Volgens internet kan mijn HTC Magic ook HSPDA ook aan maar ik heb nog nooit een H gezien. Altijd 3G.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
De desire kan ook gewoon hsdpa aan, net als elke moderne smartphone.
Ik wil 'm niet rooten.quote:Maar 2.3 draait er prima op hoor. Genoeg mensen in dit topic, inclusief ik, die het draaien.
Ligt natuurlijk ook aan de dekking van je provider hèquote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef BluesRebel het volgende:
Laatste post:
[..]
Volgens internet kan mijn HTC Magic ook HSPDA ook aan maar ik heb nog nooit een H gezien. Altijd 3G.
Juist wel man. Lekker rooten, andere rom erop en een gedeelte van je geheugenkaart instellen als intern geheugen. Nooit meer gezeik dat je geheugen vol zit.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EDIT: en dat 2.3. Het vraag mij nu ook om een software-update; maar dat past niet eens meer op het interne geheugen.2.3 hoef ik me dan waarschijnlijk niet eens aan te beginnen.
Niet allemaal, dat is het probleem.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef BluesRebel het volgende:
Wat is nou het probleem met interne geheugen? Je kan de apps toch zonder te rooten op de sd-card gooien?
Lang niet alles. Het geheugen is zo vol.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef BluesRebel het volgende:
Wat is nou het probleem met interne geheugen? Je kan de apps toch zonder te rooten op de sd-card gooien?
Dit dusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist wel man. Lekker rooten, andere rom erop en een gedeelte van je geheugenkaart instellen als intern geheugen. Nooit meer gezeik dat je geheugen vol zit.
Wat gebruik je nu dan? De laatste Miui versie 1.2.11.R2 vreet nog steeds batterij bij mijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef Ireyon het volgende:
Alleen al vanwege de screen-off animatie wil ik niet meer terug naar MIUI met Android 2.2
Cyanogenmod 7 RC1quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu dan? De laatste Miui versie 1.2.11.R2 vreet nog steeds batterij bij mij
Ga naar je app Berichten --> Klik daarna op de toets MENU --> daarna Instellingen --> Ontvangstmelding (vinkje weghalen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hier nog hoe je de default SMS client van Sense uitzet zodat je alleen een melding van Handcent krijgt?
Dit heb ik gedaan, ik heb een 8gb kaart alleen nu krijg ik nog steeds de melding dat ie vol zit terwijl ik nog zo'n 5gb vrij heb eigenlijk. Kan ik die partitie groter maken misschien? Heb gekeken maar krijg het niet gevonden op mijn MIUI rom.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist wel man. Lekker rooten, andere rom erop en een gedeelte van je geheugenkaart instellen als intern geheugen. Nooit meer gezeik dat je geheugen vol zit.
Die partitie moet je instellen in je bootloader.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan, ik heb een 8gb kaart alleen nu krijg ik nog steeds de melding dat ie vol zit terwijl ik nog zo'n 5gb vrij heb eigenlijk. Kan ik die partitie groter maken misschien? Heb gekeken maar krijg het niet gevonden op mijn MIUI rom.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een goede plek om mooie desire wallpapers te vinden?
Ik ga meestal googlen voor een leuke afbeelding en gebruik die.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb net een SanDisk 16Gb class4 in mijn Tab gedaan, werkt goed. Weet niet of class10 zoveel beter is. Wel sneller wat schrijfsnelheid/overdracht betreft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Ireyon het volgende:
Hmm een Kingston 16GB Class 10 kaartje kost nog maar ¤36,-.. Zou dat echt zoveel beter zijn, class 10?
Mja 'k kom na wat zoekwerk tegen dat de Desire zelf een bottleneck is wat lees- en schrijfsnelheid betreft.. Dus voor usb-overdracht merk je niks van class 10 maar voor A2SD+ zou het weer wel nuttig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb net een SanDisk 16Gb class4 in mijn Tab gedaan, werkt goed. Weet niet of class10 zoveel beter is. Wel sneller wat schrijfsnelheid/overdracht betreft.
De class 4 kaart werkt hier bij mij in de Desire fijn. Schrijfsnelheden zijn snel genoeg, ook voor het kijken van films.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb net een SanDisk 16Gb class4 in mijn Tab gedaan, werkt goed. Weet niet of class10 zoveel beter is. Wel sneller wat schrijfsnelheid/overdracht betreft.
Beetje late reactie, maar bedankt! Werkt super!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Fendy het volgende:
[..]
Sense is inderdaad erg goed, ik zie ook geen redenen om het eruit te slopen, doet juist alles wat ik wil
Deze swype versie schijnt speciaal voor de HD versie te zijn, alleen hij knalt eruit als ik Engels wil selecteren. Verder doet ie het goed in het NL...
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk
je zou een andere 'scene' kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie soms prachtige Desire-'skins' voorbij komen; ik ben wel een beetje uitgekeken op het saaie 'ronde' Desire-jasje. Is de enige manier om dit te veranderen het rooten van de telefoon?
Is een bekend probleem. Resetten helpt niet. Enige dat helpt is HTC bellen. Dan komen ze hem de volgende dag halen en doen ze je moederbord wisselen. Want die is kapot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Janetje het volgende:
Meh.. M'n desire wordt telkens na even gebruik warm en blijft zichzelf dan rebooten. Batterij eruit en afkoelen helpt eventjes. Iemand nog een goeie tip (behalve RIP)?
Straks maar even resetten..
Hoe werkt dat dan? De scenes die er standaard op staan zijn volgens mij allemaal min of meer hetzelfde met wat andere pictogrammen en een andere look van de kalender, klok etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je zou een andere 'scene' kunnen kiezen.
HTC levert ze zelf ook met rechte knoppen
Heb zojuist m'n ticketnummer gekregen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is een bekend probleem. Resetten helpt niet. Enige dat helpt is HTC bellen. Dan komen ze hem de volgende dag halen en doen ze je moederbord wisselen. Want die is kapot.
Is gewoon garantie.
Doe er, als de koerier hem ophaalt, even een briefje bij waarin je zet dat je zelf de telefoon al 2x hebt voorzien van nieuwe firmware. Anders doe ze dat voor je, krijg je hem terug zonder dat het moederbord vervangen is. Dan kun je hem daarna meteen weer opsturen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb zojuist m'n ticketnummer gekregen.Ik zal 'm missen.
Goeie tipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Doe er, als de koerier hem ophaalt, even een briefje bij waarin je zet dat je zelf de telefoon al 2x hebt voorzien van nieuwe firmware. Anders doe ze dat voor je, krijg je hem terug zonder dat het moederbord vervangen is. Dan kun je hem daarna meteen weer opsturen.
Ja, da's vrij normaal. Ik hou het ook ongeveer 1, hooguit 2 dagen vol.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga geen 34 delen*7 pagina's doorlezen dus ik vraag het maar gewoon, maar ik ben een HTC Desire Z eigenaar en ik baal ervan dat ik met een volgeladen accu krap 2 dagen uitkom...
Is dit normaal?
Ik gebruik internet al bij al ongeveer een uurtje en verder heb ik een app killer zodat al die crap op de achtergrond niet door blijft gaan.
Halp
market--> zedgequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
hoe haal je 2 dagen? mijne haalt net 1 dag !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga geen 34 delen*7 pagina's doorlezen dus ik vraag het maar gewoon, maar ik ben een HTC Desire Z eigenaar en ik baal ervan dat ik met een volgeladen accu krap 2 dagen uitkom...
Is dit normaal?
Ik gebruik internet al bij al ongeveer een uurtje en verder heb ik een app killer zodat al die crap op de achtergrond niet door blijft gaan.
Halp
nee zit geen infra rood op... tenzij je ander medium gebruikt voor je afstandbediening.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Zou je een htc desire kunnen gebruiken als afstands bediening ?
Je gaat naar bed en hangt em aan de lader. Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is dit normaal?
Halp
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, da's vrij normaal. Ik hou het ook ongeveer 1, hooguit 2 dagen vol.
Dankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef resque het volgende:
[..]
hoe haal je 2 dagen? mijne haalt net 1 dag !![]()
met andere woorden... dat is normaal!
Voor de iPhone zijn er diverse oplossingen te vinden. Gear4 heeft een bluetooth naar infrarood adapter en een App om je iPhone als AB te gebruiken. Ik weet dat er eenzelfde soort apparaat is die werkt via Wifi ipv bluetooth. Voor Android ken ik zoiets nog niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef resque het volgende:
[..]
nee zit geen infra rood op... tenzij je ander medium gebruikt voor je afstandbediening.
Je kan wel je mobiel als toetsenbord/muis gebruiken voor je pc via internet( 3G/Wifi verbinding)
G-mode is dat.
Die oplaadkabel is zo fucking kort. Ik internet graag ff op m'n telefoon, maar het stopcontact is bij mijn voeteneind dus ik kan niet lekker liggen en internetten tegelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je gaat naar bed en hangt em aan de lader. Wat is het probleem?
Het is een smartphone, leer er mee leven. En gooi die taskkiller er af, want die verergert het alleen maar.
Batterijen zijn gewoon de grote bottlenecks van de hedendaagse technologie. De technologie gaat met gigantische stappen vooruit, batterijontwikkeling staat al jaren stil.
Stekkerdoos zodat je stroom naast je bed hebt, USB-verlengkabel of een langere USB-kabel. Zo simpel kan het zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die oplaadkabel is zo fucking kort. Ik internet graag ff op m'n telefoon, maar het stopcontact is bij mijn voeteneind dus ik kan niet lekker liggen en internetten tegelijk
Luxe problemen ten top.
Waarom heb ik hier niet aan gedachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Stekkerdoos zodat je stroom naast je bed hebt, USB-verlengkabel of een langere USB-kabel. Zo simpel kan het zijn.
Iemand?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? De scenes die er standaard op staan zijn volgens mij allemaal min of meer hetzelfde met wat andere pictogrammen en een andere look van de kalender, klok etc.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je gaat naar bed en hangt em aan de lader. Wat is het probleem?
Het is een smartphone, leer er mee leven. En gooi die taskkiller er af, want die verergert het alleen maar.
Batterijen zijn gewoon de grote bottlenecks van de hedendaagse technologie. De technologie gaat met gigantische stappen vooruit, batterijontwikkeling staat al jaren stil.
Wat ziet er beter uit? De trackball i.p.v. het optische trackpad? Meer verschil is er niet. Met directe updates valt het ook wel mee, Gingerbread is ook net een dag voor de Nexus One beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef Spelvout het volgende:
Zit er over na te denken om mijn Desire te ruilen tegen een Nexus One. Precies dezelfde hardware, alleen ziet de N1 er beter uit, en krijgt hij direct updates van Google
Die widgets zijn gewoon in de market te krijgen en het dock is waarschijnlijk Launcherpro met custom dock/icons. Maar als je het lettertype en de notificatiebalk wilt veranderen, dan zul je toch echt moeten rooten en een custom theme of ROM installeren.quote:
- Rooten en een Gingerbread-ROM installeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kom ik aan Gingerbread? (behalve wachten tot ie zelf met een update komt)
En: hoe kan ik ook alweer apps naar de SD-kaart verplaatsen? (niet geroote foon, heb het al eens gedaan, maar ben het kwijt)
Thanks!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die widgets zijn gewoon in de market te krijgen en het dock is waarschijnlijk Launcherpro met custom dock/icons. Maar als je het lettertype en de notificatiebalk wilt veranderen, dan zul je toch echt moeten rooten en een custom theme of ROM installeren.
[..]
- Rooten en een Gingerbread-ROM installeren.
- Instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen beheren -> Op applicatie klikken -> Verplaatsen naar SD-kaart
Ik zal eens gaan rommelen, bedankt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die widgets zijn gewoon in de market te krijgen en het dock is waarschijnlijk Launcherpro met custom dock/icons. Maar als je het lettertype en de notificatiebalk wilt veranderen, dan zul je toch echt moeten rooten en een custom theme of ROM installeren.
Volgens info van tweakers komt dat 'dit voorjaar'. Vermoedelijk ook met de nieuwe Sense versie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks!
Maar die Gingerbread komt toch vanzelf wel beschikbaar?
Voor inspiratie zijn dit en dit overigens erg fijne threadsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan rommelen, bedankt.
Ja maar voor de Desire zal dit nog een maand of 3-4 duren. Neemt niet weg dat custom roms binnen een dag geport zijn, maar tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat ziet er beter uit? De trackball i.p.v. het optische trackpad? Meer verschil is er niet. Met directe updates valt het ook wel mee, Gingerbread is ook net een dag voor de Nexus One beschikbaar.
Ik vind de Desire er juist mooier/moderner uitzien. Zeker die trackbal doet me ouderwets aan. Maar ieder zijn mening uiteraard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja maar voor de Desire zal dit nog een maand of 3-4 duren. Neemt niet weg dat custom roms binnen een dag geport zijn, maar toch
Gaat eigenlijk vooral om de looks. Ziet er net iets leuker uit, en de trackball kan je als handige notification gebruiken
[ afbeelding ]
Als jij nou een Nexus One had, konden we mooi ruilenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind de Desire er juist mooier/moderner uitzien. Zeker die trackbal doet me ouderwets aan. Maar ieder zijn mening uiteraard.
Sorry, "uiterlijk" bedoel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? De scenes die er standaard op staan zijn volgens mij allemaal min of meer hetzelfde met wat andere pictogrammen en een andere look van de kalender, klok etc.
Bij mij ook, draai nu de laatste update 1.2.25 R1, ook dat maakt niets uit. Leg me er wel bij neerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik lees ook weer mee na een weekje in't buitenland. MIUI zuipt bij mij vooral gigantisch aan accu met BT, WIFI, GPS en 3G aan. Niet meer dan logisch denk ik ?
en Gingervilianquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Ireyon het volgende:
Cyanogenmod, Oxygen en MIUI zijn volgens mij wel de populairste.. 'k Ben zelf erg positief over Cyanogenmod, ontzettend snel en boven alles stabiel (nooit reboots, nooit lag, goede batterijduur).
ik heb van miui naar Oxygen een full wipe gedaan, backup met mybackup, vervolgens alleen even widgets opnieuw moeten plaatsenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ahh veel gingerbread dus. Kan ik die gewoon over Villainrom heen flashen? Eerst alles weer wipen zeker? Hoe kan ik de boel hert beste backuppen en restoren dan? Ik heb mybackup en titaniumbackup geïnstalleerd staan.:)
Tja, dat is wel vreemd ja. Misschien een paar simpele basisdingen om het langer vol te houden:quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag gelukkige eigenaar van een HTC Desire Z, geweldenaar van een telefoon. Maar de accuduur valt mij heel, maar dan ook heel erg tegen.
Die friendstream? Is dat een stroomvreter?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, dat is wel vreemd ja. Misschien een paar simpele basisdingen om het langer vol te houden:
- GPS, WiFI/mobiel internet, bluetooth uit.
- Let op app's die mobiel internet gebruiken.
ehm, Friendstream gebruik ik niet, kan daar zelf dus niets over zeggen, maar die haalt updates e.d. op dus dat gaat inderdaad via mobiel internet -> verbruik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die friendstream? Is dat een stroomvreter?
GPS, Bluetooth en Wifi zijn standaard uit, Wifi wil ik nog even helemaal uitzetten en dat zet ik wel weer aan als ik even wil internetten op de bank.
3G/HSPDA? Ik hoorde ergens dat dat een grootgebruiker is, maar voor zulke dingen koop je toch juist een Smartfone?
Als ik overigens in de accugebruik lijst kijk staat Weergave/scherm met stip bovenaan. Heb geprobeerd met 30% standaard helderheid maar dat ging even snel leeg als met de Automatische instelling.
Ik hoop het, wil hem namelijk liever niet omruilen voor 'n ander worstentoestel, Deze is lekker zwaar, ligt stevig in de hand en het toetsenbord is heerlijk. Het werkt super lekker.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ehm, Friendstream gebruik ik niet, kan daar zelf dus niets over zeggen, maar die haalt updates e.d. op dus dat gaat inderdaad via mobiel internet -> verbruik.
En ja, mobiel internet verbruikt wel wat qua accu, maar ik heb dat zelf niet uit staan; het gaat vanzelf aan als het nodig is. En scherm is inderdaad geloof ik de grootste verbruiker.
Maar dan nog, dat jij minder dan een dag doet zonder hem veel te gebruiken is wel vreemd. Maar er zijn vast nog anderen hier die meer van hulp kunnen zijn.
Heb ik inderdaad ook gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
Je batterij moet ook gewoon nog even wennen. Gewoon zo veel mogelijk aan de lader hangen (dus niet pas als hij helemaal leeg is), dan wordt ie vanzelf beter.
Inderdaad in het begin regelmatig opladen. Binnen een week zou je verbetering moeten merken. Ik weet nog dat toen ik hem net had hij net een school/werkdag haalde. Binnen een paar dagen ging dat al beter.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook gelezen.
Gewoon zo vaak mogelijk opladen?
Want dat is zo'n 16/18 uur per dag gewoon mogelijk gelukkig, anders was ik al helemaal gek geworden.
Jups.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Rauw. het volgende:
Word jullie accu trouwens ook goed warm bij opladen?
Redelijk, niet zo dat ik er een ei op kan bakken. Gewoon iets warmer dan handwarm zeg maar. Trouwens wel eens idee om te kijken hoe warm de accu precies wordt. Zit daar misschien een sensor in?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Rauw. het volgende:
Word jullie accu trouwens ook goed warm bij opladen?
Blijf constant toch vrezen voor de accu, maar dan zoek ik naar een 1800Ah als die vervangen dient te worden.
Cool, waar kun je dat zien?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Redelijk, niet zo dat ik er een ei op kan bakken. Gewoon iets warmer dan handwarm zeg maar. Trouwens wel eens idee om te kijken hoe warm de accu precies wordt. Zit daar misschien een sensor in?
Ja dus zie ikNu in ruststand 22.2 graden Celsius
Dat is een goeie, het is ergens te vinden maar kan ook opgevraagd worden door dit in te typen en dan op bellen te klikken: *#*#4636#*#*quote:
Vet! Nooit geweten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een goeie, het is ergens te vinden maar kan ook opgevraagd worden door dit in te typen en dan op bellen te klikken: *#*#4636#*#*
Ik kan het ook zien via Spare Parts.
hoe lang kan het duren voor het LEDje groen brand?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Ireyon het volgende:
Probeer je batterij eens opnieuw te kalibreren:
- Als de telefoon aan staat, laad 'm op tot 100%
- Ontkoppel en zet 'm uit. Sluit na een minuut of 10 de lader weer aan en laat 'm opladen tot het LEDje groen brandt.
- Ontkoppel en zet 'm aan. Wacht totdat hij volledig is opgestart (+5 minuten voor achtergrondactiviteiten zoals synchronisatie).
- Zet 'm uit en sluit de lader weer aan tot het LEDje groen brandt.
- Zet 'm aan, profit?!
Hoe dan ook is het niet verstandig om deze cyclus vaker dan 1x te proberen. Als het geen of juist een negatief effect heeft, dan zou er toch wat meer met je accu aan de hand kunnen zijn.
Bij mij heeft dat trucje best veel geholpen, ik ben van met moeite 1 dag naar een procent of 30 over na een dag gegaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb het gedaan, ben benieuwd wat het uithaalt.
Ben uberhaupt benieuwd hoe lang hij het deze keer gaat uithouden.
wat dacht je ervan om je contacten via je google(gmail) account te laten gaan ipv simkaart?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Dus ik doe mijn nieuwe SIM-kaart erin, moet ik blijkbaar alles opnieuw instellen? (bureaublad is weer standaard enzo). En eindelijk heb ik m'n telnrs op m'n foon gekregen, maar ik wil ze (ook) op de SIM hebben voor het geval de foon kaduuk gaat en ik kan niet importeren naar de SIMkaart, huh?
je hoeft juist niet op de bellen toets te drukken, het schermpje verschijnt vanzelf binnen een paar tellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een goeie, het is ergens te vinden maar kan ook opgevraagd worden door dit in te typen en dan op bellen te klikken: *#*#4636#*#*
Ik kan het ook zien via Spare Parts.
Alleen heb ik van lang niet al mijn contacten een e-mailadres. Of hoeft dat ook niet? (is wel een interessante optie nml!)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef resque het volgende:
[..]
wat dacht je ervan om je contacten via je google(gmail) account te laten gaan ipv simkaart?
Ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef Stefanovic83 het volgende:
nee joh dat hoeft niet![]()
Ideaal hoor, de boel in google. Heb zondag mijn telefoon helemaal opnieuw geinstalleerd, en contacten staan er dus meteen en volledig weer op
ik vind dat niet echt handig, ik houd mijn gmail adressen en telefoon nummers liever zo veel mogelijk gescheiden. met name omdat ik gmail niet zo heel veel gebruik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef Stefanovic83 het volgende:
nee joh dat hoeft niet![]()
Ideaal hoor, de boel in google. Heb zondag mijn telefoon helemaal opnieuw geinstalleerd, en contacten staan er dus meteen en volledig weer op
Nope. Je kan wel er voor kiezen om bepaalde contacten niet te laten zien in het overzich. Uit mijn hoofd heb je keuze uit Sim, Telefoon, Facebook en Gmail contacten, die kunnen dus ook meerdere keren getoond worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Veel mensen staan dubbel in m'n foon: met hun facebook, met hun mailadres en met hun telefoonnr. Wordt dat automatisch aangepast als in synchroniseer straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |