Ik ben het helemaal eens met Thaboel, kunnen we eindelijk laten zien wat we hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh.. oke.
Tja, als ze de nederlanders maar weg krijgen
ja kut had ik zo'n mooi plan opgesteltquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef Maitje het volgende:
Ooow... vliegtuig mag opstijgen om 11 uur en land hier om half 3...
"jamaar, ik ben echt een Nederlander! Ik probeer heul niet Libië te ontvluchten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Maitje het volgende:
Maar... er blijven er wel wat mensen achter doordat ze geen instap bewijs zouden hebben, terwijl het een evacuatie is en ze niet over die dingen bezitten. Of ze zijn tegen gehouden door de Libische autoriteiten. Belachelijk!
Maakt niet uit, bericht is zogenaamd niet binnengekomen en alsnog een verassingsbomardementquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja kut had ik zo'n mooi plan opgestelt
Nee, LMB moet eerst een paar weken acclimatiseren in de woestijn van Burgers' Zoo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
Hop rave die schnee uit 360 rond die kdc10 en de rest op de tromp. F-16's erbij en wat chinooks met lmb en evacueren die handel.. Gelijk laten zien waarom ze niet moeten bezuinigen.
Oh wacht esses die bonnen gaat schrijven voor de snelheid van de actie. En puma's leo word gedropt vanuit een hercules
Dan gaan ze maar een paar uur met kleding in de sauna zitten, en hup meteen daarnatoequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, LMB moet eerst een paar weken acclimatiseren in de woestijn van Burgers' Zoo.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, LMB moet eerst een paar weken acclimatiseren in de woestijn van Burgers' Zoo.
Nou..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
"jamaar, ik ben echt een Nederlander! Ik probeer heul niet Libië te ontvluchten!"
In Libie is de gemiddelde temperatuur in deze periode rond de 12-14 graden Celsius.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan heb je een hele spannende vacantie met aparte fotokiekjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou..is wel zielig.. je zal er maar zitten!
Ik zou zo gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In Libie is de gemiddelde temperatuur in deze periode rond de 12-14 graden Celsius.
Hahaa.. nou idd zeg!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan heb je een hele spannende vacantie met aparte fotokiekjes
En hoe gaat het met jou, genedigde fraulein?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef EllaN het volgende:
En ik kom even kijken hoe het met iedereen gaat.
Het gaat goed met mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Mores het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou, genedigde fraulein?
Ja goed, maar begin ietwat honger te krijgen, denk dat ik zo eens een haring met uitjes uit de koelkast pak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij. En met jou?
Waar kijk je ditquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
Ben Dragon Ball Z aan het kijken, ze hebben nu alle dragon balls en gaan nu wensen doen![]()
Fuck!quote:
quote:When I grow up, I want to be, one of the harvesters of the sea!
Zou maar zo kunnen,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Fuck!Volgens mij zijn er een paar lui uit hun bedje geflikkerd met die laatste (herhaalde, slow motion) golf..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |