Maar, maar, maar Hillen had toch beloofd dat dit echt de laatste keer zou worden???quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik gok dat als ze NOG meer willen gaan bezuinigen hierna het echt de genade klap word.
Voor hem ja. Die gaat na deze term toch met pensioenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar, maar, maar Hillen had toch beloofd dat dit echt de laatste keer zou worden???
awesomequote:Op zondag 20 februari 2011 23:00 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig, ik was dus niet aan het guppen onderweg... Komeet rond 21:00
Lach er maar om, ik stond al bijna op de vluchtstrook liggend in de greppel met mijn handjes onder het lichaam te wachten op de flits ivm de flits knaltijd! Diep nadenkend hoe ik de tophoogte na een minuut ook alweer moest berekenen!quote:
Deze was meer geel.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef Clan het volgende:
Morgen zullen ze wel meer informatie hebben over de komeet, je kan meestal aan de kleur aflezen waar ze uit bestaan, ik meen hoe groener des te meer metalen.
Cool!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:00 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig, ik was dus niet aan het guppen onderweg... Komeet rond 21:00
En al je wensen zijn uitgekomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb ooit een vallende ster mogen bewonderen... dat wast
Ligt eraan wat voor auto, hoe duur, en leeftijdquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Heeft iemand nog een kennis die een auto wilt verkopen?
Ik weet niet meer wat ik toen wenstequote:
Marktplaats?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Heeft iemand nog een kennis die een auto wilt verkopen?
Geef is wat meer infoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
zat vandaag al op autoscout24 te kijken, zag wat, had ene gozer gebeld, maar hou toch ff een slag om de arm. Klonk me nl. iets te glad.
Wat wil je voor iets hebben dan? En vooral, wat mag het kosten?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
zat vandaag al op autoscout24 te kijken, zag wat, had ene gozer gebeld, maar hou toch ff een slag om de arm. Klonk me nl. iets te glad.
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijd.quote:
* Lotusss meldtquote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijdt.
Oke..quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een auto tot 1500 euro. Motorisch en mechanisch in goede staat. Hoeft geen luxe te zijn, krasjes of kleine deukjes ook geen probleem. Als het maar goed rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |