Zwakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik ben ook tukke over 6uurtjes gaat de wekker weer
Dank je wel. Je bent een schat!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa.. ik vergeef het je!! Truste!
Mogguh.quote:
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
* Kijkt uit het raam. Nee, nog geen beweging.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef Maitje het volgende:
Militair vliegtuig staat klaar op eindhoven om naar Libië te vertrekken! Ze mogen alleen niet landen... Ben benieuwd of ze nog gaan vertrekken.
Ja, tot de lunch. Daarna even naar HKKLu (Staf CLSK)quote:
Geen idee, Dat ligt aan Libië.quote:Denk je dat die gaat vertrekken?
Dat bericht komt, via Reuters, van de Minister van Buza van Egypte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:11 schreef Maitje het volgende:
Vernietigd?!?!
Ze gaan echt loessoe daaro!
Mogguhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Lotusss het volgende:
Moggel! Niks gemist aan die speech van die lieve meneer dus..
Stalin is ook weer over zijn luduvudu heen hoor. Vanavond komt een goede vriend van me bij ons eten dus dan kan hij weer verliefd wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
En nee, ik heb niet over Stalin gedroomd. Ik droom liever over Maitje.
Dan maar een paar Chinooks sturen, genoeg bevriende landen in de buurt waar ze bij kunnen tanken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
En dan moeten ze snel zijn. De landingsbanen van Benghazi zijn blijkbaar al vernietigd. Afwachten of Tripoli nog lang operationeel blijft.
Hr Ms Tromp is onderweg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan maar een paar Chinooks sturen, genoeg bevriende landen in de buurt waar ze bij kunnen tanken.
Vertel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef Thaboel het volgende:
Zoooo net een baan aanbod gehad+opleiding. Maar eens goed over na gaan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |