Liever een ster in mn ruit, dan op mn motorkap!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beter een ster op de motorkap dan op de schouder!!!
Liever een ster in je ruit dan een ruit in je ster!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit, dan op mn motorkap!
liever een ster in mijn ruit dan een uitgescheurde sterquote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit, dan op mn motorkap!
die dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Liever een ster in je ruit dan een ruit in je ster!
Binnenkort gaat mijn wagen eruit, ik heb er 10 jaar in gereden, een Citroen Xantia stationcar, maar ik lever die gewoonlijk in bij de garage, tenzij je een goede prijs er voorover hebtquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Heeft iemand nog een kennis die een auto wilt verkopen?
Gereageerdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef Sunglasses het volgende:
[TK] Seat Cordoba SX
Ziet er goed uit en nog wat te onderhandelen over de APK etc.
Als ik geld over heb...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik verder niets om autos geef, zou ik nooit en dan ook nooit in een Mercedes gaan rijden. Dat voelt gewoon als verraad
Dat was zo fijn aan die wagens vn vroeger, met de handleiding repareerde die wagens zelf, onderhoud etc van eigen hand, tegenwoordig moet je wel naar de garage gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef jankaas020 het volgende:
Ook een voordeel van die ouwe bakken, je kan er zelf nog een beetje aan sleutelen, bij mij zit alles achter plastic weggestopt en geautomatiseerder dan een hare majesteitsschip..
sterf.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze wil ik tot hele grote ergernis van Lotusss en Cobra ff met jullie delen
Heb je die negatief schele ook weer....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
snel!!! een tegen aanvalquote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wou dat ik zo geweldig gitaar kon spelen!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Nee... ken het niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, jij moet deze ook nog wel kennen!!
Daar moet je toch een behoorlijk Jan Akkerman voor zijn!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo geweldig gitaar kon spelen!![]()
Ik zie wel dikke tetten, maar bekenden niet lolquote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef AchJa het volgende:
Erwin, ken je deze tent? (zit geen geluid meer bij die clip...) Ik zie toch een hoop bekenden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |