quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Braamyo het volgende:
Fuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk te weten wie je bedoelt, hij was vandaag bij ons aan boord, vermoed ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Z'n school begon weer. Hij heeft dr een weekje gezeten ofzo
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
True that..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was het maar fuck, dan had ik er nog wat aan xD
Wees welkom!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef Mores het volgende:
Zo, heb me opnieuw geregistreerd op FOK omdat ik toch vaak hier mee zat te lezen en zo kan ik mijn mening ook weer eens ventileren.
pvt assenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef gerco94 het volgende:
http://www.pvt-film.nl/
hier ben ik de vanaf woensdag weer te vinden![]()
4 dagen volleybal en feesten
op 3.48 ben ik nog ff te zien
Zag al een nieuwe in wie doet wat staan... Waar heb je bij gezeten?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef Mores het volgende:
Zo, heb me opnieuw geregistreerd op FOK omdat ik toch vaak hier mee zat te lezen en zo kan ik mijn mening ook weer eens ventileren.
odi? heb je wel eens met pvt meegedaan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
pvt assen![]()
ODI![]()
trouwens nog een oud teammaat van mij in die filmpje gezien.
Dank je, zat een half jaar geleden hier ergens ook, maar kreeg toen iets teveel negatieve reacties, dus heb toen niet meer ingelogd. Mijn vorige account kan ik niet meer gebruiken want die is nu door iemand anders in gebruik.quote:
quote:
Transport in Grave, waarna ik een half jaar in Bosnie beetje heb rondgereden op de viertonner. Ik was toen dienstplichtig en het geld en avontuur stond me wel aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zag al een nieuwe in wie doet wat staan... Waar heb je bij gezeten?
Misschien ken je Clan dan wel. De nestor hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Mores het volgende:
[..]
Transport in Grave, waarna ik een half jaar in Bosnie beetje heb rondgereden op de viertonner. Ik was toen dienstplichtig en het geld en avontuur stond me wel aan.
Die ken ik zeker, maar niet van Gravequote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien ken je Clan dan wel. De nestor hier.
quote:
Okee, heeft ook in Grave gezeten.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Mores het volgende:
[..]
Die ken ik zeker, maar niet van Grave
Nee, zit bij vereninging en niet op een school ofso.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef gerco94 het volgende:
[..]
odi? heb je wel eens met pvt meegedaan?
Ja, triest ziet het er uit...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Lotusss het volgende:
Godver... iets met poep en ventilator in Libië![]()
![]()
Mensen worden neergeschoten, vanuit straaljagers neergeschoten en 2 hoge kolonels die straaljagers bestuurden hebben besloten naar Malta uit te wijken omdat ze die orders niet op wilden volgen.
Kudo's van die 2 kolonels, maar verder is het daar pure genocide
Odi ben ik ook geweest!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee, zit bij vereninging en niet op een school ofso.
Odi is een enorm grastoernooi in brabant. Komen ook veel buitenlandse team. Maar het is ook vooral heel veel feesten en nog meer zuipen. En ga natuurlijk ook voor het laatsten, dat zal er bij een toernooi als PVT niet in zitten gok ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |