abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93318778
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik vind de Desire er juist mooier/moderner uitzien. Zeker die trackbal doet me ouderwets aan. Maar ieder zijn mening uiteraard.
Als jij nou een Nexus One had, konden we mooi ruilen ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:21:50 #62
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93324490
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? De scenes die er standaard op staan zijn volgens mij allemaal min of meer hetzelfde met wat andere pictogrammen en een andere look van de kalender, klok etc.
Sorry, "uiterlijk" bedoel ik
het uiterlijk "blackboard" heeft bijvoorbeeld een ander lockscreen en rechte knoppen.

(de middelste)
NIEUW: Foto's!
pi_93354985
Ik lees ook weer mee na een weekje in't buitenland. MIUI zuipt bij mij vooral gigantisch aan accu met BT, WIFI, GPS en 3G aan. Niet meer dan logisch denk ik ?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:00:11 #64
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93369239
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik lees ook weer mee na een weekje in't buitenland. MIUI zuipt bij mij vooral gigantisch aan accu met BT, WIFI, GPS en 3G aan. Niet meer dan logisch denk ik ?
Bij mij ook, draai nu de laatste update 1.2.25 R1, ook dat maakt niets uit. Leg me er wel bij neer
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93401793
Iemand hier met S-OFF op z'n Desire? Hoe makkelijk ging dat, 'k vind het qua risico toch wel weer een stapje verder dan rooten of iets dergelijks.. :P ?
pi_93407376
Jaa vanmiddag mn Desire geroot, ik hoor erbij! Heb nu Villainrom erop staan, was meer als oefening. Binnenkort over naar Sense HD of Gingerbread denk ik. Alleen nog ff uitvinden of dat makkelijk kan zonder alles opnieuw te moeten installeren enz..

Welke roms zijn hier populair?
pi_93407842
Cyanogenmod, Oxygen en MIUI zijn volgens mij wel de populairste.. 'k Ben zelf erg positief over Cyanogenmod, ontzettend snel en boven alles stabiel (nooit reboots, nooit lag, goede batterijduur) ^O^ .
pi_93408022
Nog steeds verliefd op mijn desire :)
Heb m nu een half jaar, zit helaas een klein krasje op de zijkant...
Ja en dus?
  zondag 27 februari 2011 @ 20:41:22 #69
87334 lekzzz
pi_93408750
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Ireyon het volgende:
Cyanogenmod, Oxygen en MIUI zijn volgens mij wel de populairste.. 'k Ben zelf erg positief over Cyanogenmod, ontzettend snel en boven alles stabiel (nooit reboots, nooit lag, goede batterijduur) ^O^ .
en Gingervilian
pi_93414530
Ahh veel gingerbread dus. Kan ik die gewoon over Villainrom heen flashen? Eerst alles weer wipen zeker? Hoe kan ik de boel hert beste backuppen en restoren dan? Ik heb mybackup en titaniumbackup geïnstalleerd staan.:)
  maandag 28 februari 2011 @ 08:41:45 #71
87334 lekzzz
pi_93429158
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ahh veel gingerbread dus. Kan ik die gewoon over Villainrom heen flashen? Eerst alles weer wipen zeker? Hoe kan ik de boel hert beste backuppen en restoren dan? Ik heb mybackup en titaniumbackup geïnstalleerd staan.:)
ik heb van miui naar Oxygen een full wipe gedaan, backup met mybackup, vervolgens alleen even widgets opnieuw moeten plaatsen
  maandag 28 februari 2011 @ 19:07:25 #72
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93452940
Ik ben sinds afgelopen zaterdag gelukkige eigenaar van een HTC Desire Z, geweldenaar van een telefoon. Maar de accuduur valt mij heel, maar dan ook heel erg tegen.

Vanmiddag terug gegaan naar de Phonehouse (waar ik altijd als een koning geholpen werd) en daar hebben ze er even naar gekeken en hem geupdate (zeiden ze) maar daar zeggen ze dat het zo hoort en dat ik hem binnen 16 dagen mag ruilen als het echt niet bevalt.

Iemand tips om hem zuiniger te maken. Ik hoor hier prachtige waarden van krapaan een dag met de telefoon kunnen doen, ik haalde hem vanmorgen om half 5 van de lader en om 9 uur had ik nog 25% accu over, let wel, heb in die tijd niet gebeld/gesmst en misschien 2x m'n mail en twitter bekeken. Synchroniseren doet het beest max 1x in 't uur.

Ook heb ik gehoord over een 1800Ah Accu? Iemand daar ervaring mee/ adresje om hem te bestellen? ik kan namelijk alleen die 2400Ah accu vinden.
Heb inmiddels Juicedefender en die killapp gedownload. Maar voor de 3e keer vandaag ligt mijn HTC aan de lader.

Het moet allemaal gewoon kunnen, gezien een collega van me 1x in de 5 minuten zijn mail, het weer endergelijke synct en gewoon een ruime dag doet met een volle accu.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_93453326
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag gelukkige eigenaar van een HTC Desire Z, geweldenaar van een telefoon. Maar de accuduur valt mij heel, maar dan ook heel erg tegen.

Tja, dat is wel vreemd ja. Misschien een paar simpele basisdingen om het langer vol te houden:
- GPS, WiFI/mobiel internet, bluetooth uit.
- Let op app's die mobiel internet gebruiken.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:19:08 #74
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93453685
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, dat is wel vreemd ja. Misschien een paar simpele basisdingen om het langer vol te houden:
- GPS, WiFI/mobiel internet, bluetooth uit.
- Let op app's die mobiel internet gebruiken.
Die friendstream? Is dat een stroomvreter?

GPS, Bluetooth en Wifi zijn standaard uit, Wifi wil ik nog even helemaal uitzetten en dat zet ik wel weer aan als ik even wil internetten op de bank.

3G/HSPDA? Ik hoorde ergens dat dat een grootgebruiker is, maar voor zulke dingen koop je toch juist een Smartfone?

Als ik overigens in de accugebruik lijst kijk staat Weergave/scherm met stip bovenaan. Heb geprobeerd met 30% standaard helderheid maar dat ging even snel leeg als met de Automatische instelling.
pi_93454006
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Die friendstream? Is dat een stroomvreter?

GPS, Bluetooth en Wifi zijn standaard uit, Wifi wil ik nog even helemaal uitzetten en dat zet ik wel weer aan als ik even wil internetten op de bank.

3G/HSPDA? Ik hoorde ergens dat dat een grootgebruiker is, maar voor zulke dingen koop je toch juist een Smartfone?

Als ik overigens in de accugebruik lijst kijk staat Weergave/scherm met stip bovenaan. Heb geprobeerd met 30% standaard helderheid maar dat ging even snel leeg als met de Automatische instelling.
ehm, Friendstream gebruik ik niet, kan daar zelf dus niets over zeggen, maar die haalt updates e.d. op dus dat gaat inderdaad via mobiel internet -> verbruik.
En ja, mobiel internet verbruikt wel wat qua accu, maar ik heb dat zelf niet uit staan; het gaat vanzelf aan als het nodig is. En scherm is inderdaad geloof ik de grootste verbruiker.

Maar dan nog, dat jij minder dan een dag doet zonder hem veel te gebruiken is wel vreemd. Maar er zijn vast nog anderen hier die meer van hulp kunnen zijn. :)
  maandag 28 februari 2011 @ 19:28:37 #76
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93454345
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

ehm, Friendstream gebruik ik niet, kan daar zelf dus niets over zeggen, maar die haalt updates e.d. op dus dat gaat inderdaad via mobiel internet -> verbruik.
En ja, mobiel internet verbruikt wel wat qua accu, maar ik heb dat zelf niet uit staan; het gaat vanzelf aan als het nodig is. En scherm is inderdaad geloof ik de grootste verbruiker.

Maar dan nog, dat jij minder dan een dag doet zonder hem veel te gebruiken is wel vreemd. Maar er zijn vast nog anderen hier die meer van hulp kunnen zijn. :)
Ik hoop het, wil hem namelijk liever niet omruilen voor 'n ander worstentoestel, Deze is lekker zwaar, ligt stevig in de hand en het toetsenbord is heerlijk. Het werkt super lekker.
Echt het enige minpuntje is die accuduur, en als het nou 12 uur was bij intensief gebruik dat de accu mee ging oké, maar de max 7 uur bij weinig intensief gebruik is mij gewoon te weinig.

Laad hem nu even goed vol, en dan ga ik vanavond al m'n opties en apps even 1 voor 1 bij langs.
pi_93455354
Probeer je batterij eens opnieuw te kalibreren:

- Als de telefoon aan staat, laad 'm op tot 100%
- Ontkoppel en zet 'm uit. Sluit na een minuut of 10 de lader weer aan en laat 'm opladen tot het LEDje groen brandt.
- Ontkoppel en zet 'm aan. Wacht totdat hij volledig is opgestart (+5 minuten voor achtergrondactiviteiten zoals synchronisatie).
- Zet 'm uit en sluit de lader weer aan tot het LEDje groen brandt.
- Zet 'm aan, profit?!

Hoe dan ook is het niet verstandig om deze cyclus vaker dan 1x te proberen. Als het geen of juist een negatief effect heeft, dan zou er toch wat meer met je accu aan de hand kunnen zijn.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:44:29 #78
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93455559
Accu is getest bij Phone house (zeggen ze, ben er nu voor de eerste keer met een wantrouwig gevoel vandaan gekomen).

Ga je cyclus eens proberen! Is het een manier die bij mensen al effect gehad heeft of iets wat wel eens bevorderlijk zou kunnen zijn?
pi_93455714
Je batterij moet ook gewoon nog even wennen. Gewoon zo veel mogelijk aan de lader hangen (dus niet pas als hij helemaal leeg is), dan wordt ie vanzelf beter.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:48:47 #80
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93455836
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
Je batterij moet ook gewoon nog even wennen. Gewoon zo veel mogelijk aan de lader hangen (dus niet pas als hij helemaal leeg is), dan wordt ie vanzelf beter.
Heb ik inderdaad ook gelezen.

Gewoon zo vaak mogelijk opladen?
Want dat is zo'n 16/18 uur per dag gewoon mogelijk gelukkig, anders was ik al helemaal gek geworden.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:49:23 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93455892
Iedereen tot nu toe hartelijk bedankt trouwens!
Krijg weer een beetje vertrouwen in de HTC
pi_93455920
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Heb ik inderdaad ook gelezen.

Gewoon zo vaak mogelijk opladen?
Want dat is zo'n 16/18 uur per dag gewoon mogelijk gelukkig, anders was ik al helemaal gek geworden.
Inderdaad in het begin regelmatig opladen. Binnen een week zou je verbetering moeten merken. Ik weet nog dat toen ik hem net had hij net een school/werkdag haalde. Binnen een paar dagen ging dat al beter.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:03:57 #83
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93456775
Word jullie accu trouwens ook goed warm bij opladen?
Blijf constant toch vrezen voor de accu, maar dan zoek ik naar een 1800Ah als die vervangen dient te worden.
pi_93456841
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Rauw. het volgende:
Jups.
pi_93457555
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Rauw. het volgende:
Blijf constant toch vrezen voor de accu, maar dan zoek ik naar een 1800Ah als die vervangen dient te worden.
Redelijk, niet zo dat ik er een ei op kan bakken. Gewoon iets warmer dan handwarm zeg maar. Trouwens wel eens idee om te kijken hoe warm de accu precies wordt. Zit daar misschien een sensor in?

Ja dus zie ik :P Nu in ruststand 22.2 graden Celsius

[ Bericht 4% gewijzigd door Juup© op 28-02-2011 20:21:02 (update) ]
pi_93459324
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Redelijk, niet zo dat ik er een ei op kan bakken. Gewoon iets warmer dan handwarm zeg maar. Trouwens wel eens idee om te kijken hoe warm de accu precies wordt. Zit daar misschien een sensor in?

Ja dus zie ik :P Nu in ruststand 22.2 graden Celsius
Cool, waar kun je dat zien? :D
pi_93459612
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Cool, waar kun je dat zien? :D
Dat is een goeie, het is ergens te vinden maar kan ook opgevraagd worden door dit in te typen en dan op bellen te klikken: *#*#4636#*#*
Ik kan het ook zien via Spare Parts.
pi_93460283
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is een goeie, het is ergens te vinden maar kan ook opgevraagd worden door dit in te typen en dan op bellen te klikken: *#*#4636#*#*
Ik kan het ook zien via Spare Parts.
Vet! Nooit geweten. :o Die van mij is 34.5 graden. :P
  maandag 28 februari 2011 @ 21:12:05 #89
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93461369
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Ireyon het volgende:
Probeer je batterij eens opnieuw te kalibreren:

- Als de telefoon aan staat, laad 'm op tot 100%
- Ontkoppel en zet 'm uit. Sluit na een minuut of 10 de lader weer aan en laat 'm opladen tot het LEDje groen brandt.
- Ontkoppel en zet 'm aan. Wacht totdat hij volledig is opgestart (+5 minuten voor achtergrondactiviteiten zoals synchronisatie).
- Zet 'm uit en sluit de lader weer aan tot het LEDje groen brandt.
- Zet 'm aan, profit?!

Hoe dan ook is het niet verstandig om deze cyclus vaker dan 1x te proberen. Als het geen of juist een negatief effect heeft, dan zou er toch wat meer met je accu aan de hand kunnen zijn.
hoe lang kan het duren voor het LEDje groen brand?
Hij is namelijk alweer goed 15 minuten onderweg.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:40:49 #90
248821 Rauw.
op je bord.
pi_93463270
Ik heb het gedaan, ben benieuwd wat het uithaalt.

Ben uberhaupt benieuwd hoe lang hij het deze keer gaat uithouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')