Al die missies om die regeringen in het Midden Oosten omver te smijten is ook een 'helse' klus, maar het lukt jullie redelijk, die tactiek van Obama werkt stukken beter dan die van Bushquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee, maar heb niet altijd evenveel tijd.
Afblijven van 'onze muziek' toen was jij nog vloeibaar, of je vaderquote:
Is goed krijg je overmorgen een antwoord, ben morgen niet thuis, ga naar het Artilleriemuseum met mijn zoon en blijf slapen in Gelderland met mijn vrouw.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef AchJa het volgende:
Ik ga ook snurken, Clan ik ga morgen nog ff een stukje dichten over die PM, dat kan ik nu niet meer opbrengen.
Jij ook,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef EllaN het volgende:
Ik ga ook slapen. Dag allen.. Fijne dinsdag gewenst.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Afblijven van 'onze muziek' toen was jij nog vloeibaar, of je vader
Ik ben afgelopen zomer in Arizona bij dat enorme vliegtuig kerkhof/opslagplaats geweest (309th Aerospace Maintenance and Regeneration Group) geweest, daar hadden ze onder andere honderden F4 Phantoms staan, die tot drones werden omgebouwd en vervolgens als doelwitten tijdens oefeningen werden gebruikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, check vanaf 2.40... waarom doen wij nooit zoiets.
Dat wilde ik ook vragen is dat net als Koninginnedag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef Thaboel het volgende:
Hier begint het weer frisjes te worden. Mag wel weer snel zomer worden!
Presidents day soort van koninginnendag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |