Wat ziet er beter uit? De trackball i.p.v. het optische trackpad? Meer verschil is er niet. Met directe updates valt het ook wel mee, Gingerbread is ook net een dag voor de Nexus One beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef Spelvout het volgende:
Zit er over na te denken om mijn Desire te ruilen tegen een Nexus One. Precies dezelfde hardware, alleen ziet de N1 er beter uit, en krijgt hij direct updates van Google
Die widgets zijn gewoon in de market te krijgen en het dock is waarschijnlijk Launcherpro met custom dock/icons. Maar als je het lettertype en de notificatiebalk wilt veranderen, dan zul je toch echt moeten rooten en een custom theme of ROM installeren.quote:
- Rooten en een Gingerbread-ROM installeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kom ik aan Gingerbread? (behalve wachten tot ie zelf met een update komt)
En: hoe kan ik ook alweer apps naar de SD-kaart verplaatsen? (niet geroote foon, heb het al eens gedaan, maar ben het kwijt)
Thanks!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die widgets zijn gewoon in de market te krijgen en het dock is waarschijnlijk Launcherpro met custom dock/icons. Maar als je het lettertype en de notificatiebalk wilt veranderen, dan zul je toch echt moeten rooten en een custom theme of ROM installeren.
[..]
- Rooten en een Gingerbread-ROM installeren.
- Instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen beheren -> Op applicatie klikken -> Verplaatsen naar SD-kaart
Ik zal eens gaan rommelen, bedankt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die widgets zijn gewoon in de market te krijgen en het dock is waarschijnlijk Launcherpro met custom dock/icons. Maar als je het lettertype en de notificatiebalk wilt veranderen, dan zul je toch echt moeten rooten en een custom theme of ROM installeren.
Volgens info van tweakers komt dat 'dit voorjaar'. Vermoedelijk ook met de nieuwe Sense versie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks!
Maar die Gingerbread komt toch vanzelf wel beschikbaar?
Voor inspiratie zijn dit en dit overigens erg fijne threadsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan rommelen, bedankt.
Ja maar voor de Desire zal dit nog een maand of 3-4 duren. Neemt niet weg dat custom roms binnen een dag geport zijn, maar tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat ziet er beter uit? De trackball i.p.v. het optische trackpad? Meer verschil is er niet. Met directe updates valt het ook wel mee, Gingerbread is ook net een dag voor de Nexus One beschikbaar.
Ik vind de Desire er juist mooier/moderner uitzien. Zeker die trackbal doet me ouderwets aan. Maar ieder zijn mening uiteraard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja maar voor de Desire zal dit nog een maand of 3-4 duren. Neemt niet weg dat custom roms binnen een dag geport zijn, maar toch
Gaat eigenlijk vooral om de looks. Ziet er net iets leuker uit, en de trackball kan je als handige notification gebruiken
[ afbeelding ]
Als jij nou een Nexus One had, konden we mooi ruilenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind de Desire er juist mooier/moderner uitzien. Zeker die trackbal doet me ouderwets aan. Maar ieder zijn mening uiteraard.
Sorry, "uiterlijk" bedoel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? De scenes die er standaard op staan zijn volgens mij allemaal min of meer hetzelfde met wat andere pictogrammen en een andere look van de kalender, klok etc.
Bij mij ook, draai nu de laatste update 1.2.25 R1, ook dat maakt niets uit. Leg me er wel bij neerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik lees ook weer mee na een weekje in't buitenland. MIUI zuipt bij mij vooral gigantisch aan accu met BT, WIFI, GPS en 3G aan. Niet meer dan logisch denk ik ?
en Gingervilianquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Ireyon het volgende:
Cyanogenmod, Oxygen en MIUI zijn volgens mij wel de populairste.. 'k Ben zelf erg positief over Cyanogenmod, ontzettend snel en boven alles stabiel (nooit reboots, nooit lag, goede batterijduur).
ik heb van miui naar Oxygen een full wipe gedaan, backup met mybackup, vervolgens alleen even widgets opnieuw moeten plaatsenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ahh veel gingerbread dus. Kan ik die gewoon over Villainrom heen flashen? Eerst alles weer wipen zeker? Hoe kan ik de boel hert beste backuppen en restoren dan? Ik heb mybackup en titaniumbackup geïnstalleerd staan.:)
Tja, dat is wel vreemd ja. Misschien een paar simpele basisdingen om het langer vol te houden:quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag gelukkige eigenaar van een HTC Desire Z, geweldenaar van een telefoon. Maar de accuduur valt mij heel, maar dan ook heel erg tegen.
Die friendstream? Is dat een stroomvreter?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, dat is wel vreemd ja. Misschien een paar simpele basisdingen om het langer vol te houden:
- GPS, WiFI/mobiel internet, bluetooth uit.
- Let op app's die mobiel internet gebruiken.
ehm, Friendstream gebruik ik niet, kan daar zelf dus niets over zeggen, maar die haalt updates e.d. op dus dat gaat inderdaad via mobiel internet -> verbruik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die friendstream? Is dat een stroomvreter?
GPS, Bluetooth en Wifi zijn standaard uit, Wifi wil ik nog even helemaal uitzetten en dat zet ik wel weer aan als ik even wil internetten op de bank.
3G/HSPDA? Ik hoorde ergens dat dat een grootgebruiker is, maar voor zulke dingen koop je toch juist een Smartfone?
Als ik overigens in de accugebruik lijst kijk staat Weergave/scherm met stip bovenaan. Heb geprobeerd met 30% standaard helderheid maar dat ging even snel leeg als met de Automatische instelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |