vind dat meer een gevalletje van 'niemand komt aan de USA'quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik was bepaald geen fan van Bush Jr. maar ik vond het wel mooi dat hij verklaarde (of iemand namens zijn regering, ik weet het niet meer precies) dat als er Amerikaanse soldaten in Den Haag zouden worden berecht, hij bereid zou zijn er Special Forces op af te sturen om ze te ontzetten.
Bluf natuurlijk, maar het zegt wel wat over de houding en loyaliteit ten opzichte van de eigen mensen.
Dat sluit elkaar natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vind dat meer een gevalletje van 'niemand komt aan de USA'
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wil beroepshalve weten hoe hij over onze inzet denkt en andersom is dat ook het geval. Maar dan ga je al snel richting "Nato secret" info.
Nouja, het ziet er idd luguber uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Ach, wat is bijzonder. Als je een halve kerel ziet liggen met een centimeter of dertig er onder zijn ribbenkast lijkt me dat toch niet de normale gang van zaken.
Maar pin me er niet op vast, het is niet zo dat ik geneeskunde studeer of zo.
Avond!quote:
Ik ken hem helemaal niet, maar op zich ken ik hier alleen mensen van reageren, en volgens mij is dat een vertekening van het werkelijke karakter van de persoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert... Alleen soms zijn er hier wat te rare discussies.. van die discussies die eindeloos zijn.
En dan heb je vooral hier, bokken en haverkisten!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow joh.. Ik vind light best een toffe gozert... Alleen soms zijn er hier wat te rare discussies.. van die discussies die eindeloos zijn.
iets met halve mensen ofzoquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hij zou op dumpert staan, maar ik heb hem nog niet gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah.. Ik zocht op LibiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oh en NSFW stond uit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |