Ow das jammer...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Al hadden ze daar wel iets van een lunchroom kunnen plaatsen, kreeg op een bepaald moment echt zin in koffie, of een kop warme chocomel
heb er echt nooit wat aan gevonden. Kutmeukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Maitje het volgende:mijn breurtje keek het altijd... Ik vond het zoo achterlijk. Nog steeds overigens.
Cobra...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Mores het volgende:
Wie zit hier allemaal bij de luchtmacht? Is er al iets bekend over het evacuren van Nederlanders uit Libië?
Die maten van mij kunnen de hele dag tv kijken, dan denk ik weer aan de zwart/ wit bak van vroegah waar alleen op woensdagmiddag kindermatinee was, de rest van de tijd had je gewoon pech.. (sneeuw of testbeeld) met je ned1 en 2, meer hadden we niet.quote:
En wat gaan ze doen dan? Hem neerhalen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef Maitje het volgende:
Twitter:
IsabelblancoNL Isabel Blanco
Vliegtuig zit vast in Libie, Nederland krijgt GEEN toestemming
56 seconds ago Favorite Retweet Reply
Libië en vliegtuigen is geen gelukkige combinatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Maitje het volgende:
Ik lees dat die vast staat... dus hijs wel geland? denk ik
Hoezo niet dan? Ik las vanmiddag wel over een aanslag van Gadaffi op een Amerikaans toestel, maar verder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Mores het volgende:
[..]
Libië en vliegtuigen is geen gelukkige combinatie.
Mwaa.. is maar net waar je je aan stoortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n irritante vent.
In 1988 ontplofte een Boeing 747 boven het Schotse dorpje Lockerbiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik las vanmiddag wel over een aanslag van Gadaffi op een Amerikaans toestel, maar verder?
Oh.. oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Mores het volgende:
[..]
In 1988 ontplofte een Boeing 747 boven het Schotse dorpje Lockerbie
Op 12 mei 2010 stortte er in Tripoli een vliegtuig neer van Afriqiyah Airways en kwamen 103 van de 104 inzittenden om.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Hop rave die schnee uit 360 rond die kdc10 en de rest op de tromp. F-16's erbij en wat chinooks met lmb en evacueren die handel.. Gelijk laten zien waarom ze niet moeten bezuinigen.
Oh wacht esses die bonnen gaat schrijven voor de snelheid van de actie. En puma's leo word gedropt vanuit een hercules
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |