en je bent niet eens op werkquote:
mwah just a flesh woundquote:
I've had worse!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef m.k het volgende:
[..]
en je bent niet eens op werk![]()
[..]
mwah just a flesh wound
Waarom moet ik gelijk aan modern warfare2 denken?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef m.k het volgende:
[..]
en je bent niet eens op werk![]()
[..]
mwah just a flesh wound
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom moet ik gelijk aan modern warfare2 denken?
Lol whut?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zijn precies de wonden waarmee je als militair geneeskundige te maken krijgt, ik heb het zelf in Bosnië vaak gezien, maar daarom krijg je als Hospik ook een enorm 'geestelijk' zware opleiding;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een filmpje van Fojnica ( Bosnië ) waar de Nederlanders een weeshuis bheerden, dat had in de frontlinie gelegen en de verzorgers waren weggevlucht, waarna wij de bevoorrading op ons namen, maar dat was op vrijwillge basis.
Als je niet tegen peuters met afgeslagen benen kan, of beelden ala Joden in concentratiekampen zou ik het niet kijken.
Holy grailquote:
Geniale serie.quote:
Al die series van dat schrijverskoppel zijn mooi, de laatste was Alo Alo en You rang M'Lord, daarna nooit meer een serie van hun hand gezien, maar die gouwe ouwe heb ik bijna allemaal op dvd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |