quote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan was het geen konijn maar een hond met hazelip
Als je zo'n beelden op YT zet krijg je een accountwaarschuwing, op Liveleak en dumpert kan je dat nog wel flikkenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk geen moeite met dat soort beelden (ik ben al verpest), maar vind het toch een beetje ver gaan om op dumpert te zetten
Hihi geeft niet hoor.. hij is alweer een aantal jaartjes dood. Maar het was gewoon het coolste beest dat ik ooit (na mijn hond dan) heb gehad. Hij's 9 geworden, dus niets te klagenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
Oh fuck, ik las heb ipv had, sorry Maitje.
Een hazewindhond!?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan was het geen konijn maar een hond met hazelip
Dat heb ik hier dus weer niet.... Zit nu naar Al-Yazeera met spaghetti letters te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
"eindelijk" berichtgeving over Libie op CNN.
In Rambo III schiet JohnRambo toch ook met een stinger op een helikopter, of ben ik nu in de war met Charlie's war?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had al eens beelden gezien van stinger testen op een Huey, maar deze kende ik nog niet.
Ik schaam me kapot. Ik denk dat ik maar ga afsluiten om onder de wol na te denken over mijn zonden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hihi geeft niet hoor.. hij is alweer een aantal jaartjes dood. Maar het was gewoon het coolste beest dat ik ooit (na mijn hond dan) heb gehad. Hij's 9 geworden, dus niets te klagen
tja das ook een manier van denken, maar no offence. met die instelling ga ik jou nooit overtuigen van mijn standpunt, dus ga ik er verder niet op in.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef Mores het volgende:
Maar andersom hoeft dat niet, ofzo? Ik had dat echt nooit gedaan, laat ze het zelf uitzoeken, je bent toch volwassen, dan gedraag je je toch ook zo?
Nee.. ik hoef geen konijn meer... niemand kan "bugs" vervangenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Thaboel het volgende:
@maitje ik heb hier nog een iets te geil konijntje aka the Uggkiller voor je in de aanbieding
Volgens mij wel, schiet hij op zo'n met karton en piepschuim uitgebouwde Puma die voor een Hind moet doorgaan...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Mores het volgende:
[..]
In Rambo III schiet JohnRambo toch ook met een stinger op een helikopter, of ben ik nu in de war met Charlie's war?
Ik bedoelde, hun zijn volwassenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tja das ook een manier van denken, maar no offence. met die instelling ga ik jou nooit overtuigen van mijn standpunt, dus ga ik er verder niet op in.
Ik ga die film eens opzoeken op internet, even kijken hoe dat ding eruit zag, terwijl ze toen toch live opnamen hadden kunnen maken in AfgaanIstan, hadden ze ook nog een bijdrage kunnen leverenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij wel, schiet hij op zo'n met karton en piepschuim uitgebouwde Puma die voor een Hind moet doorgaan...
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ga die film eens opzoeken op internet, even kijken hoe dat ding eruit zag, terwijl ze toen toch live opnamen hadden kunnen maken in AfgaanIstan, hadden ze ook nog een bijdrage kunnen leveren
Middenaanvaller. Uiteindelijk wel funest voor mn knie geweest.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ken ik helemaal niet.
Heb wel jarenlang volleybalschool gedaan (selectieteams van de Nevobo). Uiteindelijk tot en met meisjes A selectie, en toen werd het me allemaal veel te serieus..
Maar ben al wel wat jaren gestopt dus weet niet hoe dat het systeem er nu uitziet. Laatste vraag: welke positie?
dacht dat PVT altijd meer zo'n christelijk gebeuren was?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef gerco94 het volgende:
[..]
nee, is een gewone sportvereniging.
pvt is een een toernooi voor middelbare scholen. en studentenverenigingen van heel het land.
Ik ben mid btw
oooeeeeehhhhhquote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is dat nou een doodsverwensing aan het adres van Lightning?
Ik ben ook mid geweest. Toevallig!quote:[img]ht[sub][/sub]tp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
dacht dat PVT altijd meer zo'n christelijk gebeuren was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |