quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd..
Wies je vader?! En wies je moeder?
Stalin was gisteren flink van het padje af hoor... hij heeft flink naar de deur zitten staren en zielig zitten kijkenquote:
Nee, heb vooral mee gelurkt, dus ik was er wel, maar niet actiefquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Welkom trouwens... heb je nog niet eerder gezien in de SC
oke dat is al de 3e post over die katquote:
Dat wil ik ondertussen ook wel wetenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke dat is al de 3e post over die katwtf heb jij met dat arme beestje gedaan?
Mijn moeder is de ' koningin van de keuken' en mijn vader is gewoon een ' ouwe' ventquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd..
Wies je vader?! En wies je moeder?
Stalin is verliefd op Cobra!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke dat is al de 3e post over die katwtf heb jij met dat arme beestje gedaan?
Hahaha.. oke dan! Zeker in Amersfoort of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Mijn moeder is de ' koningin van de keuken' en mijn vader is gewoon een ' ouwe' vent, die ik trouwens morgen weer beiden zie, gaan we het artilleriemuseum onveilig maken.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef m.k het volgende:
katten kunnen zich heel snel aan mensen hechten
Dat wilde Stalin welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan was die toch wel met Cobra mee terug gegaan??
De trut!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk hebben ze maat en ex niet door dat het hem steekt..
Ik heb het ook wel gedaan, hoteldebotel verliefd met een meisje achter in een auto van een maat naar huis laten rijden, terwijl die maat een paar weken daarvoor nog met haar aan het skarrelen was.![]()
Hij heeft me trouwens nog wel terug gepakt, met hetzelfde mokkel, een maand later ofzo.. De hoer.
Mijn natuurlijke charme is onweerstaanbaar.quote:
dat effect heb ik ook nog wel eens op katten/hondenquote:
Vooral voor homo-katers blijkbaarquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn natuurlijke charme is onweerstaanbaar.
Of niet natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef m.k het volgende:
katten kunnen zich heel snel aan mensen hechten
Ken ik helemaal niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
nee Nationaal Jeugd Competitie. Hoogste niveau voor jeugdteams in NL.
Waarom ligt ie dan steeds op jouw tieten?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vooral voor homo-katers blijkbaar
De bult? Nee dat is 't harde, bij Epe in de buurt, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha.. oke dan! Zeker in Amersfoort of niet?
Nee, bij Prins bernhardkazerne heb je ook een museumquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Mores het volgende:
[..]
De bult? Nee dat is 't harde, bij Epe in de buurt, of bedoelde je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |