BMW E30, goedkoop in aanschaf, rijden goed en degelijk. (heb er twee gehad, niet kapot te krijgen)quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijd.
Danke en trusten Maitjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke..
Sowieso marktplaats, en zal is voor je rondvragen.
Ik ben pitten! Truste deffers
Dat wil iedereenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Dan zoek je naar het zelfde als ik. Wil alleen ook dat de wegenbelasting/verzekering beetje laag is. En beetje zuinig als het kan.
Hoeveel kosten die wel niet dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
BMW E30, goedkoop in aanschaf, rijden goed en degelijk. (heb er twee gehad, niet kapot te krijgen)
Onzin, ik heb altijd als motto gehad (in de gulden tijd) ik koop geen auto duurder dan 1000 gulden, daarna werd het 1000 euro. En bijna alle auto's die ik gehad heb, heb ik probleemloos mee gereden, ja je moet niet te beroerd zijn om zelf wat dingen te doen. Ik heb thuis nog een Mazda 626 staan, heb ik 6 jaar geleden gekocht voor 750 euro, dat ding is laatst nog probleemloos door de APK gekomen en ik heb er nog geen bougie aan verwisseld.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wil iedereen
Nee zonder gekheid, een goede auto voor weinig is lastig te vinden.
Met een beetje zoeken heb je ze al voor 750 euro.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die wel niet dan?
Ach, dan past de auto iig goed in de wijkquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken heb je ze al voor 750 euro.
Niemand wil er in rijden omdat het Turkenbakken zijn, daar pluk jij de financiele vruchten van.
BMWquote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
BMW E30, goedkoop in aanschaf, rijden goed en degelijk. (heb er twee gehad, niet kapot te krijgen)
Achtergrond maakt mij geen flikker uit, al heeft er een dode in gelegenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken heb je ze al voor 750 euro.
Niemand wil er in rijden omdat het Turkenbakken zijn, daar pluk jij de financiele vruchten van.
nah, dat ziet er niet echt gezond meer uit. Zoek meer zoits: [url]http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsjtvgsbwcw1[/url. Al is een 1.6 motor nog wel aan de stevige kant.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Sunglasses het volgende:
[TK] Nissan Micra 1.2 automaat
Lekker goedkoop ook!
Hiero, ik zou er zo in wegrijden voor dat geld.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Achtergrond maakt mij geen flikker uit, al heeft er een dode in gelegen
Ik heb 2 E30's gehad, een 320i en een 316, ze rijden geweldig! Die 320 heb ik toen gekocht voor ik meen iets van 900 gulden, daar heb ik 6 jaar plezier van gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
BMW![]()
Heb er jaren gewerkt en dat blijft mn eerste en enige auto liefde
mooi bedragjequote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmm. mochten jullie iemand kennen die een auto wegdoet tot 15000 euro, laat het me maar ff weten.
15000? Wanneer kom je hem halen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmmm. mochten jullie iemand kennen die een auto wegdoet tot 15000 euro, laat het me maar ff weten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb 2 E30's gehad, een 320i en een 316, ze rijden geweldig! Die 320 heb ik toen gekocht voor ik meen iets van 900 gulden, daar heb ik 6 jaar plezier van gehad.
Ik rij tegenwoordig trouwens wel in de grote Duitse concurrent, een Mercedes... maar wel een W123!
Ik zou net zeggen, ik kan apekooien onder de motorkap. Dan zie ik de gloedjehagelnieuwe Mercedes van mijn collega... Die moet zijn bumper demonteren om 1 of ander lampje te vervangen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef jankaas020 het volgende:
Ook een voordeel van die ouwe bakken, je kan er zelf nog een beetje aan sleutelen, bij mij zit alles achter plastic weggestopt en geautomatiseerder dan een hare majesteitsschip..
Beter een ster op de motorkap dan op de schouder!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik verder niets om autos geef, zou ik nooit en dan ook nooit in een Mercedes gaan rijden. Dat voelt gewoon als verraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |