet konden beteugelen. Kijk in China heb je maar drie lijntjes naar buiten en binnen, dat controleer je natuurlijk erg snel.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BBC World had zojuist live verslag van een burger in Tripoli, maar verder weinig beelden. Alle telefoonlijnen - incl satelliettelefoons - liggen eruit.
Ja, dat is heel mooi, maar dat mag nooit niet over je eigen grenzen heen gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha, ongetwijfeld...
Derhalve, heeft een goeie maar van me nu voor het eerst in 20 jaar een vriendin. En, in alle eerlijkheid, hoezeer ik mijn ex nu ook mag missen (wat relatief gezien aan mijn vorige relatie wel meevalt).
Is het niet belangrijk om jezelf zo nu en dan aan de kant te zetten ter behoeven van het geluk van je vrienden?
Maar andersom hoeft dat niet, ofzo? Ik had dat echt nooit gedaan, laat ze het zelf uitzoeken, je bent toch volwassen, dan gedraag je je toch ook zo?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha, ongetwijfeld...
Derhalve, heeft een goeie maar van me nu voor het eerst in 20 jaar een vriendin. En, in alle eerlijkheid, hoezeer ik mijn ex nu ook mag missen (wat relatief gezien aan mijn vorige relatie wel meevalt).
Is het niet belangrijk om jezelf zo nu en dan aan de kant te zetten ter behoeven van het geluk van je vrienden?
Of gewoon een tegen een single vrouw aan lopenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef Sunglasses het volgende:
Daar sluit ik me bij aan. Sowieso een rotsituatie om mee te maken lijkt me.. nog een keer meedoen aan TMO dan maar?
Welkom trouwens... heb je nog niet eerder gezien in de SCquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Die is wel lachuh, lang niet meer gezien.
Idd..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Welkom trouwens... heb je nog niet eerder gezien in de SC
Ach, waarschijnlijk hebben ze maat en ex niet door dat het hem steekt..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef Mores het volgende:
[..]
Maar andersom hoeft dat niet, ofzo? Ik had dat echt nooit gedaan, laat ze het zelf uitzoeken, je bent toch volwassen, dan gedraag je je toch ook zo?
nee Nationaal Jeugd Competitie. Hoogste niveau voor jeugdteams in NL.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Maf! Taurus ken ik wel ja!
Nationaal Jeugd is Jong Oranje dan?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd..
Wies je vader?! En wies je moeder?
Stalin was gisteren flink van het padje af hoor... hij heeft flink naar de deur zitten staren en zielig zitten kijkenquote:
Nee, heb vooral mee gelurkt, dus ik was er wel, maar niet actiefquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Welkom trouwens... heb je nog niet eerder gezien in de SC
oke dat is al de 3e post over die katquote:
Dat wil ik ondertussen ook wel wetenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke dat is al de 3e post over die katwtf heb jij met dat arme beestje gedaan?
Mijn moeder is de ' koningin van de keuken' en mijn vader is gewoon een ' ouwe' ventquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd..
Wies je vader?! En wies je moeder?
Stalin is verliefd op Cobra!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke dat is al de 3e post over die katwtf heb jij met dat arme beestje gedaan?
Hahaha.. oke dan! Zeker in Amersfoort of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Mijn moeder is de ' koningin van de keuken' en mijn vader is gewoon een ' ouwe' vent, die ik trouwens morgen weer beiden zie, gaan we het artilleriemuseum onveilig maken.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef m.k het volgende:
katten kunnen zich heel snel aan mensen hechten
Dat wilde Stalin welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan was die toch wel met Cobra mee terug gegaan??
De trut!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk hebben ze maat en ex niet door dat het hem steekt..
Ik heb het ook wel gedaan, hoteldebotel verliefd met een meisje achter in een auto van een maat naar huis laten rijden, terwijl die maat een paar weken daarvoor nog met haar aan het skarrelen was.![]()
Hij heeft me trouwens nog wel terug gepakt, met hetzelfde mokkel, een maand later ofzo.. De hoer.
Mijn natuurlijke charme is onweerstaanbaar.quote:
dat effect heb ik ook nog wel eens op katten/hondenquote:
Vooral voor homo-katers blijkbaarquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn natuurlijke charme is onweerstaanbaar.
Of niet natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef m.k het volgende:
Ken ik helemaal niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
nee Nationaal Jeugd Competitie. Hoogste niveau voor jeugdteams in NL.
Waarom ligt ie dan steeds op jouw tieten?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vooral voor homo-katers blijkbaar
De bult? Nee dat is 't harde, bij Epe in de buurt, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha.. oke dan! Zeker in Amersfoort of niet?
Nee, bij Prins bernhardkazerne heb je ook een museumquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Mores het volgende:
[..]
De bult? Nee dat is 't harde, bij Epe in de buurt, of bedoelde je dat niet?
Jullie kunnen nogal volleyballen!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef gerco94 het volgende:
@sunglasses en hoogvlieger
ik zit op sudosa
2 jaar geleden 2e van nederland geworden!
Hoogvlieger, ken jij een robbert?
Zelfs homo's vinden tieten lekker zacht om op te liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom ligt ie dan steeds op jouw tieten?
Blijkbaar... Stalin is altijd wel heel vriendelijk met bezoekende mannelijke vriendenquote:
Dat is ook niet zo moeilijk voor die beesten, heb je die nagels wel eens gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef m.k het volgende:
Dat is het Cavaleriemuseum, dat is met paardjesquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, bij Prins bernhardkazerne heb je ook een museum
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk voor die beesten, heb je die nagels wel eens gezien?
heb er genoeg langs mijn klauwen en mijn nek gehad jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk voor die beesten, heb je die nagels wel eens gezien?
Ik vind konijnen sowieso nogal homo overkomen, dat zit maar beetje te staren en te snuffelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik had een homo konijn.. alles kan tegenwoordig
Woehahaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ow joh! Ja weet ik veel.. ik zie er altijd grijze mannetjes lopenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat is het Cavaleriemuseum, dat is met paardjes
nee, is een gewone sportvereniging.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Jullie kunnen nogal volleyballen!![]()
Maar Sudosa ken ik niet, is dat een volleybal studentenvereniging?
Konijnen zijn cool! De mijne was net een hond jonguh!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik vind konijnen sowieso nogal homo overkomen, dat zit maar beetje te staren en te snuffelen.
Stalin is ook net een hond! Hij kan apporterenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Konijnen zijn cool! De mijne was net een hond jonguh!
Dan moet ER dus nooit bij jou op bezoek komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien... een jongen die in 2 delen ligt... zonder darmen zeg maarquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef m.k het volgende:
(niet) vrolijke beelden over libië op dumpert![]()
zal het maar niet direct hier plaatsen
Whehe, leuk!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin is ook net een hond! Hij kan apporteren
Hijs doohoood!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ER dus nooit bij jou op bezoek komen.
ik heb persoonlijk geen moeite met dat soort beelden (ik ben al verpestquote:Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien... een jongen die in 2 delen ligt... zonder darmen zeg maar
Met echte piloten dan welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, check vanaf 2.40... waarom doen wij nooit zoiets.
Dan was het geen konijn maar een hond met hazelipquote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook zoooo ontzettend verpest....quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk geen moeite met dat soort beelden (ik ben al verpest), maar vind het toch een beetje ver gaan om op dumpert te zetten
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan was het geen konijn maar een hond met hazelip
Als je zo'n beelden op YT zet krijg je een accountwaarschuwing, op Liveleak en dumpert kan je dat nog wel flikkenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk geen moeite met dat soort beelden (ik ben al verpest), maar vind het toch een beetje ver gaan om op dumpert te zetten
Hihi geeft niet hoor.. hij is alweer een aantal jaartjes dood. Maar het was gewoon het coolste beest dat ik ooit (na mijn hond dan) heb gehad. Hij's 9 geworden, dus niets te klagenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
Oh fuck, ik las heb ipv had, sorry Maitje.
Een hazewindhond!?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan was het geen konijn maar een hond met hazelip
Dat heb ik hier dus weer niet.... Zit nu naar Al-Yazeera met spaghetti letters te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
"eindelijk" berichtgeving over Libie op CNN.
In Rambo III schiet JohnRambo toch ook met een stinger op een helikopter, of ben ik nu in de war met Charlie's war?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had al eens beelden gezien van stinger testen op een Huey, maar deze kende ik nog niet.
Ik schaam me kapot. Ik denk dat ik maar ga afsluiten om onder de wol na te denken over mijn zonden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hihi geeft niet hoor.. hij is alweer een aantal jaartjes dood. Maar het was gewoon het coolste beest dat ik ooit (na mijn hond dan) heb gehad. Hij's 9 geworden, dus niets te klagen
tja das ook een manier van denken, maar no offence. met die instelling ga ik jou nooit overtuigen van mijn standpunt, dus ga ik er verder niet op in.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef Mores het volgende:
Maar andersom hoeft dat niet, ofzo? Ik had dat echt nooit gedaan, laat ze het zelf uitzoeken, je bent toch volwassen, dan gedraag je je toch ook zo?
Nee.. ik hoef geen konijn meer... niemand kan "bugs" vervangenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Thaboel het volgende:
@maitje ik heb hier nog een iets te geil konijntje aka the Uggkiller voor je in de aanbieding
Volgens mij wel, schiet hij op zo'n met karton en piepschuim uitgebouwde Puma die voor een Hind moet doorgaan...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Mores het volgende:
[..]
In Rambo III schiet JohnRambo toch ook met een stinger op een helikopter, of ben ik nu in de war met Charlie's war?
Ik bedoelde, hun zijn volwassenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tja das ook een manier van denken, maar no offence. met die instelling ga ik jou nooit overtuigen van mijn standpunt, dus ga ik er verder niet op in.
Ik ga die film eens opzoeken op internet, even kijken hoe dat ding eruit zag, terwijl ze toen toch live opnamen hadden kunnen maken in AfgaanIstan, hadden ze ook nog een bijdrage kunnen leverenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij wel, schiet hij op zo'n met karton en piepschuim uitgebouwde Puma die voor een Hind moet doorgaan...
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ga die film eens opzoeken op internet, even kijken hoe dat ding eruit zag, terwijl ze toen toch live opnamen hadden kunnen maken in AfgaanIstan, hadden ze ook nog een bijdrage kunnen leveren
Middenaanvaller. Uiteindelijk wel funest voor mn knie geweest.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ken ik helemaal niet.
Heb wel jarenlang volleybalschool gedaan (selectieteams van de Nevobo). Uiteindelijk tot en met meisjes A selectie, en toen werd het me allemaal veel te serieus..
Maar ben al wel wat jaren gestopt dus weet niet hoe dat het systeem er nu uitziet. Laatste vraag: welke positie?
dacht dat PVT altijd meer zo'n christelijk gebeuren was?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef gerco94 het volgende:
[..]
nee, is een gewone sportvereniging.
pvt is een een toernooi voor middelbare scholen. en studentenverenigingen van heel het land.
Ik ben mid btw
oooeeeeehhhhhquote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is dat nou een doodsverwensing aan het adres van Lightning?
Ik ben ook mid geweest. Toevallig!quote:[img]ht[sub][/sub]tp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
dacht dat PVT altijd meer zo'n christelijk gebeuren was?
Ik heb niks gezien.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is dat nou een doodsverwensing aan het adres van Lightning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |