Gute nachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef jankaas020 het volgende:
Nu moet ik toch echt gaan slapen...Ik wilde eigenlijk direct na het eten gaan liggen, en nu zit ik nog steeds...
staat op mn pc. fan?quote:
ik heb niet de hele dag dragon ball z gekeken hoorquote:
Oh vertel. Trouwens ik heb nog steeds geen brief binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb niet de hele dag dragon ball z gekeken hoor
En wat heb jij allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
Mensen nog leuke dingen beleeft vandaag? Behalve mk
licht systeem opgehangen op een school.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh vertel. Trouwens ik heb nog steeds geen brief binnen.
9-3 gewerkt, filmpje gekeken met vrienden en beetje gebelt met het meisjequote:
Ja ga ik morgen ff doen dit begint vreemd te wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef m.k het volgende:
[..]
licht systeem opgehangen op een school.
ik zou ff bellen als ik jou was, niet veel tijd meer
quote:
Leuke film? heeft iemand nog tips?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
9-3 gewerkt, filmpje gekeken met vrienden en beetje gebelt met het meisje
[..]
Ja ga ik morgen ff doen dit begint vreemd te worden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Leuke film? heeft iemand nog tips?
Laatste film was Transformers 2 die ik zag en ben nu even door de inspiratie heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Chaos opzich wel leuk om te zien. Maar night at the museum 1&2 zijn echt heel leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Leuke film? heeft iemand nog tips?
Laatste film was Transformers 2 die ik zag en ben nu even door de inspiratie heen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Het zal wel, ken het totaal niet, maar wat is het nu, animatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle drie al gezien, idd leuke filmsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Chaos opzich wel leuk om te zien. Maar night at the museum 1&2 zijn echt heel leuk!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Het zal wel, ken het totaal niet, maar wat is het nu, animatie?
trustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken! Maar nu eerst slapen
.
Ook ein gute nachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken! Maar nu eerst slapen
.
Wat heeft die vent een vies snorretjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |