SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
Ja. Slapen. Anders wordt t niks, morgen...
Welke lieve dame wil me vergezellen?
Welterusten MPGquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
Welterusten MPGquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
ongeldig te weinig stemmenquote:
ja hè? die vorige ging wel erg schhnell...quote:
Sym stemde voor, en zijn stem is altijd doorslaggevendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ongeldig te weinig stemmen
Veto recht enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sym stemde voor, en zijn stem is altijd doorslaggevend.
pik je dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
verdomme ik krijg het deken niet goed![]()
Vervelend. Even iets harder eraan trekken (aan de deken dus)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een zelfkennis, Stu, leren ze je dat ook bij drama class?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ja, maar sommige mensen hebben het nodig om anderen af te zeiken om zichzelf beter te voelen. Niets van aantrekken maar
Drama class moet niet te letterlijk vertaald worden. Dan begrijpt men wellicht beter wat het eigenlijk isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis, Stu, leren ze je dat ook bij drama class?
Nah te lui voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pik je dat?
ik zou 'm echt helemaal verrot slaan
quote:Top 100 van vrijdag 18 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1114 Stuart
03. 0762 RockNijntje
06. 0339 LovelyLady
18. 0215 Trevland
20. 0209 PeZu
20. 0209 pgrferrari
27. 0198 Symphonic
28. 0195 DaMart
38. 0154 Marijkezwolle
39. 0153 Koen66
42. 0148 MPG
48. 0133 goldfinger1963
61. 0114 Dr_Flash
77. 0103 Bos81
82. 0097 TheFamousMan
quote:169 General Chat
7 Theater, Taal & Kunst
6 Games & Consoles
5 Film, Tv & Radio
4 De Elementen: Onstuimige Aarde
3 Onzin voor je leven!
1 Nieuws & Achtergronden
In jouw geval past de letterlijke vertaling erg goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Drama class moet niet te letterlijk vertaald worden. Dan begrijpt men wellicht beter wat het eigenlijk is
watquote:
Dat tussen haakjes hoeft niet hoor, ik lig hier alleen en bij mij is het geen optiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend. Even iets harder eraan trekken (aan de deken dus)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sym stemde voor, en zijn stem is altijd doorslaggevend.
Ik leg hem wel goed voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, gisteren had ik dus 20% van mijn hele maand totaal. Er zit wel eens een uitschieter tussenquote:
waar zie je dat ookalweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef DaMart het volgende:
Er mist nog een forum met 2 posts in mijn lijstje van gisteren.
[..]
slaap ze MPGquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
Jaaaah eindelijk boven de 700quote:
Ben je daar een beetje trots op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaah eindelijk boven de 700
Hier: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar zie je dat ookalweer?
Jij zal het weten ST. Je kent me immers door en doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In jouw geval past de letterlijke vertaling erg goed
bedanktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers
Soms moet je gewoon vernieuwen. En ik heb een concept in gedachten dat juist de KSC-traditie in ere houdt, en dat de KSC zal onderscheiden van andere SC'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel de KSC traditie gaat het raam uit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
Even luisteren dan maar nu Flash dit idee aandroeg
Ik vond 698 zo stom staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je daar een beetje trots op?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon vernieuwen. En ik heb een concept in gedachten dat juist de KSC-traditie in ere houdt, en dat de KSC zal onderscheiden van andere SC's.
Als het je echt om het even was dan ging je niet constant in op iedereen die het even niet met je eens is of iets over je te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zal het weten ST. Je kent me immers door en door
Ik vind het wel grappig hoe druk mensen zich hier maken en dan vooral de persoonlijke aanvallen. Dat doe ik alleen als ik word aangevallen en daar krijg ik dan commentaar op. Maar doe wat je nodig heb om jezelf goed te voelen. Het is mij om het even verder
Wat coolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]de eerste keer dat "lead singer" verscheen op het scorebord van het Karaoke progje wat we in Hongarije hadden
ik was betrokken bij 2 van de 3 keer dat "lead Singer" gescoord werd, en ik was zelf de enige keer dat "superstar" verscheen, met mijn vertolking van U2- With or without you
Pas op hoor, straks gaat hij je nog negerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gedoe, niemand heeft er toch last van als Gentle wat meer post dan ons, moet hij toch weten?
En Gentle, je hoeft er niet per sé op in te gaan, het is haar mening.
Da's mijn mening, luister er maar niet naar, trouwens
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
stom deken nou zit mijn voet heel gek vast/klem
daarom, ik wil niet nog meer discussies uitlokkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks gaat hij je nog negeren
Eens, ze moeten niet zeuren over hoeveel je post, als zedat doen niet op reageren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een gedoe, niemand heeft er toch last van als Gentle wat meer post dan ons, moet hij toch weten?
Ja, want ik ben IRL precies zoals ik op Fok! benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als het je echt om het even was dan ging je niet constant in op iedereen die het even niet met je eens is of iets over je te zeggen heeft.
Doe maar lekker alsof jij overal boven staat en niets je wat doet, ik denk dat bijna iedereen hier wel beter weet.
jeeee dan val ik er buitenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef friemelaar het volgende:
iedereen met meer dan 300 posts op een dag zou preventief een antiverslavingsban van 14 dagen moeten krijgen![]()
owja en het erwtje is met twee tanden opgepeuzeld
quote:
Hoe pas jij er trouwens bij in mijn bed?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe pas er trouwens bij in mijn bed?
Daar heb je ook wel gelijk in hoor. Maar sommige mensen gaan net zo lang door met mekkeren om maar anderen op hun hand zien te krijgen omdat ze blijkbaar overtuigd willen raken van hun gelijk. Zoals jij zegt is een mening persoonlijk en dat is allemaal prima maar de hele heisa elke keer over lapo's of aantal posts of nu dan tegen wie ik praat. Mijn hemel zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Damn autocorrect zeg maar...quote:
Ja, dat lijkt me wel tof om een keer samen te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Samen doen?![]()
dat nummer is ook echt Hors Categorie
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eens, ze moeten niet zeuren over hoeveel je post, als zedat doen niet op reageren.
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon vernieuwen. En ik heb een concept in gedachten dat juist de KSC-traditie in ere houdt, en dat de KSC zal onderscheiden van andere SC's.
heb ik op laptop geen last vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Damn autocorrect zeg maar...
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je het woordje je vergeten wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Damn autocorrect zeg maar...
Die moet je ook gewoon HARD draaienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
THE FEELING IS GONE
ONLY YOU AND I
THIS MEANS NOTHING TO ME
OHHHHH VIENNA
Jij ligt op mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe pas jij er trouwens bij in mijn bed?
IRL ben je in ieder geval een stuk leuker!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want ik ben IRL precies zoals ik op Fok! ben![]()
![]()
En ST, kom op zeg. Iedereen kan beter worden vertaald als jijzelf en Marijke. Jullie zijn immers altijd degene die zich ergens aan ergeren en niet alleen bij mij. Maar joh, denk lekker dat het me raakt en mijn hartje gebroken is
Ofja autocorrect, heb t9 aanstaan (met qwerty toetsenbord, hoezo domquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik op laptop geen last van
mobiel however op de BB
Dit gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.quote:
Dat nummer KAN ik aleen maar hard draaienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die moet je ook gewoon HARD draaien
Weet je zeker dat je 15 bent?quote:
Te furrr, purrrquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dit gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
Oooh, nu duw IK mijn mening doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat meer over dat stu zijn mening doordouwt ten koste van anderen.
Het is dan ook vaak ruzie als stu er is.
Ik zeg niet dat ik je niet mag stu, maar soms ga je gewoon te ver.
En probeer eens een keer wat minder te posten / lapohunten etc.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je 15 bent?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dit gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
och kerel ik ben zelfs aangesproken op mijn post gedraag in de KSC door een modquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in hoor. Maar sommige mensen gaan net zo lang door met mekkeren om maar anderen op hun hand zien te krijgen omdat ze blijkbaar overtuigd willen raken van hun gelijk. Zoals jij zegt is een mening persoonlijk en dat is allemaal prima maar de hele heisa elke keer over lapo's of aantal posts of nu dan tegen wie ik praat. Mijn hemel zeg
Wat lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
IRL ben je in ieder geval een stuk leuker!
Dan nog naast, niet opquote:
Dat dus. Zodra iemand iets zegt wat je niet aanstaat, ligt het meteen aan die anderen, en dat zijn mensen wel eens zat, Stu. Ik hoopte dat dat de vorige keer wel duidelijk geworden was, toen ik er wat van zeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat meer over dat stu zijn mening doordouwt ten koste van anderen.
Het is dan ook vaak ruzie als stu er is.
Ik zeg niet dat ik je niet mag stu, maar soms ga je gewoon te ver.
En probeer eens een keer wat minder te posten / lapohunten etc.
Je kende het niet van 'vroeger'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nummer KAN ik aleen maar hard draaien![]()
Doodzonde dat ik het as ontdekte vlak nadat ik een weekendje met mijn beste vriendin naar Wenen geweest was
mja. ik had het graag een maand eerder gekend. Overigens had dat vor de onderlinge verhoudingen tussen haar en mij niets uitgemaaktquote:
'vroegah' toen er guldens warenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'vroegah' toen de guldens van hout waren
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
WAT BOEIT HET, LAAT ELKAAR GEWOON LEKKER DOORLEVEN, niemand die er erg in heeft.
Ik (en ik niet alleen) vind dat de sfeer in deze sc hard naar beneden gegaan is sinds Stu hier postquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
WAT BOEIT HET, LAAT ELKAAR GEWOON LEKKER DOORLEVEN, niemand die er erg in heeft.
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Zodra iemand iets zegt wat je niet aanstaat, ligt het meteen aan die anderen, en dat zijn mensen wel eens zat, Stu. Ik hoopte dat dat de vorige keer wel duidelijk geworden was, toen ik er wat van zei.
Hahahaha, ja, precies toen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'vroegah' toen de guldens van hout waren
Nee, maar kan me best voorstellen dat het iets heeft als je toch in Wenen bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja. ik had het graag een maand eerder gekend. Overigens had dat vor de onderlinge verhoudingen tussen haar en mij niets uitgemaakt
Weet je, ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen maar het gaat bijna altijd over mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik meng me deze keer eens niet in de discussie
Het grappige is, wij zeggen enkel iets over je gedrag. Ipv dat je daar als een volwassen vent op reageert, reageer je als een kind van 5 wat alleen maar "mama, kijk eens wat die deed" kan roepenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denken
Als je goed oplet, dan zie je dat het niet alleen ST en Marijke zijn die er wat van zeggen. Vorige keer waren er zeker 3 of 4 anderen die openlijk wat irritaties uitten. En als zo veel mensen tegelijk ongeveer hetzelfde zeggen, dan is het misschien toch handig om eens te kijken hoe dat komt. Want de kans dat dat aan die vijf, zes of meer mensen ligt, neemt toch wel af dan. En dan is het wel heel makkelijk om te doen alsof jij altijd de gebeten hond bent. Maar een beetje zelfreflectie zou je in dat soort situaties sieren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nu duw IK mijn mening door![]()
Ik ga niet minder posten om mensen die altijd maar iets zoeken om over te klagen hoor, want een onzin. En of je me wel of niet mag kan me niet zoveel schelen als ik eerlijk ben
Je zou je eens moeten afvragen, in alle eerlijkheid, wie zich altijd zo openlijk uitlaat over het ergeren en/of irriteren aan. Ik reageer bijna ALTIJD op ergenissen en/of irritaties van ST en Marijke en dan ben ik de rotzak. Joh, lekker vinden wat je vind maar ik ga niet minder posten voor wie dan ook
Hoe kan dat toch? Of vraag je jezelf dat niet af?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je, ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen maar het gaat bijna altijd over mij
Eens... Hier kom je niet tussenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik meng me deze keer eens niet in de discussie
ik ga ook ff wat anders doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben even weg, kom wel weer terug als jullie klaar zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja, sorry hoor, maar hier is niks leuks meer aan, ik ga wel even nachtbaqueren, kijken of wat FOK!-mates online zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zou je denken van slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen gaat wat anders doen, wat zullen wij eens gaan doen PGR?
Oh ik lees het gewoon niet, heb ik geen moeite meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar hier is niks leuks meer aan, ik ga wel even nachtbaqueren, kijken of wat FOK!-mates online zijn
Als anderen iets doen waar mensen zich aan storen, dan worden ze er ook op aangesproken hoor. En de meeste mensen accepteren dat en proberen daar dan rekening mee te houden de volgende keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denken
Goh, toch nog maar even een reactie van mij dan al had ik gezegd dat niet meer te doen. Shame on me!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik (en ik niet alleen) vind dat de sfeer in deze sc hard naar beneden gegaan is sinds Stu hier postIk vind het stukken minder gezellig, en om die reden zal ik dan wel vertrekken, want ik ben zijn gejankzak een beetje zat
Nee, want samen zijn we 29 en dan hoef je nog niet naar bedquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want samen zijn we 29 en dan hoef je nog niet naar bed![]()
He joh, ik grap maar watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe pak je nou zo'n prepuber aan![]()
Je hebt een goed punt hoor DM, absoluutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je goed oplet, dan zie je dat het niet alleen ST en Marijke zijn die er wat van zeggen. Vorige keer waren er zeker 3 of 4 anderen die openlijk wat irritaties uitten. En als zo veel mensen tegelijk ongeveer hetzelfde zeggen, dan is het misschien toch handig om eens te kijken hoe dat komt. Want de kans dat dat aan die vijf, zes of meer mensen ligt, neemt toch wel af dan. En dan is het wel heel makkelijk om te doen alsof jij altijd de gebeten hond bent. Maar een beetje zelfreflectie zou je in dat soort situaties sieren.
Enne... prepuber op je bijna-15e?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe pak je nou zo'n prepuber aan![]()
Je hebt je treinbon van me binnen dus je kunt weer lullig tegen me doen. Het siert je!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch? Of vraag je jezelf dat niet af?
Zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar kan me best voorstellen dat het iets heeft als je toch in Wenen bent
friemel zorg er wel voor dat je batterijen morgen zijn opgeladenquote:
Oooh, ik probeer dat ook en heb zelfs nu al meerdere keren gezegd dat ik ermee klaar ben en iemand wil negeren maar dan blijven Marijke en ST maar zuigen en reageren. Maar goed, het ligt allemaal aan mij. Ik begrijp het gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als anderen iets doen waar mensen zich aan storen, dan worden ze er ook op aangesproken hoor. En de meeste mensen accepteren dat en proberen daar dan rekening mee te houden de volgende keer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel zorg er wel voor dat je batterijen morgen zijn opgeladen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als anderen iets doen waar mensen zich aan storen, dan worden ze er ook op aangesproken hoor. En de meeste mensen accepteren dat en proberen daar dan rekening mee te houden de volgende keer.
Jij houdt daar OOK rekening mee de volgende keer.quote:
Ik heb wel goede verhalen over Wenen gehoord. Dat het dus erg mooi moet zijn. Ik ben er nog nooit geweest. Een vriendin van mij had het altijd over Sissi meen ik en dat is om die reden het eerste waar ik aan moet denken bij het horen of lezen van die plaatsnaamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik krijg het ook aan niemand uitgelegd![]()
"Hoi ik ga een lang weekend met mijn beste vriendin naar Wenen"
Oeh romantisch![]()
![]()
![]()
"eh, nee. Gewoon leuk."
Dude?![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Straks slijt je omlaag knopje
Owja, ik heb een verhaaltje geschreven naar aanleiding van een uitspraak van jou in het vorige topicquote:
Laat ik HEEL duidelijk zijn: Ik wilde die bon NIET, ik wilde je ervoor betalen! Jij moest em zonodig uit "de goedheid van je hart" aan me gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt je treinbon van me binnen dus je kunt weer lullig tegen me doen. Het siert je!
Mijn uitspraak?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owja, ik heb een verhaaltje geschreven naar aanleiding van een uitspraak van jou in het vorige topic
Welk berichtnummer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owja, ik heb een verhaaltje geschreven naar aanleiding van een uitspraak van jou in het vorige topic
Sorry hoor, maar dat is dus echt de grootste onzin die je maar uit kunt kramenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goh, toch nog maar even een reactie van mij dan al had ik gezegd dat niet meer te doen. Shame on me!
Jij en ST heersen en overheersen in de KSC.
In de KSC is iedereen welkom, en ook ST en Marijke ken ik als mensen die open staan voor iedereen. En iedereen post op zijn eigen manier en heeft zijn eigen eigenaardigheden.quote:Als iemand hier komt die niet bevalt slachten jullie die persoon af. Zo ook met Whiskers waar jij je op een merkwaardige manier over uitliet. En dan als ze komt heel hypocriet vriendelijk doen.
Ajacied moet posten zoals jij dat leuk vind en moet anders ophoepelen en jij en ST wilde mij maar wat graag ontmoeten. Hadden mij op MSN en Facebook totdat jullie bleven zeiken en ik jullie daarvan gooide. Dat alles is pas ongeveer 3 weken geleden.
Meningen kunnen veranderen als je mensen wat beter leert kennen. En ja, de laatste weken zien we (vind ik, en volgens mij met mij velen) een kant van Stu die toch wat minder leuk is dan toen je hier net meepostte. Dus ja, de klik tussen een groot deel van de mensen hier en jou wordt minder.quote:Nu dus weer zo hypocriet. Een meeting in december stond nog in het teken van Stu, in Januari wilde jullie nog afspreken voor vorige week dat ik in Nederland was. Nu opeens is het al de tijd dat ik hier in de KSC kom. Wees dan eerlijk. Zeg dan gewoon dat het de laatste 3 weken niet klikt maar sinds ik hier kom is gewoon een leugen naar jezelf toe. Goed, dat was het.
Hou je inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hee wat nu weer allemaal gezeik?
Moet het dan echt zo ver komen dat ik er wat over ga zeggen?
Oh hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De laatste, oorzaak was je omlaagknopje
Ik zeg er in ieder geval niets meer over en als jij dat wil doen, mijn zege heb je hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we nu al gaan maffen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
of dat ik er iets over moet zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Pak je dan je zweepjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat ik er iets over moet zeggen
Als je eerst een lange post maakt waarin je anderen toch aanvalt, en vervolgens zegt dat jij er niets meer over zegt, dan is dat best zwak. En het is dan ook niet vreemd dat mensen nog reageren op jouw post. Dat is dan geen zuigen, maar een discussie voeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik probeer dat ook en heb zelfs nu al meerdere keren gezegd dat ik ermee klaar ben en iemand wil negeren maar dan blijven Marijke en ST maar zuigen en reageren. Maar goed, het ligt allemaal aan mij. Ik begrijp het gewoon niet zo goed
ik heb al gezegd m'n mond te houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee, jij moet eerst foto's maken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ghehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jij moet eerst foto's maken!.
Naar zolder?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waar moet die bank nu naartoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar zolder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jij moet eerst foto's maken!.
Nou ik denk dat het wel iets genuanceerder ligt dan dat hoor Mart.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is dus echt de grootste onzin die je maar uit kunt kramen.
Als jij online bent, dan overheersen toch echt jouw posts hier. Hoeft niets mis mee te zijn, maar je begint een beetje op een langspeelplaat te lijken waarvan de naald blijft hangen. En ja, daar begin ik me ook steeds meer aan te storen.
[..]
In de KSC is iedereen welkom, en ook ST en Marijke ken ik als mensen die open staan voor iedereen. En iedereen post op zijn eigen manier en heeft zijn eigen eigenaardigheden.
Dat je ajacied erbij haalt is volkomen onzin... want die kon gewoon niet normaal meeposten en liep alleen te baggeren. Terecht dus dat daar wat van wordt gezegd.
[..]
Meningen kunnen veranderen als je mensen wat beter leert kennen. En ja, de laatste weken zien we (vind ik, en volgens mij met mij velen) een kant van Stu die toch wat minder leuk is dan toen je hier net meepostte. Dus ja, de klik tussen een groot deel van de mensen hier en jou wordt minder.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beroepsdeformatie?quote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Klinkt ook wel vreemd eigenlijk. Heb je er soms 1 niet onder de dekens?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
een koude en een warme voet, dat is echt een heel vreemd gevoel
Ik bemoei me er even kort mee; Stu kan ook ontzettend gezellig zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
En moet ik er ook wat over gaan zeggen, en dat wil je echt niet...
Godverdomme kap nu gewoon Stu...
ST praat geen onzin
Marijke praat geen onzin
DaMart praat geen onzin
Ik praat geen onzin...
het is echt klaar zo, we zijn een nehoorlijk hechte groep en ik ben het gestook van jou echt spuugzat..
en dit is niet de eerste keer....
Wat martin ook zegt, ik had je prive anders ingeschat, maar ik ben er nu echt klaar mee...
Serieus, wat doe je hier nog.... iedereen is er wel een beetje klaar mee... Hoe iij je gradraagt past niet binnen de KSC... hier geven mensen om elkaar en als je je daar niet in kan vinden is het jammer, maar dat gestook is echt klaar nu.
Sokken stinkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sokken aantrekken, of deze in bed leggen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt ook wel vreemd eigenlijk. Heb je er soms 1 niet onder de dekens?
Bedankt Peter! Ik had van jou wel gedacht dat je me iets beter kende maar blijkbaar heb ik me daarin vergist. Dat is buitengewoon jammer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
ST praat geen onzin
Marijke praat geen onzin
DaMart praat geen onzin
Ik praat geen onzin...
het is echt klaar zo, we zijn een nehoorlijk hechte groep en ik ben het gestook van jou echt spuugzat..
Wat martin ook zegt, ik had je prive anders ingeschat, maar ik ben er nu echt klaar mee...
Serieus, wat doe je hier nog.... iedereen is er wel een beetje klaar mee... Hoe iij je gradraagt past niet binnen de KSC... hier geven mensen om elkaar en als je je daar niet in kan vinden is het jammer, maar dat gestook is echt klaar nu.
ik zit half in het donker te typenquote:
Te dicht bij de mijne gehoudenquote:
waar 2 vechten .....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
ST praat geen onzin
Marijke praat geen onzin
DaMart praat geen onzin
Ik praat geen onzin...
Moet ik je kruikje zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sokken stinken
En een kruik is geen optie
Dus Nijntje?
Typen in de darkroom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit half in het donker te typen
en de K en de L zitten naast mekaar
Ik sprak iemand die ik een lange tijd niet gesproken had. Voelde raar, maar fijn.quote:
Ondanks dat ik je al weken probeer te negeren blijf je irritant posten en de zaak opklooien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt Peter! Ik had van jou wel gedacht dat je me iets beter kende maar blijkbaar heb ik me daarin vergist. Dat is buitengewoon jammer.
Het feit, dat je serieus meent dat ik hier ben om te stoken verbaasd me enorm. Jij kent me van het forum al bijna 7 jaar maar goed, ik kan wel een heel verhaal gaan schrijven nu, dat doe ik niet.
Het is mij een raadsel dat je vind dat ik aan het stoken ben. Ik probeer hier gewoon lol te hebben met de mensen die me wel mogen. Buiten de namen die jij noemt komen er hier immers nog veel meer mensen. Ik heb niet het gevoel dat iedereen hier mij uitkost. Als dat wel zo is zal ik weggaan. Het zou misschien wel helpen als meerdere mensen hun mening hierover zouden geven!
hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het wel iets genuanceerder ligt dan dat hoor Mart.
Ajacied is verwaarloosbaar, daar zijn we het over eens.
Stu is nadrukkelijk aanwezig, en soms irritant. daar is wat voor te zeggen. Maar hetzelfde kun je van Marijke zeggen. Beide zijn bij vlagen geweldig, en beide zijn bij vlagen, nou, niet zo geweldig.
En nee, ik laat me niet verleiden tot het aanwijzen van individuele posts die wel of niet positief of negatief zouden vallen. En nee, ik ga niet lopen kwaken dat IK de waarheid in pacht heb en dat iedereen naar mij moet luisteren. Nee. Een aantal mensen zijn hier vrij nadrukkelijk aanwezig, en daar is niet veel mis mee. Maar die hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, en dan krijg je dit soort dingen. Laat het zo zijnEn als het je niet bevalt, kijk dan een uurtje later nog eens. Zo vreselijk veel is er werkelijk niet aan de hand.
Oh, laat maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt Peter! Ik had van jou wel gedacht dat je me iets beter kende maar blijkbaar heb ik me daarin vergist. Dat is buitengewoon jammer.
Het feit, dat je serieus meent dat ik hier ben om te stoken verbaasd me enorm. Jij kent me van het forum al bijna 7 jaar maar goed, ik kan wel een heel verhaal gaan schrijven nu, dat doe ik niet.
Het is mij een raadsel dat je vind dat ik aan het stoken ben. Ik probeer hier gewoon lol te hebben met de mensen die me wel mogen. Buiten de namen die jij noemt komen er hier immers nog veel meer mensen. Ik heb niet het gevoel dat iedereen hier mij uitkotst. Als dat wel zo is zal ik weggaan. Het zou misschien wel helpen als meerdere mensen hun mening hierover zouden geven!
Oh, oke...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik sprak iemand die ik een lange tijd niet gesproken had. Voelde raar, maar fijn.
Soort van afgesloten hoofdstuk.
typo's maak ik zeldenquote:
Moet je even op het toilet gaan kijken hequote:
bijnaquote:
Ik ben wel een koud kruikjequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het wel iets genuanceerder ligt dan dat hoor Mart.
Ajacied is verwaarloosbaar, daar zijn we het over eens.
Stu is nadrukkelijk aanwezig, en soms irritant. daar is wat voor te zeggen. Maar hetzelfde kun je van Marijke zeggen. Beide zijn bij vlagen geweldig, en beide zijn bij vlagen, nou, niet zo geweldig.
En nee, ik laat me niet verleiden tot het aanwijzen van individuele posts die wel of niet positief of negatief zouden vallen. En nee, ik ga niet lopen kwaken dat IK de waarheid in pacht heb en dat iedereen naar mij moet luisteren. Nee. Een aantal mensen zijn hier vrij nadrukkelijk aanwezig, en daar is niet veel mis mee. Maar die hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, en dan krijg je dit soort dingen. Laat het zo zijnEn als het je niet bevalt, kijk dan een uurtje later nog eens. Zo vreselijk veel is er werkelijk niet aan de hand.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , maar als zelfs jij kezen moeilijk vindt
jeejquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja maar jij
Samen zijn we warm
Je mag het gerust zeggen, maar wees er op voorbereidt dat je een reactie zal krijgen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb over deze hele discussie die nu loopt wel m'n mening, maar die houd ik maar even voor me.
Ik als 'nieuwbie' hier kan het maar beter laten om de zaak mede op te stoken, dus
Jammer. Ben wel benieuwd namelijk. Er wordt nu toch min of meer gevraagd wat ik hier nog doe en ik kan daar alleen een beslissing over nemen als ik van meerdere mensen weet hoe ze tegen mij aankijken zeg maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb over deze hele discussie die nu loopt wel m'n mening, maar die houd ik maar even voor me.
Ik als 'nieuwbie' hier kan het maar beter laten om de zaak mede op te stoken, dus
daarom, en ik moet zometeen de wasmachine leeghalenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag het gerust zeggen, maar wees er op voorbereidt dat je een reactie zal krijgen...
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel meer dan 2....
dus dan geldt dat spreekwoord niet meer
Nee alleen jij en Stuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, laten we ermee stoppen. Het is vrijdagnacht half 2. Iedereen is dronken.
nou, voordat ik een mening uit als deze is er al een behoorlijke stapeling geweest, en zelfs ik heb grenzen....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Jij mag ook wel even wat minderen op zich trouwens.quote:
Dan zou ik dat eerst doen in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom, en ik moet zometeen de wasmachine leeghalen
hij is bijna klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou ik dat eerst doen in ieder geval
Okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook wel even wat minderen op zich trouwens.
owow nog een deelnemerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 valt weer met d'r neus in de boter
waar discussiëren we over
ik probeer de discussie hier wat minder gevoelig te maken vandaar wat algemene onderwerpenquote:
Gaat makkeluhk zonder slagroom hequote:
ik niet hoor, ik ben echt pissed....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
truste kerelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, ik ga de onderkant van mijn dekbed mar eens inspecteren. Dat is al heel snel belangrijker dan al dit geneuzel bij elkaar
Voor wat het waard is: op de manier waarop je de laatste tijd post, vind ik je niet echt een aanwinst voor de KSC. IRL was je toch een stuk vriendelijker en socialer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer. Ben wel benieuwd namelijk. Er wordt nu toch min of meer gevraagd wat ik hier nog doe en ik kan daar alleen een beslissing over nemen als ik van meerdere mensen weet hoe ze tegen mij aankijken zeg maar
Probeer ik ook al de hele tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer de discussie hier wat minder gevoelig te maken vandaar wat algemene onderwerpen
Kusjes geven? Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat makkeluhk zonder slagroom he![]()
Mag ik je er even aan herinneren dat ik geen alcohol drink, enorme uitzonderingen daargelaten ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein mann, ich will noch nicht geh'n
Welterusten Flash en misschien kunnen we in Schotland een keer Vienna zingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, ik ga de onderkant van mijn dekbed mar eens inspecteren. Dat is al heel snel belangrijker dan al dit geneuzel bij elkaar
joa dat weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet hoor, ik ben echt pissed....
Je kunt mijn grenzen heel vaak overschrijden maar als het klaar is het ook echt een keer klaar....
(en met je bedoel ik jou uiteraard niet)
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook wel even wat minderen op zich trouwens.
quote:
Oh ja, krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat ik geen alcohol drink, enorme uitzonderingen daargelaten ?
Ik heb weken m'n reacties ingehouden, en nu op zijn eigen verzoek eenmalig gemeld wat ik van de situatie denk. Hoe jij er dus bij komt dat "iedereen dronken" zou zijn is mij een groot raadsel.
ik ben nog niet dronkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]ik heb een beetje pijn in me voetjes.. vanavond bardienst gehad op de volley.. en ik ben het niet meer gewend om zo lang te staan
DANK Uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, krijgen we dat weer.
MIJN WELGEMEENDE EXCUSES MENEER FRIEMELAAR![]()
ik zal het NOOIT meer doen. ECHT niet.
Zo laat alweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....
En er zijn er meerdere die daar over struikelen....
Hoi Barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 valt weer met d'r neus in de boter
waar discussiëren we over
* Barretje80 ook niet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo laat alweer?
En ik ben niet dronken.
dit komt me bekend voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een opeenstapeling van....
En er zijn er meerdere die daar over struikelen....
ik heb 1 biertje op, dus neuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
iedereen dronken?daar wacht ik toch nog maar even mee
drinken maar schat, heb je hier hard nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ook niet..
*twijfelt nog over een glaasje baileys*
Dans cul ??quote:
als je het een tijd niet hebt gedaan dan is het idd pijnlijk aan de voetjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]ik heb een beetje pijn in me voetjes.. vanavond bardienst gehad op de volley.. en ik ben het niet meer gewend om zo lang te staan
wel nee.. het is maar een internet forum hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drinken maar schat, heb je hier hard nodig![]()
Maar maar maar jij bent 15!quote:
voor mij ook, maar de discussies zijn soms wel erg levendigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee.. het is maar een internet forum hoor
mja.. en ik wilde nog "solliciteren" bij een bar om af en toe achter de bar te staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het een tijd niet hebt gedaan dan is het idd pijnlijk aan de voetjes
barretje![]()
Het is natuurlijk ontzettend moeilijk om via geschreven tekst een bepaalde emotie uit te drukken. Ik heb IRL eigenlijk nooit problemen met mensen, zelfs niet als we een afwijkende mening hebben over wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: op de manier waarop je de laatste tijd post, vind ik je niet echt een aanwinst voor de KSC. IRL was je toch een stuk vriendelijker en socialer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee.. het is maar een internet forum hoor
je moet je naam eer aan doen hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. en ik wilde nog "solliciteren" bij een bar om af en toe achter de bar te staan
Mogen barvrouwen drinken dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ook niet..
*twijfelt nog over een glaasje baileys*
Mijn deken heeft de kleur van een cluequote:
discusieren is leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij ook, maar de discussies zijn soms wel erg levendig
Mijn bed uit jij!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben een jaartjuh ouder geworden
oefening baart kunstquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. en ik wilde nog "solliciteren" bij een bar om af en toe achter de bar te staan
discussieren wel jaquote:
ikke welquote:
hier welquote:
heb al genoeg geoefend hoorquote:
Jij moet helemaal je gemak houden. Ga jij eerst maar eens een regering vormen in die bananenrepubliek van jequote:
idem hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
discussieren wel ja
Maarja, ik wil het altijd graag gezellig houden, schijnt in mijn aard te zitten
en dat kan IRL ook niet altijd, dus ik moet forum discussies/ruzies ook maar accepteren
Blues cluesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn deken heeft de kleur van een clue
gisteren zijn er in belgie bananen uitgedeeld omdat ze het record hebben verbrokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je gemak houden. Ga jij eerst maar eens een regering vormen in die bananenrepubliek van je
het is daar wel erg hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren zijn er in belgie bananen uitgedeeld omdat ze het record hebben verbroken
Lol, ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je gemak houden. Ga jij eerst maar eens een regering vormen in die bananenrepubliek van je
Ik wil niet bij een 16-jarige in bedquote:
iedereen z;n eigen mening en 9 van de 10 keer zit daar minstens 1 afwijkende mening tussen..quote:
Gratis friet ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren zijn er in belgie bananen uitgedeeld omdat ze het record hebben verbroken
vertel mij watquote:
Maar, ik ben zo lief voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil niet bij een 16-jarige in bed![]()
quote:
trusten fles!quote:
dat is zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen z;n eigen mening en 9 van de 10 keer zit daar minstens 1 afwijkende mening tussen..
ook ik heb wel eens de hele KSC over me heen gehad vanwege een opmerking.. maar af en toe vind ik het gewoon leuk om even anders te zijn
slaap ze flesquote:
ik heb een koude kont hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef pgrferrari het volgende:
Barretje
Kom jij dan bij me liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |