quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al wil mijn hoofd nog niet echt meewerken.
quote:
Voor jou is het toch ook nog eens goedkoper om niet af te studeren? Vanwaar die haast?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Masterscriptie, pokkewerk, kan geen confederate vinden, had allang moeten beginnen met experiment uitvoeren, crap....
Mja, er spelen een aantal dingen.. Ten eerste wil mijn vader dat ik deze studie gewoon afmaak, ik moest me niet druk maken om het geld want dat is er wel en hij vond het bovendien de investering wel waard (daarnaast wilde mijn vriend het anders wel betalen en nouja, ik kan het zelf ook gewoon betalen, ik heb tenslotte gespaard). Daarbij lijkt het me erg lastig om een vak in Tilburg te combineren met het rooster in Nijmegen gezien bij beide studies de vakken verplichte aanwezigheid hebben. Ten derde is het voor mijn gemoedsrust waarschijnlijk ook beter dat ik dit gewoon afsluit deze zomer. De druk is namelijk al hoog genoeg aankomend studiejaar: ik moet die studie halen voor september 2012 anders krijg ik én nog een keer dat instellingstarief én een boete van 3k als ik het goed begrepen hebquote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor jou is het toch ook nog eens goedkoper om niet af te studeren? Vanwaar die haast?
Als dat zou kunnen (diploma uitstellen), dan zou dat perfect zijn, maar ik vraag me af of ik dat echt voor elkaar kan krijgen. Ik zal het eens gaan uitzoeken, thnxquote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)elijk-onderzoek.html
Volgens art. 7.45a lid 6 hoef je het afstudeermoment alleen maar naar september door te schuiven. Je scriptieverdediging kun je zelf plannen. Daarnaast kun je vermoedelijk gewoon vragen of ze je diploma niet aanmaken.
Eenmaal afgestudeerd voor één opleiding, betaal je geen verhoogd wettelijk collegegeld meer.
Het instellingstarief aan de RU is ¤ 6.310,-. Nu afstuderen is zelfs duurder dan een jaar in Nijmegen te studeren (kost wettelijk collegegeld, ~1700) en daarna hier nog het resterende vak te doen (kost instellingstarief, gesteld op ~1700 ivm overgangsregeling).
Ik vind deze master wel leuk en het ligt me ook wel (zit ook veel psy in) maar het werkveld is niet echt iets voor mij heb ik het idee. Ik denk dat mijn roots toch bij de psychologie liggen en dat een baan in die richting beter bij me pastquote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan mij wel voorstellen dat je daar niet "zomaar" op wil gokken hetzusjevan!
Maar wat ik mij dan afvraag hè. Je hebt niet voor niets nu gekozen voor de master doe je nu doetBen je nu over die master aan het twijfelen dat je daarom nog A&O wil gaan doen of kan je straks die twee combineren of....?
niet eens gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef GlowMouse het volgende:
Als oompaloompa nog rondloopt hier: http://www.nu.nl/wetensch(...)egrip-cijfers--.html
Je hebt ook daadwerkelijk gesproken met haar of ging dat je te ver?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb oompaloompa zomaar gespot in het wild, buiten UvT-terreinZe had
[..]
niet eens gezien
Jawel, anders wist ik niet dat ze dat gezien heeft. Volgens mij valt ze op kalende mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt ook daadwerkelijk gesproken met haar of ging dat je te ver?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jawel, anders wist ik niet dat ze dat gezien heeft. Volgens mij valt ze op kalende mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |