Ik heb het ook gemeld, maar dan ligt probleem op dit moment bij lightquote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef Braamyo het volgende:
Wat opvallender is, is dat in Def slowchat er echt Slow gechat word. En er toch echt niemand terug leest. Want het nieuws ''er hebben 2 vliegers geweigerd en zijn naar een buurland vertrokken'' word nu al door 3 of 4 personen afzonderlijk gemeld.
No offence van jou hoor maitje, maar, ik vond het gewoon enorm opvallend
Toe, doe eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet,zal maar niet vertellen wanneer de laatste keer was dat ik vocht
True, ik kijk maximaal 1 of 2 pagina's terug als ik "binnenkom", tenzij er een echt gesprek aan de gang is.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef Braamyo het volgende:
Wat opvallender is, is dat in Def slowchat er echt Slow gechat word. En er toch echt niemand terug leest. Want het nieuws ''er hebben 2 vliegers geweigerd en zijn naar een buurland vertrokken'' word nu al door 3 of 4 personen afzonderlijk gemeld.
No offence van jou hoor maitje, maar, ik vond het gewoon enorm opvallend
Laatste nieuws is dat het luchtruim in Libië is gesloten... Oostenrijkse vliegtuig wat nu op Malta staat, mag er niet in.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of het morgen de KLu lukt om Nederlanders uit Libie te evacueren. Anders bied ik me wel aan om onder de radar te gaan
Dat van die 2 gedeserteerde vliegers wist ik volgens mij vannochtend alquote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemeld, maar dan ligt probleem op dit moment bij light. Nouja probleem kun je het niet noemen
.
Maar ik wilde weten of iemand enig idee had wat zij dan onder "luchtaanvallen" verstaan.
Groep 8!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Oke, dat dacht ik al.. maarja, je weet het maar nooit in het midden oostenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat van die 2 gedeserteerde vliegers wist ik volgens mij vannochtend al
En onder luchtaanvallen versta ik in deze context gewoon wat strafe runs, want het lijkt me sterk dat ze bommen gaan gooien. Hoewel...
Dus heb je een drietal Chinooks nodig die plat op het dek onder de radar naar de NL ambassade vliegen. Geil.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laatste nieuws is dat het luchtruim in Libië is gesloten... Oostenrijkse vliegtuig wat nu op Malta staat, mag er niet in.
Heb je nog vrijwilligers nodig Lightning? Ik wil graag helpen.
Alsof de regering de ballen heeft om dat toe te staan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus heb je een drietal Chinooks nodig die plat op het dek onder de radar naar de NL ambassade vliegen. Geil.
... en toen werden we allemaal wakkerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof de regering de ballen heeft om dat toe te staan.
You never know.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof de regering de ballen heeft om dat toe te staan.
Ik probeer meestal wel alles bij te houden, daar ben ik snel van terug gekomen toen er een bijna een topic per nacht doorheen ging.. Das niet door te komen, 's ochtends vroeg op m'n ipheune tijdens m'n ontbijt..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
True, ik kijk maximaal 1 of 2 pagina's terug als ik "binnenkom", tenzij er een echt gesprek aan de gang is.
Dat heb ik ook... ik ga niet meer als 2 pagina's terug.. tenzij ik er popcorn bij kan pakkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel alles bij te houden, daar ben ik snel van terug gekomen toen er een bijna een topic per nacht doorheen ging.. Das niet door te komen, 's ochtends vroeg op m'n ipheune tijdens m'n ontbijt..
Ik was bepaald geen fan van Bush Jr. maar ik vond het wel mooi dat hij verklaarde (of iemand namens zijn regering, ik weet het niet meer precies) dat als er Amerikaanse soldaten in Den Haag zouden worden berecht, hij bereid zou zijn er Special Forces op af te sturen om ze te ontzetten.quote:
En je zat er weer op te wachten he!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... ik ga niet meer als 2 pagina's terug.. tenzij ik er popcorn bij kan pakken
Ssttt.. stiekem welquote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
En je zat er weer op te wachten he!!!
Sorry, ik had je graag mee willen laten genieten, ben nu al wat DM's verder. Classified enzo.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sorry, ik had je graag mee willen laten genieten, ben nu al wat DM's verder. Classified enzo.
En nee, het is geen flame war. Ik ben wsl een van de weinigen hier die serieus met Lightning kan lullen.
Ik wil beroepshalve weten hoe hij over onze inzet denkt en andersom is dat ook het geval. Maar dan ga je al snel richting "Nato secret" info.quote:
Zijn dat soort beelden zo bijzonder dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Sloggi het volgende:
Net wat foto's uit Libië gezien (ervan uitgaande dat ze echt zijn en recent zijn). Het is dat ik goed tegen dat soort beelden kan, maar het gaat er inderdaad lekker aan toe daar.
vind dat meer een gevalletje van 'niemand komt aan de USA'quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik was bepaald geen fan van Bush Jr. maar ik vond het wel mooi dat hij verklaarde (of iemand namens zijn regering, ik weet het niet meer precies) dat als er Amerikaanse soldaten in Den Haag zouden worden berecht, hij bereid zou zijn er Special Forces op af te sturen om ze te ontzetten.
Bluf natuurlijk, maar het zegt wel wat over de houding en loyaliteit ten opzichte van de eigen mensen.
Dat sluit elkaar natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vind dat meer een gevalletje van 'niemand komt aan de USA'
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wil beroepshalve weten hoe hij over onze inzet denkt en andersom is dat ook het geval. Maar dan ga je al snel richting "Nato secret" info.
Nouja, het ziet er idd luguber uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Ach, wat is bijzonder. Als je een halve kerel ziet liggen met een centimeter of dertig er onder zijn ribbenkast lijkt me dat toch niet de normale gang van zaken.
Maar pin me er niet op vast, het is niet zo dat ik geneeskunde studeer of zo.
Avond!quote:
Ik ken hem helemaal niet, maar op zich ken ik hier alleen mensen van reageren, en volgens mij is dat een vertekening van het werkelijke karakter van de persoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert... Alleen soms zijn er hier wat te rare discussies.. van die discussies die eindeloos zijn.
En dan heb je vooral hier, bokken en haverkisten!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert... Alleen soms zijn er hier wat te rare discussies.. van die discussies die eindeloos zijn.
iets met halve mensen ofzoquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hij zou op dumpert staan, maar ik heb hem nog niet gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah.. Ik zocht op LibiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oh en NSFW stond uit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |