Dat vind ik wel zo'n kutnummer, maar ik vind die hele peper bende far overrated.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef hoogvlieger het volgende:
zo en nu allemaal lief slapen (nadat je dit gehoord heb uiteraard.)
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo'n kutnummer, maar ik vind die hele peper bende far overrated.
Ben nog geen enkel nummer van ze tegen gekomen waarvan ik zeg dat kan ik aanhoren. Hetzelfde geldt voor Prince.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
![]()
ze hebbe betere nummers, maar die intro is gewoon baas.
Idd! En dit zijn helemaal bazen!!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit nummer is modern gezegd echt "baas"
heheh ZZ-TOP ja, heerlijk!!quote:
FF proberen... Kneiterlam haal ik nog niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Ach al je echt kneiter lam bent moet je dit eens luisteren. Word men weer vrolijk van
resultaat van muziek+drugs
Dat nummer zocht ikquote:
lol whut?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik oud???![]()
Dit zijn de mannen die jou de grondbeginselen van Usenet nog kunnen bijbrengen na het verdwijnen van FTD en de andere 20 fora!
Gewoon een geweldig nummer, net zoals ik Boudewijn de Groot erg goed kan pruimen. Het pacifisme straalt er vanaf maar de muziek is gewoon goed!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Hippy muziek, maar toch een leuk nummer
Dit liedje draaiden we vaak in Bosniequote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon een geweldig nummer, net zoals ik Boudewijn de Groot erg goed kan pruimen. Het pacifisme straalt er vanaf maar de muziek is gewoon goed!
En nu? Zo actueel! Want we hebben garanties!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit liedje draaiden we vaak in Bosnie
oke ik ga al slapen vadersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |