Pak je dan je zweepjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat ik er iets over moet zeggen
Als je eerst een lange post maakt waarin je anderen toch aanvalt, en vervolgens zegt dat jij er niets meer over zegt, dan is dat best zwak. En het is dan ook niet vreemd dat mensen nog reageren op jouw post. Dat is dan geen zuigen, maar een discussie voeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik probeer dat ook en heb zelfs nu al meerdere keren gezegd dat ik ermee klaar ben en iemand wil negeren maar dan blijven Marijke en ST maar zuigen en reageren. Maar goed, het ligt allemaal aan mij. Ik begrijp het gewoon niet zo goed
ik heb al gezegd m'n mond te houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee, jij moet eerst foto's maken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ghehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jij moet eerst foto's maken!.
Naar zolder?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waar moet die bank nu naartoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar zolder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jij moet eerst foto's maken!.
Nou ik denk dat het wel iets genuanceerder ligt dan dat hoor Mart.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is dus echt de grootste onzin die je maar uit kunt kramen.
Als jij online bent, dan overheersen toch echt jouw posts hier. Hoeft niets mis mee te zijn, maar je begint een beetje op een langspeelplaat te lijken waarvan de naald blijft hangen. En ja, daar begin ik me ook steeds meer aan te storen.
[..]
In de KSC is iedereen welkom, en ook ST en Marijke ken ik als mensen die open staan voor iedereen. En iedereen post op zijn eigen manier en heeft zijn eigen eigenaardigheden.
Dat je ajacied erbij haalt is volkomen onzin... want die kon gewoon niet normaal meeposten en liep alleen te baggeren. Terecht dus dat daar wat van wordt gezegd.
[..]
Meningen kunnen veranderen als je mensen wat beter leert kennen. En ja, de laatste weken zien we (vind ik, en volgens mij met mij velen) een kant van Stu die toch wat minder leuk is dan toen je hier net meepostte. Dus ja, de klik tussen een groot deel van de mensen hier en jou wordt minder.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beroepsdeformatie?quote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Klinkt ook wel vreemd eigenlijk. Heb je er soms 1 niet onder de dekens?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
een koude en een warme voet, dat is echt een heel vreemd gevoel
Ik bemoei me er even kort mee; Stu kan ook ontzettend gezellig zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
En moet ik er ook wat over gaan zeggen, en dat wil je echt niet...
Godverdomme kap nu gewoon Stu...
ST praat geen onzin
Marijke praat geen onzin
DaMart praat geen onzin
Ik praat geen onzin...
het is echt klaar zo, we zijn een nehoorlijk hechte groep en ik ben het gestook van jou echt spuugzat..
en dit is niet de eerste keer....
Wat martin ook zegt, ik had je prive anders ingeschat, maar ik ben er nu echt klaar mee...
Serieus, wat doe je hier nog.... iedereen is er wel een beetje klaar mee... Hoe iij je gradraagt past niet binnen de KSC... hier geven mensen om elkaar en als je je daar niet in kan vinden is het jammer, maar dat gestook is echt klaar nu.
Sokken stinkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sokken aantrekken, of deze in bed leggen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |