Snap ik, geen mannen in blinkend metaalquote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
De laatste, ik zit toevallig net die trailer te bekijken, en een soort gelijke film heb ik eerder gezien met precies dezelfde man.. vond hem niet leuk..
Hahaha... nee hij was gewoon niet leukquote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Snap ik, geen mannen in blinkend metaal
Oeh oeh oeh Haaaaaiquote:
Oeh oeh will you take me out?quote:
Ik zit het op militaryphotos.net te volgen.. gaat erg interessant worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Royyy het volgende:
hm gaat echt flink los in Libië zo te zien... demonstranten hebben 'n tank en allerlei andere wapens van het leger gestolen, en hebben het leger aangevallen met een VBIEDFlink wat doden.
Je kan nooit genoeg DEF-ers hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Braamyo het volgende:
ik denk, laat ik deze topic ook nog eens komen versterken
En toch moeten er 10000 vertrekkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg DEF-ers hebben
8000 toch maar, waarvan 6000 burgers (weet ik veel)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En toch moeten er 10000 vertrekken
Ik vrees van niet..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
als we er dan eindelijk maar eens beter van worden.
Ik gok dat als ze NOG meer willen gaan bezuinigen hierna het echt de genade klap word.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Thaboel het volgende:
Hoeveel kunnen bezuiniging kan defensie de volgende ronde nog aan? NIKS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |